En uknuselig liten glassko...

Godt med livstegn fra deg ❤️

Håper det ordner seg med det andre også, sånn at du fint kan utelukkende konsentrere deg om lille i magen i månedene fremover :)
 
Så godt med livstegn og at alt er bra med lille ❤️ Håper du også får det bedre snart! Klem ❤️
 
God klem. Godt å se deg innom. Håper alt blir bedre snart.
 
Takk til alle som har lagt igjen et lite spor her mens jeg har vært fraværende, satte veldig stor pris på å lese postene. :love7

Jeg har vært igjennom og er fortsatt i ei veldig tøff tid om dagene, men håper å få litt overskudd til å oppdatere her inne ASAP.

Alt er forøvrig bra med marsboeren i magen. :happy:

Tenker på dere alle og savner dere også - vit det! :Heartred
Så godt å høre at alt er bra! Har vært redd for at du har vært rammet av hyperemesis, håper det ikke er det som har vært det vanskelige for deg. Håper du har bedre dager nå.
 
Håper alt er bra med dere
 
Måtte inn og kikke litt på forumet, og leser at du er gravid [emoji1] Så bra å høre! Lenge siden jeg var her nå så ikke sikkert du husker meg :) Jeg fikk en sønn i juli [emoji173] Hvor langt er du på vei?

Kjære deg, så klart jeg ikke har glemt deg! :Heartred Gratulerer med en liten gutt, håper alt er bra med deg og dine - nyt barseltiden til det fulle - er så utrolig godt å vite at du kom deg helt i mål! :happy:
 
Kjære deg, så klart jeg ikke har glemt deg! [emoji813]red Gratulerer med en liten gutt, håper alt er bra med deg og dine - nyt barseltiden til det fulle - er så utrolig godt å vite at du kom deg helt i mål! :happy:
Takk! Jeg er inkarnasjonen av takknemlighet for tiden tror jeg [emoji170] Føler meg så utrolig heldig. Jeg leser nå at du har det tøft, sender deg styrkeklemmer! [emoji173][emoji173][emoji173]

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
God jul :) Alt bra?
 
God jul, shoegrl. Håper ting ordner seg for dere, at du har det bra og at alt fortsatt er bra med mageboeren. Neste jul skal dere være tre!
 
God jul shoegrl! Håper alt står bra til :)
 
Godt nytt år
Håper alt står bra til med dere alle og at du snart er tilbake
 
Hvordan går det Shoegrl? ❤️ Håper virkelig alt står bra til med deg og lille ❤️ Kom gjerne med en liten oppdaterin snart, goklemmer fra meg :)
 
Håper alt går bra med dere. Stor klem
 
Back
Topp