Endelig helg

FruBritt

Forumet er livet
August 2018
Hva er deres plan for helgen og kvelden?
 
Avslapning idag bare..

Imorgen skal vi på båten så tenkte grille der ute osv, hjem igjen søndag :)
 
Ikveld skal jeg ligge rett ut og se på Norske talenter (Heia PS dance crew!!), resten av helgen skal vi ta det kuli hjemme, rydde litt i hagen etc :) Og så har jeg lovet ungene å sette opp trampolinen ila helgen ;)
 
Nettopp ferdig med 9-årsdag. Vil bare sove nå. Utrolig hvor mye lyd det er i 20 9-åringer
 
Slappet av i dag (mannen på lønningspils), playdate med et vennepar med barn i morgen og ut å spise på søndag :)
 
I dag laste inn litt esker og diverse i bilen. I morgen avsted til nyhuset (vi rømmer :p) og så tilbake hit på kvelden og gjøre klart for takstmann til uka. :)
 
Har flyttet inn på nye soverommet idag, og resten av kvelden er det film og avslapning :happy: Imorgen skal vi på storshopping på barnas hus og bla. bestille vogn, på ikea en tur og litt annet, og resten av helgen blir brukt til å rydde og vaske tenker jeg :)
 
Hovedplanen er å komme seg hjem for å avlaste barnevakten. Min mann er på jobbreise til Madrid. Lillegutt skal i bursdag kl 13. Håååååper!! [emoji1303]
 
Har tilbragt de siste timene på sofaen med macen i fanget..Holder på å lage video med bilder og snapchatsnutter i som skal vises frem når bonus skal konfirmeres neste mnd.. Imorgen skal jeg spise kake og feire bursdagen til bestemoren min, og søndag skal jeg ligge kvalm og slapp på sofaen med kakeabstinenser:) Innimellom slagene må jeg lufte hunden noen ganger pr dag også..
 
Hovedplanen er å komme seg hjem for å avlaste barnevakten. Min mann er på jobbreise til Madrid. Lillegutt skal i bursdag kl 13. Håååååper!! [emoji1303]
Hvem har stilt opp som barnevakt?
 
Hvem har stilt opp som barnevakt?

Det er en aldri så liten stafett av morfar (ettermiddag i går), mormor (kveld/natt), storebror (et par timer på formiddagen), onkel/tante (resten av dagen i dag), og nå mormor igjen i natt. I morgen er det udekt vakt fra kl 10-15. Hvis jeg ikke kommer meg hjem, får jeg be dem komme til meg på sykehuset (enerom).
 
Min plan er å muligens gå et par turer og forhåpentligvis kommet litt ajour med noe husarbeid.
Og Få med guttungen ut å leke om det er vær til det. Og ikke minst sove lenge en dag slik at mannen tar guttungen på morningen.

For å ikke glemme henge litt på forumet.
 
Det er en aldri så liten stafett av morfar (ettermiddag i går), mormor (kveld/natt), storebror (et par timer på formiddagen), onkel/tante (resten av dagen i dag), og nå mormor igjen i natt. I morgen er det udekt vakt fra kl 10-15. Hvis jeg ikke kommer meg hjem, får jeg be dem komme til meg på sykehuset (enerom).
Høres ikke optimalt ut. Bra med så mange som stiller opp da.
 
Høres ikke optimalt ut. Bra med så mange som stiller opp da.

Vanligvis er det null problem med barnevakter, men akkurat denne helgen var litt kinkig... Det ordner seg nok. Har ennå ikke involvert naboer og litt fjernere familie, så har litt å gå på. I verste fall må vi hente hjem pappaen fra Madrid i løpet av morgendagen.
 
Jeg har arbeidshelg. Kjedelig når det er så fint vær, men slik er turnus livet [emoji52]
 
Back
Topp