Enkel eller dobbeldyne?

Min egen. Men på ferie syns det er hyggelig med dobbel.
 
Vi hadde dobbeltdyne men har gått over til enkeltdyne. Deter selvfølgelig mer kos med dobbeltdyne men føler søvnkvaliteten er blitt bedre med enkel.
 
Har min egen dobbeldyne, og partneren har egen enkeltdyne. Jeg var visst vanskelig å dele dyne med i svangerskapet pga mage og puter. Så har det bare blitt slik etterpå også :)
 
Vi har dobbelt dyne [emoji4]
 
Enkeltdyner, sover så mye bedre med mi egen dyne. Selv om jeg nå deler den store deler av natta med vesla[emoji6]
 
Enkel dyne :) sover mye bedre når jeg faktisk får ha litt dyne, samboer har en tendens til å ta hele dobbeltdyna :p
 
Dobbeldyne til meg og enkel til han. Hehe :p ender dog ofte under samme dyne
 
Vi har hver vår dobbeldyne og trives veldig godt med det. :) Ingen fryser og vi sover godt.
 
Enkel.
 
Jeg må ha min egen dyne. Om ikke blir jeg så kald :p :p Så vi ahr hver vår enkel dyne.

dere som har dobbeldyne alene. Detter ikke den på gulve da?
 
Dobbel, vi deler noen ganger men vi har hver vår
 
Dobbel kommer ikke på tale! Ikke engang om jeg fikk ha den alene. Jeg må ha dyna pakket under meg på alle fire sider, er bare såvidt håret og fjeset stikker ut liksom, har en veldig spesifikk måte å sove på. Dobbel dyne betyr jo bare at plutselig er det noen andre som drar i dyna mi i løpet av natta, jeg får ikke pakket den rundt meg på ene siden, og man lett får et sånt "hull" hvor det kommer kald luft inn.
 
Back
Topp