Endelig i mål! ❤

Herrefred så skjønn han er ❤️
 
Så rart å tenke på hvordan lykken kan snu på den måten ❤️ Han er definitivt ditt hjerteplaster etter alt stevet og det er så koselig å høre at du trives som du gjør i mammarollen ❤️

Grattis med 9 måneder! Han er bare til å spise opp :joyful:
 
For en fining[emoji7][emoji7][emoji170] Tenk hvordan ting kan snu[emoji173][emoji173] Nå er du mamma og den vonde tiden er forbi[emoji173] Og det er så veldig verd alt slitet ja[emoji4]

Håper du snart blir smertefri i bekkenet også[emoji173][emoji4] Det går seg forhåpentligvis til
 
Herlig gutt, veldig heldig gutt som har dere som foreldre.
 
Så skjønn [emoji173]️ Godt å legge slike datoer bak seg på den beste måten - med en etterlengtet liten en i familien [emoji5] Tenk at det er 4 år siden.. for ei tung tid det var. Det hadde ikke gått så bra uten dere fine damene på FS [emoji8]
 
De datoene der ja, de kan godt gå i glemmeboka nå. [emoji173] Du er mamma! Herlige og nydelige lille E er virkelig akkurat helt perfekt i eventyret om Enkefalos og mannen og lille gullgutten deres. [emoji16][emoji170] Så utrolig fin han er altså.
 
Så rart å tenke på hvordan lykken kan snu på den måten [emoji173]️ Han er definitivt ditt hjerteplaster etter alt stevet og det er så koselig å høre at du trives som du gjør i mammarollen [emoji173]️

Grattis med 9 måneder! Han er bare til å spise opp :joyful:
Ja, det er helt utrolig at når det kan virke som aller mørkest, så kan du plutselig dras ut av det og føle du er på ditt lykkeligste [emoji173]️ Gleder meg til du endelig får oppleve det samme [emoji7]
 
For en fining[emoji7][emoji7][emoji170] Tenk hvordan ting kan snu[emoji173][emoji173] Nå er du mamma og den vonde tiden er forbi[emoji173] Og det er så veldig verd alt slitet ja[emoji4]

Håper du snart blir smertefri i bekkenet også[emoji173][emoji4] Det går seg forhåpentligvis til
Tusen takk [emoji173]️ Ja, det er deilig at livet kan snu på den måten. Det var verdt kampen! Og nå er det like før du har en liten en i armene, du også [emoji7] Magisk!
 
Herlig gutt, veldig heldig gutt som har dere som foreldre.
Tusen takk [emoji173]️ Og vi er veldig heldige som har han som vår sønn!
 
Så skjønn [emoji173]️ Godt å legge slike datoer bak seg på den beste måten - med en etterlengtet liten en i familien [emoji5] Tenk at det er 4 år siden.. for ei tung tid det var. Det hadde ikke gått så bra uten dere fine damene på FS [emoji8]
Helt enig! FS var helt avgjørende for å holde meg "sane" i den perioden [emoji28] Så godt å møte andre i samme situasjon. Og jommen sitter vel så og si alle med både et og flere barn nå :D Herlig! [emoji173]️
 
De datoene der ja, de kan godt gå i glemmeboka nå. [emoji173] Du er mamma! Herlige og nydelige lille E er virkelig akkurat helt perfekt i eventyret om Enkefalos og mannen og lille gullgutten deres. [emoji16][emoji170] Så utrolig fin han er altså.
Tusen takk for gode ord [emoji173]️ De datoene bare popper opp enten jeg vil det eller ei [emoji28] Jeg bare merker at det er noe med datoen liksom. Utrolig hva som skal huskes altså [emoji14] Men nå er det andre viktigere datoer som nok tar mer plass fremover [emoji7]
 
Tusen takk for gode ord [emoji173]️ De datoene bare popper opp enten jeg vil det eller ei [emoji28] Jeg bare merker at det er noe med datoen liksom. Utrolig hva som skal huskes altså [emoji14] Men nå er det andre viktigere datoer som nok tar mer plass fremover [emoji7]


Skjønner det, men håper de gradvis blekner og forsvinner litt etter litt tenkte jeg - nå er det jo tonnevis med gode datoer å kose seg med. [emoji4] (Jeg husker ikke lenger min MAs datoer lenger. [emoji12])

Det er uansett viktigst at nå er de vonde minnene bleke siden det gode skjer hver dag her og nå, i full fart, og du må bare henge med. [emoji16][emoji23][emoji170] Mammalivet. Akkurat det vi drømte om sammen på FS. [emoji177]
 
Ny merkedag! *Fanfare* Jeg har byttet fastlege! [emoji23][emoji23]

Finally! Håper jeg blir mer fornøyd med denne enn med hun jeg har hatt til nå [emoji849]
 
Ny merkedag! *Fanfare* Jeg har byttet fastlege! [emoji23][emoji23]

Finally! Håper jeg blir mer fornøyd med denne enn med hun jeg har hatt til nå [emoji849]
Haha! Gratulerer [emoji38] Det var på tide ja. Skal ikke så mye til for å bli mer fornøyd kanskje?! [emoji13]
 
Haha! Gratulerer [emoji38] Det var på tide ja. Skal ikke så mye til for å bli mer fornøyd kanskje?! [emoji13]
Haha, nei, definitivt ikke [emoji23] Måtte bare rope det ut her siden dagboka mi har inneholdt en hel mengde med legeklaging [emoji23][emoji85]
 
Ny merkedag! *Fanfare* Jeg har byttet fastlege! [emoji23][emoji23]

Finally! Håper jeg blir mer fornøyd med denne enn med hun jeg har hatt til nå [emoji849]
ENDELIG!!! [emoji23] Gratulerer med ny lege [emoji1] håper dette er en av de mer forståelsesfulle [emoji4][emoji173]
 
Back
Topp