Endomondo

makko86

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Desemberlykke2017
Jeg liker utfordringer! Endomondo er gratis, og logger treningen din.

Hvem er med på en utfordring? For å få med alle treningstyper, burde vi ha enten mest kcal forbrent, eller tid brukt.
 
Her er utfordringen! Åpen for dere alle. Går på kcal forbrent i april :)

Hei, jeg utfordrer deg på Endomondo: Slankekrigen - https://www.endomondo.com/invite/ch/32437807?id=50ma2oan38qu1eb41879x
Endomondo er min favoritt blant personlige trenings programmer. Det er gratis, så gi det en sjanse du også!

Jeg går på turer, klarer ikke jogge på grunn av bekkenet enda, men går i radig tempo så jeg får høy puls og svetter. Jeg er ikke så god på Endomondo så er det rett at den skal stå på "gå" på sport da? Syntes kcal blir lite i forhold til hva polarklokken min regner ut og hvor mye jeg egentlig har forbrent.
 
Jeg går på turer, klarer ikke jogge på grunn av bekkenet enda, men går i radig tempo så jeg får høy puls og svetter. Jeg er ikke så god på Endomondo så er det rett at den skal stå på "gå" på sport da? Syntes kcal blir lite i forhold til hva polarklokken min regner ut og hvor mye jeg egentlig har forbrent.
Skal stå gå da ja! Men har du lagt inn riktig vekt på profilen din? Kan hende det har noe å si :)
 
Skal stå gå da ja! Men har du lagt inn riktig vekt på profilen din? Kan hende det har noe å si :)

Aner ikke, lagde profilen for flere År siden og bruker den bare sporadisk. Husker sjeldent på det. Skal se om jeg finner det ut. Det er flere kategorier under "gå" det er gå -fitness, gå-tredemølle og gå-med truger. Gå-fitness blir kanskje feil å bruke?
 
Aner ikke, lagde profilen for flere År siden og bruker den bare sporadisk. Husker sjeldent på det. Skal se om jeg finner det ut. Det er flere kategorier under "gå" det er gå -fitness, gå-tredemølle og gå-med truger. Gå-fitness blir kanskje feil å bruke?
Hmm. Usikker? Ser for meg det er med staver. Men aner ikke hvorfor [emoji14]
 
Aner ikke, lagde profilen for flere År siden og bruker den bare sporadisk. Husker sjeldent på det. Skal se om jeg finner det ut. Det er flere kategorier under "gå" det er gå -fitness, gå-tredemølle og gå-med truger. Gå-fitness blir kanskje feil å bruke?
Står forresten på "gange" her. 560kcal nå, gått i 1t og 15!
 
Flere med? :)
 
Samme her, ser jeg nå.. Du logget økten din?
7f92e72c7852b5ecd833722d16f35181.jpg
 
Så rart. Jeg aaaner altså ikke. Har sjekket innstillingene, og der står det riktig. Står fra 1.april og, så skal jo telle med i dag.. :/
 
Back
Topp