Endelig i mål! ❤

Herregud, tenk at du snart har baby! Det er jo bare et øyeblikk siden jeg så på fb at du var gravid? [emoji33]

Imponert over taktløse tanter, men jeg skal jammen ta det med meg og gi helt klar beskjed til alle i familien at de har værsågod å holde fred til jeg har sagt det selv.

Jeg har forøvrig lagt på meg 10kg før uke 17, såååå... [emoji13] Du er så slank atte, og snart skal lillegutten ta all energi og oppmerksomhet. Litt må man ha og gå på!

Lykke til med innspurten, jeg gleeeeder meg til å se den statusen hvor det står at dere vant verdens fineste lille [emoji8]

Ja, jeg synes det er helt ellevilt at april er rett borti høgga her [emoji33] Det har gått SÅ fort!! Samtidig som jeg føler jeg har vært i denne gravidbobla en halv evighet da.. [emoji14]

Det gjelder tydeligvis å være litt på alerten når det kommer til Facebook. Det er jo helt bak mål, for jeg synes det er en selvfølge. Litt tryggere nå som vegg og tagging er stengt da :)

Knis, ja, det kunne jo selvfølgelig vært verre, denne vektoppgangen. Men det er vel litt sånn man blir når man nettopp har brukt veldig mye tid og energi på å komme seg 15 kg ned. Blir litt ødelagt i hodet av kaloritelling (driver ikke med det nå altså!). Hehe. Men jeg prøver å dytte vekk den dårlige samvittigheten så mye jeg kan. Veldig godt å bli minnet på at det ikke er verdens undergang også :)

Og tuuusen takk! Jeg gleder meg SÅ til vi endelig skal få legge ut det første bildet av vår lille sønn [emoji173] Håper formen er ok der også :-*
 
  • Liker
Reactions: TKW
Å herremin Enkefalos! Snart popper du [emoji7][emoji7]
 
Å herremin Enkefalos! Snart popper du [emoji7][emoji7]
Ihhh, ja! [emoji33] [emoji32] [emoji322] [emoji122] Skrekkblandet fryd :D [emoji173]
 
Skjønner man kanskje tenker litt ekstra på vektoppgangen når man har brukt tid på å komme ned. Men amming (dersom det blir amming på dere) tærer godt på reservene, og det gjør i hvert fall alle trilleturen! Så du skal ikke være streng mot deg selv nå altså, ikke i tankene heller :)
 
Skjønner man kanskje tenker litt ekstra på vektoppgangen når man har brukt tid på å komme ned. Men amming (dersom det blir amming på dere) tærer godt på reservene, og det gjør i hvert fall alle trilleturen! Så du skal ikke være streng mot deg selv nå altså, ikke i tankene heller :)

Yes, satser på at amming og trilling gjør susen. Har en venninne som fødte i sist uke, og hun har allerede gått ned 17 av 19 kg! Kroppen er sinnsyk [emoji33] [emoji16]
 
Synes ikke du skal tenke på vektoppgangen din jeg :) er sikker på at hver eneste kg forsvinner når du starter med amming og trilleturer :)
 
Synes ikke du skal tenke på vektoppgangen din jeg :) er sikker på at hver eneste kg forsvinner når du starter med amming og trilleturer :)
Nei, det skal nok gå fint! :) Spiser sjokolade med god samvittighet nå [emoji23]
 
Hvis du plutselig må på do 8 ganger ila dagen så er det bare å pakke ferdig bag'en :p
 
Hvis du plutselig må på do 8 ganger ila dagen så er det bare å pakke ferdig bag'en :p
Haha, det er notert :D (Baggen er pakka allerede uansett [emoji23])
 
Nest siste oppdatering fra app'en... [emoji12][emoji173][emoji322]

IMG_4145.JPG

IMG_4146.JPG

IMG_4147.JPG

IMG_4148.JPG
 
Så langt kom ikke jeg når lykkeliten var app for meg..
 
Så langt kom ikke jeg når lykkeliten var app for meg..
Det stemmer, det husker jeg [emoji16] Tror nok kanskje jeg får med meg alle... [emoji85]
 
39+0

Ææ, uke 39!! Skikkelig skikkelig surrealistisk [emoji33] [emoji33] [emoji33]

Dagene går med til litt småpusling, mye hvile, venting, avslapping, og så prøver mannen og jeg å gjøre litt hyggelige ting sammen. I morgen tar vi oss en pizza/kino-date. Det blir koselig [emoji173]

Tror det begynner å gå opp for han også at det kommer en baby hvert øyeblikk. Plutselig spurte han en kveld etter at vi hadde lagt oss: "Du, har du kjøpt inn bleier?". Haha, altså, hallo. Her har jeg ikke gjort annet enn å planlegge og "neste" de siste par månedene, så ja, ikke vær redd. Bleier har vi [emoji23] Men jeg synes det var litt søtt av han da. [emoji173] Han har ikke vært så veeldig deltakende i planleggingen før akkurat [emoji14]

Ellers ikke mye nytt her i gården. Kjenner vel kanskje kynnerne fortere når jeg er i aktivitet nå da. Trenger ikke ha gjort veldig mye eller ha stressa før de kommer. Men de kommer aldri under hvile. Jeg glemte å nevne det sist, men på kontrollen hos jordmor tidligere denne uka, kjente hun at hodet ikke var festet enda. Kanskje derfor jeg ikke kjenner så mye ubehag også?

Uansett. Alt er klart. Han kan bare komme ;) :)
 
Last edited:
Jeg fødte 39+1[emoji16] Herregud nå blir dette spennende kjære deg[emoji173] Nå kan han bare komme[emoji173] Tenker på deg fremover!
 
2 dager forskjell på oss! Dette er så spennende, men jeg synes ventetida er seig :p Håper vi slipper å gå over termindatoen :)
 
Jeg fødte 39+1[emoji16] Herregud nå blir dette spennende kjære deg[emoji173] Nå kan han bare komme[emoji173] Tenker på deg fremover!
Takk, vennen [emoji173] Hohoho, vi får se i morgen da [emoji23] Det er virkelig spennende nå. Jeg skal snart føde liksom, hvor sykt ække det??
 
2 dager forskjell på oss! Dette er så spennende, men jeg synes ventetida er seig [emoji14] Håper vi slipper å gå over termindatoen :)
Jaa, nå synes jeg dagene sniler seg avgårde! Det har gått skikkelig fort til nå, men nå er det akkurat som noen har stoppa klokka [emoji14] Slitsomt å bare gå og vente. Håper også vi slipper å gå over!! :)
 
Back
Topp