En rhesus- 's dagbok.

Å kjære dere, det er jo ikke sånn det skal gå [emoji173]️
 
Fant tråden nå og leste ivrig som rhd- gravid selv(dog kun 12u enda)! ...Fy f så trist jeg ble nå[emoji22] Håper dere får hjelp og støtte i denne vanskelige tiden[emoji173]️ Ta vare på hverandre.
 
Å, herregud:(:(:( det finnes ikke ord. Så uffatelig lei meg på deres vegne, selv om jeg ikke kjenner deg. :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred Ord blir fattige. Store klemmer
 
Så ufattelig trist. Ta vare på hverandre i sorgen. Sender dere de varmeste tanker. ❤️
 
Lillebror har kommet. Fin, og helt perfekt. Men uten et hjerte som slår. Vi er sønderknust:Heartblue

Nei ånei [emoji45][emoji45] så uvirkelig og vondt å lese [emoji174] vet at det er ingenting jeg kan si eller gjøre for at dere skal ha det noe lettere [emoji22] mange varme tanker og klemmer til dere [emoji22][emoji174]
 
Å, kjære dere.. Så grusomt!❤️ Ord blir virkelig fattige nå, men jeg sender dere mange varme tanker. Det sitter mange forum-venner nå og gråter for dere.
Hvil i fred, Lille Skatt <3
 
Vil bare si at dette var fryktelig trist. Håper dere får støtten dere trenger. Kondolerer:Heartbigred
 
Huff så forferdelig trist, ord blir enorm fattige. :Heartblue
 
[emoji173][emoji173] ord strekker ikke til! Sender varme klemmer [emoji173][emoji173]
 
Neimen, så grusomt :sad015 kan jeg spørre hva som har skjedd? Sender dere alle så mange varme tanker, ble helt på gråten her jeg sitter :sad015:sad015:Heartred

Han har blitt rhesusimmunisert. Det som ikke skal være mulig, har skjedd. :sad010
 
Takk dere:Heartbigred Vi er helt tomme...:Heartblue Dette skulle ikke være mulig, med den oppfølgingen vi har. Noe har gått fryktelig galt..
 
Går det lang tid før dere vet noe mer ?
Gikk du spontant i fødsel? Du har HELT lov å ikke ville svare meg!
Håper dere får mye støtte ifra helsepersonell og hverandre.:Heartred
 
Går det lang tid før dere vet noe mer ?
Gikk du spontant i fødsel? Du har HELT lov å ikke ville svare meg!
Håper dere får mye støtte ifra helsepersonell og hverandre.:Heartred

Han er sendt til obduksjon. Kan ta flere mnd før vi får helt konkrete svar. I tillegg blir absolutt alt av notater og rapporter fra undersøkelsene gransket til punkt og prikke for å se. Det var tross alt bare en uke siden jeg var på kontroll, og "alt var bra". Så vet ikke..

Dro til sykehuset fordi jeg følte det manglet liv. Fikk bekreftet mistanken på ultralyd. :(

Vi har fått utrolig bra oppfølging, og har masse avtaler frammover. Og famile og venner er helt utrolig støttende:Heartbigred
 
Han er sendt til obduksjon. Kan ta flere mnd før vi får helt konkrete svar. I tillegg blir absolutt alt av notater og rapporter fra undersøkelsene gransket til punkt og prikke for å se. Det var tross alt bare en uke siden jeg var på kontroll, og "alt var bra". Så vet ikke..

Dro til sykehuset fordi jeg følte det manglet liv. Fikk bekreftet mistanken på ultralyd. :(

Vi har fått utrolig bra oppfølging, og har masse avtaler frammover. Og famile og venner er helt utrolig støttende:Heartbigred
Ja, husker det var ikke så lenge siden jeg leste oppdateringen din. Huff, så forferdelig å gå gjennom noe slikt, å miste barnet sitt. Så godt at dere har god oppfølgning. Dere hadde en liten ifra før også, eller ?

Så får vi håpe dere får noen svar på hva som er årsaken til at det utenkelige skal skje..
Så de noe på morkaken etter fødsel eller vil de ikke si noe i ditt tilfelle ?
Sender deg en stor klem.. skriv gjerne på PM om du trenger noen "utenfor" å prate med, selv om jeg ikke kan annet enn å forsøke å lytte og vise empati. :Heartred
 
Ja, husker det var ikke så lenge siden jeg leste oppdateringen din. Huff, så forferdelig å gå gjennom noe slikt, å miste barnet sitt. Så godt at dere har god oppfølgning. Dere hadde en liten ifra før også, eller ?

Så får vi håpe dere får noen svar på hva som er årsaken til at det utenkelige skal skje..
Så de noe på morkaken etter fødsel eller vil de ikke si noe i ditt tilfelle ?
Sender deg en stor klem.. skriv gjerne på PM om du trenger noen "utenfor" å prate med, selv om jeg ikke kan annet enn å forsøke å lytte og vise empati. :Heartred

Ja, HELDIGVIS har vi ei på 3år som holder oss oppe. Ellers vet jeg sannelig ikke hva vi hadde gjort.. :(

Morkaken ble sendt inn til prøvetaking. Det samme mener jeg navlesnoren ble.. Div blodprøver av oss begge i samme slengen, så det skal nok være mulig å få konkret svar etterhvert..

Takk for klemmen, og takk for støtten:Heartbigred
 
Å nei...

Jeg har tenkt på deg nesten hver dag og føler nesten at jeg kjenner deg etter å ha fulgt med på svangerskapet ditt. Jeg sørger sammen med dere. Jeg kan ikke forestille meg hvordan dere har det, men er glad for at du ikke er alene nå.

Sender varme tanker din vei. <3
 
Ja, HELDIGVIS har vi ei på 3år som holder oss oppe. Ellers vet jeg sannelig ikke hva vi hadde gjort.. :(

Morkaken ble sendt inn til prøvetaking. Det samme mener jeg navlesnoren ble.. Div blodprøver av oss begge i samme slengen, så det skal nok være mulig å få konkret svar etterhvert..

Takk for klemmen, og takk for støtten:Heartbigred
Håper dere får det. Nyt 3 åringen, og god bedring med kroppen din videre og lykke til i den tøffe tøffe tiden fremover også :Heartred
 
Back
Topp