En teoretisk eller handy kjæreste?

Min er både og, praktisk anlagt(er mekaniker av yrke) får til alt han prøver seg på, i tillegg er han en liten skap nerd [emoji6] kan fikse pcen på ett blunk er god i matte og kan mye om alt [emoji173]️
 
Heller handy enn teoretisk, kjedelig i lengden med noen som vil snakke om hvor viktig likestilling er i hjemmet og slikt opp og ned i mente, men ikke er i stand til verken å bytte dekk eller ta klesvasken.
 
Jeg er så heldig å ha fått pose og sekk! :love017 Veldig stolt, fornøyd og imponert over denne mannen. Skulle ikke tro han var så handy, som den kontor"rotta" han er, men han elsker å holde på med ting og tang. Som f.eks. å stå opp grytidlig en lørdagsmorgen, for å legge tapet på en vegg, bare så det er ferdig til jeg står opp. Har gjort et kupp!
:happy093
 
Last edited:
Min er veldig teoretisk og er fornøyd med det :)

Edit: Men det vil absolutt ikke si at han ikke er handy i det hele tatt altså. Han fikser det meste han :D
 
Min samboer er egentlig ingen av delene. Han er kreativ og musikalsk da, men ellers så er jeg mye mer handy og teoretisk "smart" enn han.

Men jeg er veldig selvstendig av meg, så trenger ikke en mann som er verken det ene eller det andre :p finner ut av ting selv :)

Han klarer å skru sammen ikea møbler da, men det stopper liksom der :p

Men er glad for at han er min mann uansett :)
 
Ja takk, begge deler? :)

Min mann er ganske handy, lærer fort, og kan fikse det meste. Men han er ikke glad i å prate, og ikke spesielt teoretisk av seg. Savner selv litt dypere samtaler.
 
Handy for alle pengene her i huset
 
Min er begge deler :) praktisk da jeg ikke er så handy av meg lenger.. har drømmer om å bygge diverse [emoji14] diy prosjekter som lamper, tv-benk, hyller, dekorasjon osv
 
Begge deler, aller mest: Skikkelig handyman[emoji7] Nesten litt irriterende for alle vet det og vil gjerne låne han "hele tiden" :p Som det ja-mennesket han er så hjelper han familie og venner støtt :)

Han kan mye og liker å sette seg inn i og lese seg opp om ting for å "utføre oppgaven best mulig", så det han utfører er godt og gjennomtenkt arbeid. En handyman som bruker hodet godt ;)

Ville aldri byttet bort det å være handy! Og så mye penger vi har spart på å kunne gjøre ting selv uten å måtte leie folk[emoji21] Nei, takk for at min mann er handy[emoji173]

Vi trenger begge typer menn (og damer), men er veldig glad for at min mann går under kategorien handyman[emoji6]
 
Back
Topp