Endelig i mål! ❤

Ååh, se på han da! [emoji7][emoji7][emoji7][emoji173]️ Så fint å høre at det går bra med dere. Kos deg masse med gutta dine i sommervarmen!
 
For en liten klump, jeg dåner ❤️ Som de andre sier her, kos deg og nyt tiden, for den går så altfor fort!
 
Åh, herrejemeni, så skjønn han er!! :D :D Det er så fint å høre at ammingen faller mer på plass og ikke minst at du koser deg :D Fortsett å nyyyt :D :D
 
For en nydelig, liten sjarmør[emoji173]️ Godt å høre at ammingen går bedre! Håper den blir optimal ganske snart :)

Ååh, se på han da! [emoji7][emoji7][emoji7][emoji173]️ Så fint å høre at det går bra med dere. Kos deg masse med gutta dine i sommervarmen!

For en liten klump, jeg dåner [emoji173]️ Som de andre sier her, kos deg og nyt tiden, for den går så altfor fort!

Åh, herrejemeni, så skjønn han er!! :D :D Det er så fint å høre at ammingen faller mer på plass og ikke minst at du koser deg :D Fortsett å nyyyt :D :D

Så nydelig gutt du har![emoji173]️
Tusen takk, dere [emoji7][emoji8]
 
Herregud så skjønn [emoji173]️[emoji173]️

Omg for en nydelig liten sjarmør [emoji7][emoji7][emoji7][emoji9][emoji173] For et herlig smil da[emoji177] Så godt å høre at ammingen går bedre[emoji106][emoji9][emoji9]
Tenkte ikke over at hvis man quoter, så forblir bildene synlige. [emoji85] Har dere lyst til å redigere innleggene deres slik at bildene ikke vises? [emoji56] [emoji8] Har fjernet dem fra orginalinnlegget nå nemlig [emoji14]
 
Jeg rakk å se han nå før bildene var helt borte :D Og FOR en nydelig liten sak :Heartred
Forstår godt at du koser deg med han der! :joyful:
 
Tenkte ikke over at hvis man quoter, så forblir bildene synlige. [emoji85] Har dere lyst til å redigere innleggene deres slik at bildene ikke vises? [emoji56] [emoji8] Har fjernet dem fra orginalinnlegget nå nemlig [emoji14]
Tror jeg fikk endra sånn at bildet ble borte [emoji4][emoji106]
 
Tenkte ikke over at hvis man quoter, så forblir bildene synlige. [emoji85] Har dere lyst til å redigere innleggene deres slik at bildene ikke vises? [emoji56] [emoji8] Har fjernet dem fra orginalinnlegget nå nemlig [emoji14]

Endret :) Tenkte ikke over det jeg heller...
 
Jeg rakk å se han nå før bildene var helt borte :D Og FOR en nydelig liten sak [emoji813]red
Forstår godt at du koser deg med han der! :joyful:
Tuuusen takk! Han er ganske altoppslukende, ja [emoji7] Krysser alt jeg har for at du får en sånn en om noen måneder også [emoji173]
 
Det er ei herlig tid du har nå. Kos deg med ham
 
15 uker/3,5 måned

Aff, tiden flyr [emoji85] Har ikke hatt noe tid til forum på evigheter (annet enn å titte kjapt innom de jeg abonnerer på), men nå blir det kanskje litt mer tid siden mannens ferie er over og vi ikke kommer til å være så mye på farten.

Men i dag (vel, egentlig i går siden det er over midnatt nå) er det ett år siden jeg fikk den første positive testen med lille E [emoji7] Jeg husker jeg vekket mannen og viste han testen, og vi var sånn "jaja.. På'an igjen. Vi får se hvor lenge det går denne gangen da". Det skulle gå veeeldig lang tid før vi trodde at det kom til å komme noen baby, men tenk at det faktisk gjorde det! Vi kom oss i mål til slutt vi også. Det er fortsatt heeelt fantastisk [emoji16][emoji7]

E vokser som bare det, og nå har str 68 begynt å passe sånn noenlunde (men det er 62 han bruker mest). Lille babyen min er ikke lenger en liten baby. [emoji173]️ Kjempestor er han ikke da. På 3-månederskontrollen veide han 5685 g og målte 60,5 cm (3420 g og 51 cm ved fødsel), men han følger kurven sin helt fint :)

Han smiler og ler stadig vekk og er rett og slett en skikkelig god gutt [emoji173]️ Han underholder seg selv bedre, og det er veldig godt når man har ting man skal få gjort. [emoji6] Han er ikke superivrig på å komme seg over på magen fra rygg, men ruller over på siden helt uten problem. Den siste uka har han knekt koden på hvordan å nå tærene sine [emoji16] Han liker aller best å sitte fremover i fanget og få med seg alt som skjer, og passer vi ikke på, så nistirrer han helt betatt på TVen.

De to siste ukene har pappaen hatt ferie, og det har vært fantastisk med avlastning. Jeg merker også at far og sønn har fått et tettere bånd, og mannen er tryggere på ham [emoji173]️ Vi har fartet masse rundt, og E har vært helt tipptopp å ha med på tur. Han liker ikke å kjøre bil uten at noen sitter sammen med ham baki, men da går det fint. Litt underholdning og en del stopp må til, men det er helt greit. Han har vært med på ørten badeturer, og det har gått helt strålende. Jeg er en skikkelig badenymfe, så det hadde vært krise om det ikke hadde funka. [emoji14] Vi har benyttet oss masse av UV-teltet vi kjøpte før ferien, og det har vært gull å ha med! Kjempefint å ha et sted hvor han både kan ligge og pludre, leke med lekene sine og å sove. Solbrillene vi fikk i barselgave, synes han er knall, for ellers synes han det er veldig lyst ute når sola er intens [emoji14]

Ammingen er endelig helt friskmeldt!! Fikk brystbetennelse for to uker siden, men jeg var på legevakta og fikk antibiotika og pumpet meg jevnlig, så den slapp heldigvis ganske kjapt taket. Ikke har jeg trengt å intervallamme for å få ned produksjonen etterpå heller, så nå spiller virkelig puppene på lag altså [emoji23] Det er helt himmelsk å kunne reise hvor som helst uten å være redd for hvordan ammingen vil gå. En STOR befrielse!!

Vi har også fått litt mer rutiner i hverdagen. Veldig overraskende har han vært enkel å legge litt før oss (kl 20/21), og han sover til ca kl 5-6. Da får han pupp, og så varierer det veldig hvordan han sover etterpå. Det er som regel pupp hver andre-tredje time etter dette, men det er ofte en del uroligheter i mellom ammingene. Vi ammer som regel siste gangen før vi står opp i 9-10-tiden, så jeg skal absolutt ikke klage. Får stort sett nok søvn :) På dagtid har han begynt å få en rutine på å sove 30-minuttershviler en gang mellom nesten hver amming (som er annenhver time). Det blir ca 4-5 dupper i løpet av dagen. Det er veldig godt å ha noen litt mer forutsigbare dager selv om jeg gjerne skulle ønsket at duppene hans var litt lenger [emoji14]

Alt i alt storkoser vi oss virkelig! Nå begynner det å bli ordentlig gøy [emoji16][emoji173]️ Jeg er så betatt av og oppslukt i den lille kroppen at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg [emoji23][emoji7]
 
Takk for koselig oppdatering! [emoji847][emoji295]️
 
Så koselig oppdatering :)
Motorisk ligger vi rett forran dere pga motorisk utvikling gjerne følger justert alder (er da 4 måneder), og størrelsesmessig er de nok også ganske like, selv om min lille er 5,5 måned nå! :) Tida går fort!
 
Så godt å høre at du/dere koser dere sånn. [emoji173]
 
Åh.. Enkefalos for en fin oppdatering [emoji7] litt slemt mot hormonelle meg som blir rørt av ingenting om dagen [emoji23] måtte holde meg for å ikke felle en tåre her jeg sitter [emoji14]

Så godt å lese at ting har blitt lettere og at dere koser dere [emoji173] [emoji173]
 
Back
Topp