En teoretisk eller handy kjæreste?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Hva foretrekker du?

Selv har jeg en mann som er svært praktisk anlagt, og setter pris på det. Samtidig savner jeg iblant det å kunne ha dypere samtaler med ham.
 
Handy hvis jeg måtte velge. Min kjære er ingeniør med 2 praktiske fagbrev, så har det beste fra to verdener da. ❤
 
Helt motsatt her. Han er utrolig flink til å prate, og den mest "følelsemessige" av oss samtidig som han er den store, sterke mannen. Men savner innimellom en som kan fikse ting og tang. Ingen av oss er særlig handy og selv den minste ting blir til et megastort prosjekt :/
 
Min er smart og dyp, og ganske handy, men kunne vært bedre. Syntes det er så mye styr når han skal fikse noe. Han er også veldig perfeksjonist, så det tar liksom litt mye tid. Resultatet blir alltid veldig bra da :) Er bare vant til min far som er superhandyman, og fikser hva det måtte være på et blunk.
 
Min er vel litt av begge deler, men skulle ønske han opptrådte mer handy :p kan kanskje beskrivelse han som selektiv handy..
 
Handy. Har pusset opp huset selv som bare var ei rønne. Kan det meste med biler også.
 
Han er veldig handy, har pusset opp et hus som vi leier ut. Han pusser også opp her hjemme. Alt han ikke kan, leser han seg frem til :p
Det er veldig kjekt med handy mann, han kan også være litt teoretisk :)
 
Min er veldig handy!
Men av yrke er han ingeniør og absolutt en teoretiker. Jatakk begge deler :)
 
Min er en god blanding :)
Signerer denne :)
Men det hender jeg er mer nøye på utførelse av handy oppgaver.
Som f eks han vet at glatte flater skal pusses ned før det males over MEN han tror jeg ikke gjennomskuer at han har malt over kjøkkenskapene og andre glatte flater uten og pusse først. Det kunne sees rett etter, og enda bedre nå etter snart 2 års bruk hvor mer å mer maling preller av.
 
Mannen min er nok mest en teoretiker, men med en drøm om å være handy! Hehe. Etter min mening er han en flinkere handymann enn han selv syns :)
 
Back
Topp