En ny reise :)

Orkidee

Elsker forumet
Skal legge ut på en 9 måneder lang reise. Dette er nytt å uvant, men gleder meg veldig.
Sluttet på pillen i juli. spira satt i oktober. 4PP, men ikke alle kan regnes som PP pga reiser og div.
Her er mine tester:
1)9 dpo øverst-10 dpo under
2) Kveld 10dpo
3)11 dpo digital

IMG_9606.jpg IMG_9615.jpg IMG_9606.jpg IMG_9615.jpg bilde.JPG
 
Fra søndag 10.11.14 hvor vi fant ut de gledelige nyhetene har jeg hatt ulike symptomer.
Kvalme siden 9dpo.
Rara i kroppen siden 9dpo, føler meg "rar"
Sulten på morningen siden 8 dpo
Humør ca 6 dpo
Kvalmen har holdt i hele veien, men har jobbet hele veien.
Stikkinger, murringer, kramper fra søndag og vedvarenda.

Legetime neste onsdag, 19, blir spennede:)
 
Samtidig som om PMS tiden var annerledes. Hadde jeg lite av de "vanlige" syptomene jeg bruker å ha før mensen.
 
Niederste testen er fra IKM dagen.
Resten fra 9dpo, 10 dpo, 11 dpo
 

Vedlegg

  • IMG_9626.jpg
    IMG_9626.jpg
    148,8 KB · Visninger: 69
Hei! Ser ut som vi kjører likt løp! Gøy å lese! Sluttet på piller i august, positiv test tirsdag 11.11 :) skal også til lege i morgen! Var innom på onsdag bare for å ta graviditetstesten de har og! Er du også i uke 5 nå?
 
Hei! Ser ut som vi kjører likt løp! Gøy å lese! Sluttet på piller i august, positiv test tirsdag 11.11 :) skal også til lege i morgen! Var innom på onsdag bare for å ta graviditetstesten de har og! Er du også i uke 5 nå?
Hei,
Jeg hadde IKM 11.11 selv, testet positivt allerede svakt 7.11. DIgital 9.11.
Er første time hos legen. BLir å ta med en urinprøve og hva annet som måtte være vanlig.Appen sier Uke 5(4+6) :) SÅ gøy at vi kjører likt løp. Termin ca 24 juli også da?
 
Jeg er 5+1 tror min ikm ville vært onsdag 12.11 vært litt ustabilt etter p-pille slutt, ifølge appen er termin ca 23 juli, så det er jo veldig likt da! Så gøy! Din første?
 
Jeg er 5+1 tror min ikm ville vært onsdag 12.11 vært litt ustabilt etter p-pille slutt, ifølge appen er termin ca 23 juli, så det er jo veldig likt da! Så gøy! Din første?
Ja, min første. Så veldig nervepirrende og rart. Hva med deg?
 
Min første også! Utrolig nærvepirrende ja! Men alt gått bra så langt da! Ingen blødninger, og ikke vært veldig dårlig, trøtt og ømme bryster og litt uggen, men veldig godt å kjenne at det er noe på gang! Hva med deg?
 
Min første også! Utrolig nærvepirrende ja! Men alt gått bra så langt da! Ingen blødninger, og ikke vært veldig dårlig, trøtt og ømme bryster og litt uggen, men veldig godt å kjenne at det er noe på gang! Hva med deg?
Merker jeg er mye mer trøtt, og tappet. Kun murringer og stikkinger, samt litt ømme bryster ellers fint lite. Kvalmen kommer og går.
 
Samme som her det da! ;) får håpe det fortsetter sånn fremover! :)
 
Hvordan gikk legebesøket? Kom nettopp derifra nå, litt skuffet over mitt, fordi de gjorde ingenting, ingen blodprøver, ingen ting, de sa det var for tidlig, at de ikke tok blodprøver før i uke 12, så fikk bare en bok og stilt litt spm og dro hjem igjen ;) håper din var mer vellykket! Tok den siste digitale testen min når jeg kom hjem, og den viste 3+ i dag! 8 dager etter den viste 1-2 så det var jo gøy da! ❤️
 
Hvordan gikk legebesøket? Kom nettopp derifra nå, litt skuffet over mitt, fordi de gjorde ingenting, ingen blodprøver, ingen ting, de sa det var for tidlig, at de ikke tok blodprøver før i uke 12, så fikk bare en bok og stilt litt spm og dro hjem igjen ;) håper din var mer vellykket! Tok den siste digitale testen min når jeg kom hjem, og den viste 3+ i dag! 8 dager etter den viste 1-2 så det var jo gøy da! ❤️
Var omtrent samme her. Hadde tatt med en urinprøve så de skulle bare bekrefte graviditeten. Ellers var det søknad på fødeplass. Alle andre prøver i uke 12. Bestiller selv tidlig ul i uke 8/9 en gang. Også ble jeg mer forvirra om hvorlangt på vei jeg er. Han regnet fra første dag i siste dag mens, så da er jeg plutselig 6 uker på fredag :) termin 19/20 juli. Ble du noe klokere?
 
Nei, ikke så mye klokere, har også tenkt til å bestille ul i uke 8, vet egentlig ikke noe mer, fikk beskjed om at det var for tidlig å bestille fødeplass, litt kjipt fordi jeg vet at juli er høysesong og vanskelig å få plass! Hvor i landet bor du?
 
Nei, ikke så mye klokere, har også tenkt til å bestille ul i uke 8, vet egentlig ikke noe mer, fikk beskjed om at det var for tidlig å bestille fødeplass, litt kjipt fordi jeg vet at juli er høysesong og vanskelig å få plass! Hvor i landet bor du?
Hmm, legen sa ikke noe om det. Jegbor i Oslo. Kunne tenke meg Riksen :) du?
 
Bor på Langhus (ski) så det er jo rett i nærheten, tenkte Ullevål pga babyhotellet, riksen på 2.plass :) har bestilt time på Ultralydklinikken på Lysaker 16 des,da er jeg i uke 9! Gleder meg veldig! Føles leeeenge til! ;)
 
Bor på Langhus (ski) så det er jo rett i nærheten, tenkte Ullevål pga babyhotellet, riksen på 2.plass :) har bestilt time på Ultralydklinikken på Lysaker 16 des,da er jeg i uke 9! Gleder meg veldig! Føles leeeenge til! ;)
Ullevål blir nok 2 valg. Vi får se. Mulig Riksen prioriterer de kompliserte ..
 
Går nok greit å føde både den ene og den andre plassen! Det viktigste er jo at babyen kommer ut! :) men snart 6 uker på vei! Deilig da! Da har nok det lille hjertet begynt å slå allerede ❤️
 
Back
Topp