En rhesus- 's dagbok.

Huff, det er heftige greier ja. Også samtidig liksom!
Det blir ihvertfall til at man setter veldig pris på de gode dagene.
Håper det ikke var dårlige nyheter fra fylkesmannen og NPE

Kom endelig igjennom på tlf til Fylket idag, saken hadde visst kommet bort iforbindelse med sammenslåingen av fylkene. Skulle se på den nå, var bra vi ringte.

NPE har begynt innhentingen av alt av dokumenter fra både StOlavs, fastlege, fødeplass og fylkesmann. Så der har kværna begynt. Får bare krysse fingrene å håpe på det beste.
 
Kom endelig igjennom på tlf til Fylket idag, saken hadde visst kommet bort iforbindelse med sammenslåingen av fylkene. Skulle se på den nå, var bra vi ringte.

NPE har begynt innhentingen av alt av dokumenter fra både StOlavs, fastlege, fødeplass og fylkesmann. Så der har kværna begynt. Får bare krysse fingrene å håpe på det beste.
Hadde saken kommet bort? Så kjipt! Men bra at dere ringte da. Håper at saken går som den skal nå. Har dere fått vite når dere får svar og sånt? Eller må de først hente inn informasjonen og vurdere den?
 
Kom endelig igjennom på tlf til Fylket idag, saken hadde visst kommet bort iforbindelse med sammenslåingen av fylkene. Skulle se på den nå, var bra vi ringte.

NPE har begynt innhentingen av alt av dokumenter fra både StOlavs, fastlege, fødeplass og fylkesmann. Så der har kværna begynt. Får bare krysse fingrene å håpe på det beste.
Lykke til!
Godt de tok tak i det med en gang nå da når det første hadde skjedd en glipp
 
Hadde saken kommet bort? Så kjipt! Men bra at dere ringte da. Håper at saken går som den skal nå. Har dere fått vite når dere får svar og sånt? Eller må de først hente inn informasjonen og vurdere den?

Aner ikke hva de mente, de hadde vel scannet den inn i systemet men ikke "registrert" at den var der.. Men nå skulle de begynne innhenting av journaler og uttalelser, så måtte vi regne med telefon eller brev etterhvert som noe skjedde tror jeg.
 
Lykke til!
Godt de tok tak i det med en gang nå da når det første hadde skjedd en glipp

Takk ! Ja, absolutt. Og om det ikke fører noe sted for oss så har det iallefall blitt tatt opp i alle instanser som det bør.
 
Aner ikke hva de mente, de hadde vel scannet den inn i systemet men ikke "registrert" at den var der.. Men nå skulle de begynne innhenting av journaler og uttalelser, så måtte vi regne med telefon eller brev etterhvert som noe skjedde tror jeg.
Det høres ut som det kan ta noen uker, da. Lykke til! Nå er dere i alle fall inne i systemet, så da går det fremover med saksbehandlingen!
 
Takk ! Ja, absolutt. Og om det ikke fører noe sted for oss så har det iallefall blitt tatt opp i alle instanser som det bør.
Gjør en forskjell det. Liker at sykehuset selv tok tak i det og at det medførte bedring i rutiner etc. Gutten deres blir husket av mange!
 
Hei! Hvordan går det? Har dere fått noe brev eller tlf ?
 
Hei! Hvordan går det? Har dere fått noe brev eller tlf ?

Ikke hørt noe fra Fylkeslegen enda nei. Spørs om vi må purre på igjen etter påske.

Har fått sms fra fastlegen min at dokumenter fra hun var oversendt NPE tidligere her. Og de andre hadde fått svarfrist til NPE innen 09.04. Så får se...
 
Ikke hørt noe fra Fylkeslegen enda nei. Spørs om vi må purre på igjen etter påske.

Har fått sms fra fastlegen min at dokumenter fra hun var oversendt NPE tidligere her. Og de andre hadde fått svarfrist til NPE innen 09.04. Så får se...
Er nok lurt å purre på de ja.

Akkuratt, det er jo ikke lenge til!

Hvordan går det ellers ?
Har dere noen fine planer i påsken ?:)
 
Er nok lurt å purre på de ja.

Akkuratt, det er jo ikke lenge til!

Hvordan går det ellers ?
Har dere noen fine planer i påsken ?:)

Det går da greit.. Energiløs som rakkern, og det plager meg nå med det fine påskeværet vi har:(
Legger planer fra dag til dag bare, med dagsturer hit og dit. :happy:
I tillegg er 3åringen vår, vel, 3 år !!:laughing025
 
Det går da greit.. Energiløs som rakkern, og det plager meg nå med det fine påskeværet vi har:(
Legger planer fra dag til dag bare, med dagsturer hit og dit. :happy:
I tillegg er 3åringen vår, vel, 3 år !!:laughing025
Åh, det er jo dumt med lite energi. Har du sjekket at det ikke er noe i veien med energi lagerne dine med en blodprøve ?

Hurra for 3 åringen!:Heartred Går det fortere enn man tror ? :smiley-ashamed005
 
Åh, det er jo dumt med lite energi. Har du sjekket at det ikke er noe i veien med energi lagerne dine med en blodprøve ?

Hurra for 3 åringen!:Heartred Går det fortere enn man tror ? :smiley-ashamed005

Nei, har ikke sjekket noe som helst :smiley-ashamed005

Ja, plutselig sitter man der med en 3åring med vilje av ståååål, og lurer på hvor den søte lille dulledulledullebabyen ble av :rolleyes:
 
Nei, har ikke sjekket noe som helst :smiley-ashamed005

Ja, plutselig sitter man der med en 3åring med vilje av ståååål, og lurer på hvor den søte lille dulledulledullebabyen ble av :rolleyes:
Ånei. :angelic:

Hehe, stilig. Trassalderen eller ?:stop:
 
Hver alder sin sjarm....

Kjenner til den energiløsheten altså. Håper dagene ikke blir for tunge
 
Hva vil det si? Hørtes ut som noe bra da :happy:
Så bra! Er det sykehuset som skal svare?

JA! Sykehuset har fått 9 punkt de må svare for seg på, på bakgrunnen av klagen jeg sendte. Selv om det ikke skulle være tvil egentlig, så føles det veldig godt at Fylkesmannen er enig i klagen og vil opprette tilsynssak. Vi kunne jo risikert at de bagatelliserte dette og ikke sett hensikt med tilsynssak.

Topptopp
 
JA! Sykehuset har fått 9 punkt de må svare for seg på, på bakgrunnen av klagen jeg sendte. Selv om det ikke skulle være tvil egentlig, så føles det veldig godt at Fylkesmannen er enig i klagen og vil opprette tilsynssak. Vi kunne jo risikert at de bagatelliserte dette og ikke sett hensikt med tilsynssak.

Topptopp
Så bra :happy: :Heartred
 
Back
Topp