En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

God helg alle sammen!

Jeg er litt lei i dag - og egentlig klar for å gå på jobb noen timer i morgen..
Det pleier å holde med en dag pr.14 dag som er nesten helt uten barn (spiser laang frokost sammen, og så ser jeg dem ikke før neste dag) Ellers har jeg jo dem rundt meg hele dagen (minst en av dem iallefall[;)]) Men nå har jeg vert sykmeldt siden midten av august - så.. [&:]

Jeg elsker barna mine, og liker veldig godt å være sammen med dem - men jeg tror nok at det skal bli kjekt for oss alle at jeg får jobbe i morgen, ja[8D][;)][:D]
 
Håper du har hatt en fin helg Fio, og slappet av litt uten barn rundt deg...
Ingen grunn til å unnskylde seg for å sette pris på litt tid alene, vi trenger det alle sammen[:D]
 
Jeg klarte å bli sjuk jeg da utover fredags ettermiddagen... Og burde vel holdt senga hele helga, men det var ikke lett med Sander'n løpende rundt meg, full med energi og lekelyst...
Men det gikk nå greit da, og etter en dag i senga i går, så er jeg tilbake på jobb igjen i dag.
 
Var visst nok med en dag på jobb, ja[:D]

I går var vesla og jeg på "skattejakt" og fant vår første Cache.
Noen andre her som har prøvd geocaching?  (Se HER)
Ganske spennende!!!
Og så er jeg litt stolt av meg selv som gikk en tur på 1time og 3kvarter - først i sol, så REGN og så HAGL!! - og så sol igjen når bare skyene fikk pella seg vekk [;)][:D] 
Anna Naomi sov i vogna hele turen - og det ble tydeligvis litt for mye søvn, så i dag skal jeg vekke henne om hun sover mer enn en time[8D]
(Hun vekka meg to ganger i natt, og begynte dagen kl. 6.30[:'(]9
 
Hehehe
 
Geocaching hørtes jo egentlig litt spennende ut! Lettere å komme seg ut på tur når en har ett mål med turen også[:D] Og brått har'n gått veldig mye lenger enn det en hadde gjort hvis en skulle tatt en runde....
 
ORIGINAL: Vibeke :)

Hehehe

Geocaching hørtes jo egentlig litt spennende ut! Lettere å komme seg ut på tur når en har ett mål med turen også[:D] Og brått har'n gått veldig mye lenger enn det en hadde gjort hvis en skulle tatt en runde....


Ja, jeg synes det er spennende - skulle ønske jeg ikke bodde så veeeldig langt fra omverden i sånne tilfeller, da, men..
 
Hehehe... Kan ikke få med seg alt hele tiden heller da vettu Fio... Men jeg kan skjønne deg...
 
Her går det unna!
Begynte dagen i 6-tia i dag... Dro kroppen opp av senga, trøtt som en dupp, og kjørte ned på jobben i regn og dritt vær... Så bar det opp i treningsstudio sammen med ei som jeg jobber med og brått var dagen i gang[:D]
Nå føler jeg meg frisk og opplagt og klar for dagen[:D]
 
Ha en fantastisk dag og helg alle sammen!!!
 
God lunch og latte hørtes herligere ut en kantinemat og automatkaffe... Men, men....
 
Hvordan går det med dere ellers om dagen da Mrs J
 
Vi Januarmødre er visst travle for tia - skjer lite her på skravletråden..[8|]

John Ruben har forresten lært å si navnet sitt helt riktig[:D][:D][:D]

Tidligere ble det "Jonn NuuuNenn"
Nå sier han "Jonn RuuuBEEn"

(Ja, John uttales Jonn - ikke Jånn"
 
ORIGINAL: Mrs J.

Ja,her er det kjempestille.
Er nå innom hver dag,men skriver sjeldent.[8|]Savner gamledager[:D]



Kansje vi må til å få flere barn igjen - sånn som  Lillepooh :P så vi har fri hele formiddagen og bare ammer og later oss  - og er på nett[8D][;)][:D]

(for det gjør jo IKKE jeg?[8|]- ikke alle de tingene iallefall[;)]) 
 
Heihei!![:D]

Jeg er gravid igjen, så da kan dere jo få tippe.[8D]

Sikkert ikke så vanskelig da men...[:)]
 
God helg til sammen forresten!![;)]
 
Lillepooh?

nah.. det tviler jeg på..

hmm.. og så tror jeg kansje ikke at det er Star eller Chill

MrsJ?  Nah.. hun skulle jo ikke ha flere,..
Hvem kan det være?
 
Du har en gutt fra før..

Vibeke?[;)][:D]
 
Hmm... er 25 år - hvem er det her som er 25 da?[8|][;)]
 
Samboer og yrke innen helse.. [8|]

Hvem er denne Solsikke, da?[8|]
 
BUSTER???[;)][:D]
 
Gratulerer med baby i magen Buster[:D]
 
ORIGINAL: ~Fiorellina~

BUSTER???[;)][:D]


[:D][:D][:D]

Hehe, så flink du er!![:)]
Stemmer det, er jo på tide Julian blir storebror nå.[;)]
 
Back
Topp