Enda vondt etter sprøyta

Legen min sa i alle fall st det var normalt og de sikkert bare har truffet litt vondt til (nerve eller noe). Spurte i forbindelse med noe annet da, tok ikke time kun for det ;p
 
Jeg forhandlet meg fram til å få den IV[emoji12] sprøyteskrekk! Men husker jeg hadde vondt i et halvt års tid etter den med førstemann [emoji17]
 
Så det går å få den i IV? Da fekk jeg den helt sikkert der.

Jeg veit ikke om det er helt innafor.. dosen skal jo isåfall regnes om siden det går rett i blodet, men det vet jeg ikke om jordmora gjorde. Sprøyta lå jo klar hele tiden, så jordmora som var på hjemmebesøk etter fødsel trodde jeg hadde fått en altfor høy dose. Menmen, jeg lever da [emoji12] det var ihvertfall ikke vanlig å sette den intravenøst sa hun, men så er det jo heller ikke prosedyre å ha veneflon heller. Så konklusjonen er vel at jeg aner ikke [emoji85][emoji23]
 
Jeg veit ikke om det er helt innafor.. dosen skal jo isåfall regnes om siden det går rett i blodet, men det vet jeg ikke om jordmora gjorde. Sprøyta lå jo klar hele tiden, så jordmora som var på hjemmebesøk etter fødsel trodde jeg hadde fått en altfor høy dose. Menmen, jeg lever da [emoji12] det var ihvertfall ikke vanlig å sette den intravenøst sa hun, men så er det jo heller ikke prosedyre å ha veneflon heller. Så konklusjonen er vel at jeg aner ikke [emoji85][emoji23]
Hahahaha[emoji28]
Jeg så også sprøyta klart på et brett. Men kan ikke husle at jeg fekk den i det heletatt. Eneste sprøyta jeg husker var bedøvelse når jeg fekl noen sting
 
Flere enn meg som har det? Altså den sprøyta man får i låret etter fødselen? De gav meg to, og lurer på om det var litt stress fordi jeg blødde mye og morkaka kom raskt. Kjente det ikke før lenge etterpå da, er ikke vondt konstant, men når noe er borti låret. Lurte lenge på om det var noe i baderomsinnredningen som stakk meg før jeg koblet hva det var. Nesten 10 uker siden, og enda like vondt når jeg stryker over. [emoji849]

Jeg har det Kjennes ut som et blåmerke. 9 uker siden nå Den sprøyten jeg fikk forklarte de var fordi jeg mistet så masse blod og den skulle hjelpe med å stoppe blødningen
 
Jeg har det Kjennes ut som et blåmerke. 9 uker siden nå Den sprøyten jeg fikk forklarte de var fordi jeg mistet så masse blod og den skulle hjelpe med å stoppe blødningen

Jeg mistet også mye, så tenkte kanskje det var derfor det ble så vondt, om de stresset litt da de stakk :)
 
Back
Topp