En uknuselig liten glassko...

Uff, så leit at du mistet faren din nylig. Håper det går bra med deg? Husker selv jeg var litt nummen i tiden etterpå, heldigvis blir det litt bedre med tiden. Nå kjenner jeg ikke like mye på savnet som før, unntatt på slike merkedager som i dag. Sender en stor klem tilbake. :Heartred

Var ikke så langt på vei, og jeg hadde ikke kjent så mye på det, hadde det ikke vært for at termindatoen var på bursdagen til pappa, som i tillegg er død. Men - sånn er en gang livet...

Det går ikke så bra men det må jo bare gå, liksom. Verden stopper dessverre ikke opp for å vente til jeg er klar. Alle sier at det vil bli lettere etter hvert så det er det jeg klamrer meg fast til, selv om jeg på en annen side ikke kan skjønne hvordan livet skal bli OK igjen. Tusen takk ❤

Jeg skjønner det. Det blir liksom dobbelt opp med sårt. Håper du kom deg OK gjennom dagen :) Ja, dessverre. Livet er brutalt.

Krysser fingrene for at du blir gravid snart igjen :)
 
Hurra for dagbok[emoji171]

Godt med en plass en får. Peter ned tankene sine. Både de gode og de dårlige[emoji175]

Har ikke tenkt på det før, men etter å ha fått spørsmål om dagbok og at flere fører det, så tenkte jeg det var greit å få notert ned noen tanker som dukker opp i blant sammen med andre i omtrent lik situasjon. :)
 
Det går ikke så bra men det må jo bare gå, liksom. Verden stopper dessverre ikke opp for å vente til jeg er klar. Alle sier at det vil bli lettere etter hvert så det er det jeg klamrer meg fast til, selv om jeg på en annen side ikke kan skjønne hvordan livet skal bli OK igjen. Tusen takk ❤

Jeg skjønner det. Det blir liksom dobbelt opp med sårt. Håper du kom deg OK gjennom dagen :) Ja, dessverre. Livet er brutalt.

Krysser fingrene for at du blir gravid snart igjen :)

Jeg trodde heller ikke dagene ble bedre, men det går på sett og vis.

Håper vi begge får en spire i magen snart, som holder ut til termin, slik at vi kan få mer kjærlighet i livene våre igjen. Ikke som erstatning for de vi har mistet, men som tilskudd. :Heartred
 
Kake!_1024.jpg
 
Hvordan går det med deg? Hvor i syklusen er du?:)
 
Hvordan går det med deg? Hvor i syklusen er du?:)

Er på CD 13 i dag. Går i ett her for tiden, heldigvis, så måtte faktisk sjekke FF før jeg svarte. :p Sniker meg inn på din dagbok nå, for å se hvordan det ligger an med deg. ;)
 
Er på CD 13 i dag. Går i ett her for tiden, heldigvis, så måtte faktisk sjekke FF før jeg svarte. :p Sniker meg inn på din dagbok nå, for å se hvordan det ligger an med deg. ;)

Jeg er på CD 11 så da er vi ganske likt i løypa.. da kan vi jo ha testedate?:hilarious:
 
Jubler i det ene øyeblikket for denne! :smiley-bounce022 For så å komme på at denne PP´n ryker, fordi vi er bortreiste på besøk hos slektninger. :shifty:

Men jeg har fått positiv EL-test da! :D Så både FF og pearly er enige faktisk om at EL er i morgen, 14 DPO. Vanligvis er de to enige om at EL er på CD15. :schocked028Så syklusen sååå far out og sykler. Men positiv EL-test da! :dance008



thumb_IMG_3102_1024.jpg
 
Jubler i det ene øyeblikket for denne! :smiley-bounce022 For så å komme på at denne PP´n ryker, fordi vi er bortreiste på besøk hos slektninger. :shifty:

Men jeg har fått positiv EL-test da! :D Så både FF og pearly er enige faktisk om at EL er i morgen, 14 DPO. Vanligvis er de to enige om at EL er på CD15. :schocked028Så syklusen sååå far out og sykler. Men positiv EL-test da! :dance008



Vis vedlegget 221604
Så fin en test :) Dere får snike dere unna en tur ;)
 
Som i jeg 7 DPO og du 5 DPO? :laughing002

Hahaha ;) ja? Neida. Skal prøve å holde meg til tidligst 10 Dpo denne gangen. Ser jo skyggestreker hver pp og er bare selvpining å holde på sånn:)
 
Hahaha ;) ja? Neida. Skal prøve å holde meg til tidligst 10 Dpo denne gangen. Ser jo skyggestreker hver pp og er bare selvpining å holde på sånn:)

Tror det ikke før jeg ser det! ;) Min PP går fyken. :grumpy: Men heier deg frem og satser på at det blir babystreker på deg denne PP´n! :happy112
 
Back
Topp