En uknuselig liten glassko...

Litt lite updates her, må bare beklage det, men det er dessverre tusen årsaker for det. Skal prøve å skjerpe meg den siste tiden inn til mål. ;)

Har siden sist havnet på føden med falsk alarm, og fått påvist et vekstavvik på den lille i magen i går på 11%. Litt for liten, så må følges opp nærmere. Det til tross for påvist svangerskapsdiabetes som i utgangspunktet fører til at baby kan bli for stor, og dermed økt sjanse for at jeg blir gangsatt før termin. Men alt er visst bra med oss begge etter grundige undersøkelser og målinger. Får videre oppfølging på sykehuset. :happy:

Dagene raser avgårde merkelig nok! Formen har blitt adskillig bedre enn i høst/vinter, nå kaster jeg opp kun nå og da og dét kan jeg fint leve med!

Vekta har endelig gått opp til 1kg. over startvekt! Har heldigvis ingen store plager, bortsett fra kraftige kynnere og en del nedpress. Føler meg som en hval selv som puster og peser rundt, men er visst ikke så stor i følge de rundt meg. Går på gravidsvømming en gang i uka, så lenge det lar seg gjøre frem til fødsel. Ikke senere enn to uker før fødsel kan man visst være med på det, så jeg må bare ta til meg alt av trening og til dels sosialt så langt det lar seg gjøre. I kveld skal jeg faktisk på et gravidtreff også, håper bare formen tilsier at det er okay å dra avgårde. Litt sjenert, spent og nervøs føler jeg. :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 30+4.jpg
    30+4.jpg
    60,9 KB · Visninger: 154
Så koselig å høre ifra deg.
Kos deg med dagene og ta godt vare på deg selv og babyen. Godt du følges godt opp på sykehuset.
Kos deg på treff ikveld.
Nå nærmer det seg at du får hilse på lille :Heartred
 
Så koselig å høre ifra deg.
Kos deg med dagene og ta godt vare på deg selv og babyen. Godt du følges godt opp på sykehuset.
Kos deg på treff ikveld.
Nå nærmer det seg at du får hilse på lille :Heartred

Håper du koser deg om dagene med lille underet ditt! :Heartred
 
Så godt å høre fra deg ❤️ Full forståelse for at du har andre ting å henge fingrene i for tida :) Godt at det går fremover, men kjedelig at alt ikke er helt 100 %. Veldig bra at dere følges opp og er i gode hender ❤️❤️ Syns det høres ut som du er lettere nå enn tidligere i svangerskapet, og det håper jeg virkelig stemmer også ❤️❤️ Kos deg på treff og nyt de siste ukene før babyen kommer ❤️❤️ Vet dere forresten kjønn, eller blir det en overraskelse?
Kjempe fin babymage ❤️❤️ Masse gode tanker og goklemmer fra meg ❤️
 
Så koselig å høre fra deg snuppa :Heartred
Godt å høre at det går bedre med deg og at du får oppfølging på sykehuset. Kos deg og nyt den siste tiden før dere får treffe den lille :Heartred
 
Nydelig mage.
Godt dere får god oppfølging på sykehuset. Høres deilig ut med svømming og både skummelt og gøy ut med treff
 
Du har jo kommet kjempelangt :Heartbigred
Er alt bra med deg fortsatt? :Heartred
 
Gratulerer med passerte 33 uker. Tenker masse på deg
 
Håper virkelig alt er bra med dere. Lykke til med siste innspurt hvis ikke du har fått allerede
Stor klem
 
Hvordan står det til? Har du fått skatten din ?
 
Håper snart på en oppdatering her inne på hvordan det går og hvor du er i løypa ;-)

Masse lykke til nå i innspurten!
 
Tenker på deg. Håper alt er bra
 
Back
Topp