En uknuselig liten glassko...

❤️❤️
 
Tenker på deg
 
Bare innom en snartur for å fortelle at vårt lille hjerteplaster kom til verden i går og hun har virkelig tatt oss med storm! :dummy1:

Vi er i en sann lykkerus, føler oss som verdens heldigste som får endelig fikk i vårt liv det lille etterlengtede mirakelet vårt og er sprekkeferdige av stolthet, beundring og alt. :love017
 
Bare innom en snartur for å fortelle at vårt lille hjerteplaster kom til verden i går og hun har virkelig tatt oss med storm! :dummy1:

Vi er i en sann lykkerus, føler oss som verdens heldigste som får endelig fikk i vårt liv det lille etterlengtede mirakelet vårt og er sprekkeferdige av stolthet, beundring og alt. :love017

Gratulerer så utrolig mye!!!! ❤❤❤❤❤❤
Jeg tenkte faktisk på deg tidligere i uken og hadde tenkt til å spore deg opp for å høre hvordan livet var.

Gikk fødselen greit? Hvordan er formen din? Er hun så nydelig som jeg tror hun er? Hvor stor er hun da?

Nyt tiden fremover sammen ❤❤❤ Tenk at lille mirakelet endelig er her! Å Gud så glad jeg ble nå ❤❤
 
Last edited:
Gratulerer så mye med ei lita jente.
Det er dere så vel unt endelig å være i mål.

Du er dypt savnet her inne. Ta vare på deg selv oppi alt og nyt mammalivet, med alle sine opp og nedturer.
Gratulerer så mye, kjære deg
 
Ååå, så godt å høre at alt har gått bra! ❤️ Har tenkt masse på deg :) Gratulerer så mye! ❤️ Kos dere masse med lille mirakelet deres, og riktig god påske :) Gleder meg til å høre om hvordan fødselen og livet som småbarnsforeldre er, når du er klar til å dele ❤️ Masse gotanker og goklemmer fra meg ❤️
 
Gratulerer så mye :) Godt å høre at alt er bra med dere og lille hjerteplasteret! Ble brått litt bekymret da du ikke hadde gitt lyd på en god stund. Alle gode ønsker for livet videre ❤️
 
Gratulerer så masse!! <3
 
Gratulerer så mye med den lille jenta ❤️ Kos deg masse og nyt tiden fremover ❤️
 
Gratulerer så utrolig masse :D
 
Bare innom en snartur for å fortelle at vårt lille hjerteplaster kom til verden i går og hun har virkelig tatt oss med storm! :dummy1:

Vi er i en sann lykkerus, føler oss som verdens heldigste som får endelig fikk i vårt liv det lille etterlengtede mirakelet vårt og er sprekkeferdige av stolthet, beundring og alt. :love017
Gratulerer så mye!!
 
Gratulerer med hjerteplasteret. :Heartred:Heartpink
 
Gratulerer så masse med hjerteplasteret :Heartpink

Ellers var det koselig å høre fra deg igjen, kos deg masse med hjerteplasteret og nyt tiden fremover.
 
Back
Topp