....en liten en til - kanskje?

Husker ikke hvor jeg kjøpte mine, kanskje den ene på fertil.no. Men de piper 4 ganger. Men de har en memory, så når man slår de på igjen så vises forrige temp. Husker i begynnelsen før jeg begynte å varme de litt opp før testing, at jeg kunne ligge i 5-10 før den pep, og av og til orket jeg bare ikke å vente så stoppet før den var ferdig.
Skjønner godt det ikke frister å bruke testen lillegutt bruker ;) :D

Memory er helt topp for en som kan være litt distre [emoji1] Takk for tips, jeg skal sjekke opp på fertil når pengene kommer inn på kontoen i slutten av måneden [emoji1]
Hehehehe, nei, helst unngå å måle med den til lillegutt ja [emoji51]
 
Det er så surt å bli lurt av sin egen kropp. Jeg mistenker veldig at det var en cyste som sprakk. Det er tydeligvis ganske så vondt. Nå driver kroppen min med el slim igjen... Som om jeg går på den to ganger [emoji38]
Tusen takk [emoji173] Begynner heldigvis å bli bedre nå [emoji1]
Ja det kan hende! Det er jo så mye rart de driver med disse kroppene :p Jeg kan gjerne ta litt el slim, jeg har tydeligvis mista det :shifty:
 
Hvordan ligger du ann i løypa?
Har du fått tb på besøk? (Tante blææ der altså[emoji23])
Har du prøvd letrozol flere ganger og hatt samme "reaksjon" på d?
 
Hvordan ligger du ann i løypa?
Har du fått tb på besøk? (Tante blææ der altså[emoji23])
Har du prøvd letrozol flere ganger og hatt samme "reaksjon" på d?

Hahah, nei. Ingen tante blæææ [emoji38] Ingenting faktisk. Ikke veldig overraskende. Er bare sånn det er. Den gjør noe, jeg øyner håp, blir revet med ooooog så viser det seg ofte å ikke være noe som helst [emoji13]
Neida, jeg har jo ikke det [emoji57] Jeg tåler hormoner generelt dårlig så når jeg får såpass "store doser" av det for å sette i gang ting i kroppen så blir det helt tullete [emoji38] Reagerer jo like ille på hormonene for å sette i gang mensen også! [emoji107] Såeh, ja. Jeg gruer meg [emoji57]

Hvordan går det med deg? [emoji1][emoji177]
 
Hvordan går det? [emoji173]️
Takk som spør [emoji173] Det går fint [emoji4] Jeg venter på desember sånn at jeg kan begynne med julemusikk, pynte og spise pepperkaker [emoji7]
Ellers prøver jeg å unngå å tenke på at vi snart skal i gang med prøvingen igjen.. [emoji57] Jeg gruer meg. For om letrozolen ikke gir meg el er det INGENTING annet jeg kan prøve [emoji85] Må bare prøve å holde hodet kaldt og tenke at sjansen er større med dobbel letrozol. Ta en ting av gangen. Men jeg gruer meg noe helt vilt!

Hvordan går det med deg? [emoji173]
 
Takk som spør [emoji173] Det går fint [emoji4] Jeg venter på desember sånn at jeg kan begynne med julemusikk, pynte og spise pepperkaker [emoji7]
Ellers prøver jeg å unngå å tenke på at vi snart skal i gang med prøvingen igjen.. [emoji57] Jeg gruer meg. For om letrozolen ikke gir meg el er det INGENTING annet jeg kan prøve [emoji85] Må bare prøve å holde hodet kaldt og tenke at sjansen er større med dobbel letrozol. Ta en ting av gangen. Men jeg gruer meg noe helt vilt!

Hvordan går det med deg? [emoji173]
Ååh ja du må ikke snakke! Som jeg gleder meg :D Huff ja, det er litt av en karusell! Får håpe du slipper å sitte på noe lenge ❤️ Nei samme her, om pergoen ikke hjelper oss nå (har to kurer igjen), så er alt håp ute.. Forstår følelsene dine, men det skal bare gå! Basta!
 
Hahah, nei. Ingen tante blæææ [emoji38] Ingenting faktisk. Ikke veldig overraskende. Er bare sånn det er. Den gjør noe, jeg øyner håp, blir revet med ooooog så viser det seg ofte å ikke være noe som helst [emoji13]
Neida, jeg har jo ikke det [emoji57] Jeg tåler hormoner generelt dårlig så når jeg får såpass "store doser" av det for å sette i gang ting i kroppen så blir det helt tullete [emoji38] Reagerer jo like ille på hormonene for å sette i gang mensen også! [emoji107] Såeh, ja. Jeg gruer meg [emoji57]

Hvordan går det med deg? [emoji1][emoji177]

Aaah, skjønner, utrolig kjipt å reagere så mye på hormoner når d er d man må ty til[emoji30] (Håper du blir positivt overrasket over mindre reaksjon enn forventet da om ikke annet[emoji4]) Starter du på d nå hvis/når tr kommer?

Her går d fint, takk[emoji5] 6 dpo (tror jeg), og er rimelig klar for å teste, men skal prøve å holde meg 2 dager til[emoji28]
 
Ååh ja du må ikke snakke! Som jeg gleder meg :D Huff ja, det er litt av en karusell! Får håpe du slipper å sitte på noe lenge [emoji173]️ Nei samme her, om pergoen ikke hjelper oss nå (har to kurer igjen), så er alt håp ute.. Forstår følelsene dine, men det skal bare gå! Basta!

Jula er helt magisk altså [emoji7] Selv sure folk har en tendens til å bli lettere i humøret når desember kommer [emoji1] Til helgen skal jeg på julemarked [emoji7] Og neste uke kan jeg begynne å pynte!!!! [emoji1][emoji1][emoji1]

Ugh, karusell ja. Det er det helt klart! Jeg så den nydelige positive el-testen din i dagboken din og den står det skrevet august på [emoji1][emoji173]
Jeg hååååper selvfølgelig at det går fort, samtidig som jeg merker en form for dårlig samvittighet da ovenfor andre som sliter (f.eks deg) hvis det skulle skje med en gang [emoji57] Jeg vil jo at vi skal klare det alle sammen!!!

Tanken på å ikke få en virkning av dobbel letrozol sender meg rett ned i kjelleren.. Det er virkelig ingenting annet å prøve. Da må vi gjennom det offentlige igjen og gå gjennom alt av undersøkelser - igjen. Det er jeg ikke så sikker på om jeg orker på nytt [emoji57]
 
Aaah, skjønner, utrolig kjipt å reagere så mye på hormoner når d er d man må ty til[emoji30] (Håper du blir positivt overrasket over mindre reaksjon enn forventet da om ikke annet[emoji4]) Starter du på d nå hvis/når tr kommer?

Her går d fint, takk[emoji5] 6 dpo (tror jeg), og er rimelig klar for å teste, men skal prøve å holde meg 2 dager til[emoji28]

Hehe, ja, det er ganske kjedelig [emoji13] Tåler knapt nok mine egne som kroppen selv produserer [emoji38] Men det får stå til. Eggløsninga kommer ikke uten hjelp ser det ut til. Får jeg mensen av meg selv innen vi har planlagt å begynne så kjører jeg på [emoji1]

Spennende!!! [emoji1] Kan være greit å holde seg til 8 dpo minst ja [emoji1] Enda hvor vanskelig det er. Hvorfor må man vente så lenge på å få svar? [emoji57][emoji38] Lykke til!!
 
Jula er helt magisk altså [emoji7] Selv sure folk har en tendens til å bli lettere i humøret når desember kommer [emoji1] Til helgen skal jeg på julemarked [emoji7] Og neste uke kan jeg begynne å pynte!!!! [emoji1][emoji1][emoji1]

Ugh, karusell ja. Det er det helt klart! Jeg så den nydelige positive el-testen din i dagboken din og den står det skrevet august på [emoji1][emoji173]
Jeg hååååper selvfølgelig at det går fort, samtidig som jeg merker en form for dårlig samvittighet da ovenfor andre som sliter (f.eks deg) hvis det skulle skje med en gang [emoji57] Jeg vil jo at vi skal klare det alle sammen!!!

Tanken på å ikke få en virkning av dobbel letrozol sender meg rett ned i kjelleren.. Det er virkelig ingenting annet å prøve. Da må vi gjennom det offentlige igjen og gå gjennom alt av undersøkelser - igjen. Det er jeg ikke så sikker på om jeg orker på nytt [emoji57]
Det er helt sant! Kooos deg med det altså :D Jeg også gleder meg til å pynte ❤️

Hoho ja vi får virkelig håpe det altså! Jeg er iallefall spenna klar for august ❤️ Neimen hærlighet, det må du ikke ha! Det beste er jo om det bare skjer av seg selv fort som fy ❤️

Nei jeg føler med deg altså! Det er ikke greit når det ikke fungerer med en gang :( Håper og tror det funker ❤️❤️
 
Det er helt sant! Kooos deg med det altså :D Jeg også gleder meg til å pynte [emoji173]️

Hoho ja vi får virkelig håpe det altså! Jeg er iallefall spenna klar for august [emoji173]️ Neimen hærlighet, det må du ikke ha! Det beste er jo om det bare skjer av seg selv fort som fy [emoji173]️

Nei jeg føler med deg altså! Det er ikke greit når det ikke fungerer med en gang :( Håper og tror det funker [emoji173]️[emoji173]️

Jeg skal kose meg!! [emoji1][emoji1]

Det forstår jeg veldig godt at du er!! Med en så fin test antar jeg at du har holdt av plass der inne [emoji6]
Nei, jeg skal jo ikke behøve det, men hjernen er ikke alltid like snill da [emoji57]

Jeg håper også at det fungerer. Nå har jeg i alle fall fått mensen av meg selv [emoji1] Våkna til tanta idag!
 
CD 1.

Våkna til tanta idag. Litt deilig at ho bestemte seg for å komme av seg selv. Dog en måned for tidlig [emoji38] Nei, jeg skal ikke klage!! Virkelig ikke. Etter en kort samtale med mannen bestemte vi oss for å kjøre på med letrozol nå. Ikke vente. Vi vet aldri når tanta dukker opp igjen av seg selv og jeg vil helst slippe to hormonkurer når jeg kan slippe det [emoji4]
Jeg vil da være gravid i jula om jeg får el og det klaffer. Det går greit. Det som ikke er så kult er at jeg da vil være gravid i tilvenningstiden i barnehagen med minsten. Det kjenner jeg kan by på litt utfordringer [emoji51] Hvertfall hvis jeg blir så dårlig som jeg ble sist, eller dårligere [emoji85] Det ultimate hadde vel faktisk vært om jeg fikk sett at jeg fikk el på dobbel letrozol, og kanskje heller bli gravid i januar [emoji15] Men jeg lar ikke en eneste sjanse gå fra meg når jeg får den servert slik jeg fikk nå.
Det ordner seg [emoji4]

Så da er vi i gang igjen da [emoji18]
 
CD 1.

Våkna til tanta idag. Litt deilig at ho bestemte seg for å komme av seg selv. Dog en måned for tidlig [emoji38] Nei, jeg skal ikke klage!! Virkelig ikke. Etter en kort samtale med mannen bestemte vi oss for å kjøre på med letrozol nå. Ikke vente. Vi vet aldri når tanta dukker opp igjen av seg selv og jeg vil helst slippe to hormonkurer når jeg kan slippe det [emoji4]
Jeg vil da være gravid i jula om jeg får el og det klaffer. Det går greit. Det som ikke er så kult er at jeg da vil være gravid i tilvenningstiden i barnehagen med minsten. Det kjenner jeg kan by på litt utfordringer [emoji51] Hvertfall hvis jeg blir så dårlig som jeg ble sist, eller dårligere [emoji85] Det ultimate hadde vel faktisk vært om jeg fikk sett at jeg fikk el på dobbel letrozol, og kanskje heller bli gravid i januar [emoji15] Men jeg lar ikke en eneste sjanse gå fra meg når jeg får den servert slik jeg fikk nå.
Det ordner seg [emoji4]

Så da er vi i gang igjen da [emoji18]
Superspennende tider i vente :D Får håpe dere får full klaff på første forsøk, og såklart at du slipper å være dårlig! Nåå skal det bli baby både her og der :D❤️
 
Lykke til med neste PP! :)
 
Superspennende tider i vente :D Får håpe dere får full klaff på første forsøk, og såklart at du slipper å være dårlig! Nåå skal det bli baby både her og der :D[emoji173]️
Ja, nå er jeg spent!! Begynner på letrozol i morgen [emoji85] Babyboom!! Det hadde vært gøy [emoji1]
 
CD 2.

Trodde kanskje jeg skulle slippe litt billig unna med mensen denne gangen. Var bare blodslim for det meste igår og lite smerter. Idag er en helt annen historie [emoji85] Jeg craver karbohydrater uten sidestykke! Jeg blir sur på mannen for småting. Altså, vi hadde en greie igår kveld hvor jeg reagerte på en liten ting, han ble sur og sa ifra, og her sitter jeg enda og er sur! Helt bak mål [emoji57]
Og kramper. Trøtt. Ikke en god dag idag [emoji13]

I morgen tar jeg min første doble dose med letrozol. Neste uke bestiller jeg tempmåler og tester. Så er det bare å sette på sikkerhetsbeltet og la galskapen ta overhånd.. [emoji51][emoji38]
 
Back
Topp