En ny type kynnere...?

Mammaheks

Forelsket i forumet
Syntes kynnerne (som for en mnd siden føltes ut som magen ble litt hard, bare) jeg har hatt de siste dagene er helt sinnssyke. De sprenger så nedover at jeg er redd for å gjøre både nr 1 og nr 2 i buksa, og underlivet i tillegg til magen blir steinhard, blodsprengt, øm. Navlen står rett ut. Når kynneren gir seg blir den vanlig igjen :p
Er dette kynnere nivå 2 kanskje?
Betyr det noe?
Skal jeg ha det slik de neste 4 ukene :| ?
 
Det samme har jeg også kjent på [emoji87][emoji85] Tenker noen ganger at nå går denne kynneren over i rie, men den gjør jo ikke det [emoji28] Ganske så ubehagelig. Kan ikke huske å ha hatt så kraftige kynnere i mine tidligere svangerskap, men de sier vel ofte at kynnerne kan bli kraftigere i graviditet nr 2 og 3 osv. Er nok bare kroppen som forbereder seg og plutselig setter det i ordentlig rier [emoji106][emoji4] Begynner jo å nærme seg nå [emoji4]
 
Kan det være maserier kanskje?:)
Forsvinner de hvis du rører på deg/setter deg ned? Bygger de seg opp gradvis for så å dabbe av?
Har kjent stor forskjell på kynnerne i siste jeg også, og lurer på om det er maserier jeg er begynt å få:) De kommer uavhengig av om jeg rører på meg eller sitter i ro, men forsvinner heller ikke om jeg endrer på det. Og de bygger seg liksom opp, for så å dabbe av. De sitter annerledes enn bare kynnere også, og noen må jeg puste meg gjennom:)
Men jeg aner ikke:p her ble det slik over natta, etter noen lange dager med mye aktivitet:) Så krysser bare fingrene for at det er positivt for modningen i hvertfal:D
 
Kan det være maserier kanskje?:)
Forsvinner de hvis du rører på deg/setter deg ned? Bygger de seg opp gradvis for så å dabbe av?
Har kjent stor forskjell på kynnerne i siste jeg også, og lurer på om det er maserier jeg er begynt å få:) De kommer uavhengig av om jeg rører på meg eller sitter i ro, men forsvinner heller ikke om jeg endrer på det. Og de bygger seg liksom opp, for så å dabbe av. De sitter annerledes enn bare kynnere også, og noen må jeg puste meg gjennom:)
Men jeg aner ikke:p her ble det slik over natta, etter noen lange dager med mye aktivitet:) Så krysser bare fingrene for at det er positivt for modningen i hvertfal:D
Er det masrier når de bygger seg opp på den måten du beskriver? Har nemmelig hatt det sånn selv i noen uker. Alle kynnerne er ikke sånn, men minst en eller to pr dag. Har bare tenkt på de som sterkere kynnere, men da er det kanskje såkalte masrier? De bygger seg opp og jeg må ofte puste litt gjennom dem.
 
Må definitivt puste meg igjennom dem. De blir verre hvis jeg beveger meg, og kommer uansett om jeg slapper av eller er i aktivitet. De er ganske ubehagelige ja, men ingenting i forhold mot en rie. Husker fremdeles rier som så vondt at jeg lurte på hvordan jeg skulle holde ut i en eneste time til.
I dag har det kommet en del slim også... men ikke slimproppen, den er en god del større og fastere.
Trodde "maserier" og kynnere var det samme...?
 
Må definitivt puste meg igjennom dem. De blir verre hvis jeg beveger meg, og kommer uansett om jeg slapper av eller er i aktivitet. De er ganske ubehagelige ja, men ingenting i forhold mot en rie. Husker fremdeles rier som så vondt at jeg lurte på hvordan jeg skulle holde ut i en eneste time til.
I dag har det kommet en del slim også... men ikke slimproppen, den er en god del større og fastere.
Trodde "maserier" og kynnere var det samme...?
Jeg trodde ikke det var det samme. Trodde maserier kunne komme når det nærmer seg termin, mens kynnere kan man ha hele svangerskapet? Altså; maserier = (små) rier uten effekt.?
 
Er det masrier når de bygger seg opp på den måten du beskriver? Har nemmelig hatt det sånn selv i noen uker. Alle kynnerne er ikke sånn, men minst en eller to pr dag. Har bare tenkt på de som sterkere kynnere, men da er det kanskje såkalte masrier? De bygger seg opp og jeg må ofte puste litt gjennom dem.

Jeg er ikke sikker. Men har hørt at kynnere ikke skal bygge seg opp slik. Kynnere bare kommer på en måte:p og endrer ikke styrke gjennom kynneren. Kynnerne kjenner jeg bare i magen og, mens disse andre kjenner jeg i hele underlivet og litt i ryggen i tillegg. Kan jo hende det bare er kynnere, men føler selv at det er to helt forskjellige kategorier:)
 
Jeg trodde ikke det var det samme. Trodde maserier kunne komme når det nærmer seg termin, mens kynnere kan man ha hele svangerskapet? Altså; maserier = (små) rier uten effekt.?

Noe slikt jeg også har tenkt og forstått. Men at maserier gjerne kan være med på å modne. Maserier er jo ikke veldig kraftige, og ikke regelmessige/dabber av etter ei stund, så ender ikke i fødsel liksom:)
 
Snakket med jordmor i dag. Dette er "maserier" ja, og visstnok et godt tegn. Så lenge de ikke er vonde er det heller ikke snakk om noen fødsel, men det er kroppen som forbereder seg. De kan være tunge og slitsomme, men ikke noe å gjøre noe med sa hun ^_^
 
Snakket med jordmor i dag. Dette er "maserier" ja, og visstnok et godt tegn. Så lenge de ikke er vonde er det heller ikke snakk om noen fødsel, men det er kroppen som forbereder seg. De kan være tunge og slitsomme, men ikke noe å gjøre noe med sa hun ^_^
Men hva om de er vonde da? Det er mine når jeg må puste meg gjennom de.
 
Back
Topp