Endometriose

Men nå er det noen år siden jeg ble sjekka. Ting kan vell endre seg på 8 år?

Om de bare sjekka livmor, eller andre ting. Vet jeg ikke.
Godt mulig, har ikkje satt meg så veldig godt inn i det sjølv enda :) Men ville tatt kontakt med fastlege å bedt om ny henvisning om du er usikker, eventuelt så kan jo h*n undersøke kva dei sjekka sist og gi deg svar på om det kan endre seg eller ei. Veit at sjløv om dei får bort ein del utvekster og slikt så kan det komme tilbake, så har du hatt mild grad og det har forverra seg vil eg tru det er ein muligheit for det? Utan å sei noko sikkert då.
 
Godt mulig, har ikkje satt meg så veldig godt inn i det sjølv enda :) Men ville tatt kontakt med fastlege å bedt om ny henvisning om du er usikker, eventuelt så kan jo h*n undersøke kva dei sjekka sist og gi deg svar på om det kan endre seg eller ei. Veit at sjløv om dei får bort ein del utvekster og slikt så kan det komme tilbake, så har du hatt mild grad og det har forverra seg vil eg tru det er ein muligheit for det? Utan å sei noko sikkert då.
Får høre med fastlegen neste gang jeg er der.
Takk for svar:)
 
Noen som har det her inne?
hvordan merker du det?

Var inne i 2009 å sjekket meg. men de fant ingen ting.

Har du symptomer på det, eller er du generelt bare redd for å få det?

(TL:DR hele tråden.)
 
Tlr hele tråden? Hva betyr det? Smerter under sex, kraftig tr, mye smerter i magen.

"TL:DR" betyr "too long, didn't read," som i at man er for lat til å lese alt som har vært skrevet før en svarer. ;)

Det er jo kardinalsymptomene du ramser opp nå, så jeg ville bedt om en GU.
Har du smerter "bare" ved støt, eller er det sårt i skjeden/skjedeåpningen?
 
"TL:DR" betyr "too long, didn't read," som i at man er for lat til å lese alt som har vært skrevet før en svarer. ;)

Det er jo kardinalsymptomene du ramser opp nå, så jeg ville bedt om en GU.
Har du smerter "bare" ved støt, eller er det sårt i skjeden/skjedeåpningen?
Ah, oki Er ved støt.
 
Back
Topp