En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Klarer vi lengre tråd enn de andre forumene? - (utenom den på generell, den skal vel litt til å ta igjen[;)])
 
Jeg er i litt konkurranse-humør i dag, og siden det ikke er noen her på Januarforumet som jeg må ta igjen lenger, så starter jeg en tråd for alle som har lyst til å skravle litt - så kan vi lage en lang tråd av det[;)][:D][:D]
 
Ingen som vil skravle med meg?
 
Får skravle med meg selv, jeg da[8|]
 
jeg er her og!!!!   hva vil du skravle om???
 
Så gøy med en skravletråd da!! Jeg er med![;)]
 
ORIGINAL: Hanna C

Så gøy med en skravletråd da!! Jeg er med![;)]

Bra..
vi kan vel skravle om det som opptar oss? hva opptar DEG i dag?[;)][:D]
 
Nå sitter jeg på et hotell i en regnfull Trondheim by. Har vært å møtt min lillebror å spist middag med han. Har ikke sett han på lenge så det var kos. Denne ferien som skulle være reisen etter solen har enda ikke hatt suksess. Eller dvs, sola har vært fremme når vi har måttet kjøre bil.... Så vi har sett den, men hadde litt lyst å "føle" den oxo[:@]
 
Men vi koser oss uansett. Mina er i storform, smiler å sjarmerer alle på vår vei[;)]
 
Dette er mitt innlegg nr.9000 på babyverden.. er jeg litt hekta montro?[8|]
 
Jeg savner mannen min , jeg...
han kommer hjem om 9 dager.. [8|]
 
Idag har jeg vært å besøkt ei venninne, hun har en nyyydelig gutt på 16 mnd! Vi har drukket maaasse te, er skikkelig tedrankere, hehe[;)] Nataniel var blid og fornøyd hele tiden, og han koste seg masse med fremmede leker[:)] Det begynner å nærme seg til mannen din kommer hjem nå fiorelina[;)] Skjønner godt at du gleder deg! Det virker som dere har det så godt sammen, og det er så fint.[:)]
 
Dette var en kjekke tråd [:D]
 
Jeg har vært å handla men det var jo mer kaos en noe annent [:'(]
Men fikk 4 joggedresser til Ole Martin for 400 kr skal ha de til etter oprasjonen.
Må kilippe opp beina så da er det greit de ikke er dyre for 9 ukers bruk.
Den ene er grå og mørke blå og den andre er turkis og brun.
Kjøpte to av vær.
 
ORIGINAL: Hanna C
Det begynner å nærme seg til mannen din kommer hjem nå fiorelina[;)] Skjønner godt at du gleder deg! Det virker som dere har det så godt sammen, og det er så fint.[:)]

Synes det er lenge til, jeg..[:(]
snakka med han på telefonen nå, og 9 dager virker som en evighet[:(]
 
Halla balla!!!!!
Noe action??
JEG SKAL PÅ BADELAND I MORRA!!! Johooooo!!
 
Kan vi ikke få se!!![:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Chill24

Halla balla!!!!!
Noe action??
JEG SKAL PÅ BADELAND I MORRA!!! Johooooo!!
ta meg med!!! jeg vil bade!!![:D]
 
[;)][;)]Badeland hørtes stas ut[:)] Jeg vil også være med
 
OK, da er det avgjort - vi slenger oss med!![:D]
 
Thihihi...heng på!!!
Er så spent på åssen det går!! Skal ha med mamma da som litt barnevakt-hjelp...hehehe
 
ORIGINAL: Chill24

Thihihi...heng på!!!
Er så spent på åssen det går!! Skal ha med mamma da som litt barnevakt-hjelp...hehehe

ÅÅ Så deilig å ha med barnevakt, da[:D] må kose dere masse[:)]
 
Back
Topp