En stor hemmelighet

Trekløver3

Andre møte med forumet
Jeg er litt sånn sprekkeferdig. Har så lyst til å fortelle til alle at jeg er gravid! Men det er jo lurt å vente litt. Og det er litt fint å ha en sånn stor fantastisk hemmelighet! Går bare rundt og smiler på jobb. Blir litt fjern i samtaler for det JEG har lyst til å fortelle er jo at jeg skal ha baby! Og det er så mange gravide rundt meg, så samtaleemnene blir fort svangerskap, fødsel og babyer. Vet dere hva? Jeg er GRAVID! Håper dere andre her inne føler på den samme boblende glade sprekkeferdigheten (som ikke er den samme sprekkeferdigheten som vi vil kjenne på om noen måneder[emoji28])!
 
Ja jeg kjenner på det har ikke fortalt kommende besteforeldre enda, men delt nyheten til nære venninner, så kan de evt støtte meg hvis det ikke skal gå bra [emoji5] jeg vil være ganske sikker før jeg forteller det til foreldre/svigerforeldre[emoji173]️
 
Tja.. sånn passe. Har mistet noen ganger, og sist i desember.. Så klarer ikke helt å tro at dette går bra...men æ har jo så lyst å glede mæ..men vet ikke om æ tør, før æ har sett ett hjerte som slår.. i første omgang
 
Jeg meldte meg inn her i håp om å døyve den trangen til å fortelle noen om spiren. Jeg er hjemme med nummer en enda (14 mnd) og har "heldigvis" ikke kollegaer å måtte "lyve" for. Hehe. Jeg er så dårlig på å lyve. Og gud hjelpe meg hvor mange ganger de siste mnd har jeg fått spørsmål "Jaja, når kommer neste da?" eller "På tide med en ny en nå" osv. Slitsomt. Hehe. Håper ukene går FORT!
 
Jeg testet positivt på onsdag, og måtte si det til svigers torsdag, selv om jeg ikke hadde lyst. Vi er på besøk for å feire bryllup til til svoger, og det hadde blitt oppdaget med en gang at jeg ikke drikker. Svigermor er pushy på å tilby og jeg sier jo ja takk ellers.
Likte ikke så godt å måtte si det etter bare en dag, følte meg tvunget i mangel på en bedre løsning.
Da ser jeg mer frem til å fortelle det til venninner om ikke så lenge
 
Jeg har enda hemmeligheten min helt for meg selv. Siden jeg tok en test på torsdag etter at mannen dro på fjelltur, har ikke noe lyst til å fortelle det via telefon eller Messenger.
Så når han kommer hjem i morgen så skal han få en liten body hvor det står I :Heartred DAD på.
Gleder meg så til å fortelle det!
 
Jeg har enda hemmeligheten min helt for meg selv. Siden jeg tok en test på torsdag etter at mannen dro på fjelltur, har ikke noe lyst til å fortelle det via telefon eller Messenger.
Så når han kommer hjem i morgen så skal han få en liten body hvor det står I :Heartred DAD på.
Gleder meg så til å fortelle det!

Så gøy!
 
Jeg har heller ikke fortalt det til noen. Jeg tror jeg må døyve sjokket selv først. Selv om mannen har spøkt noen ganger om jeg er gravid pga oppblåst mage så orker jeg ikke å fortelle det enda. Yngste jenta mi spurte i går om jeg kunne være gravid, men det sa jeg nei til.
Vi får se om jeg noengang kommer til å fortelle det laughing1
 
Har det sånn jeg og :) tror jeg vil forsøke å vente til vi har vært på tidlig ul i uke 12 før noen får vite noe, er veldig redd for å miste.
 
Back
Topp