En jungel av stønader

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Noen som har fått innvilget diverse stønader pga sine barn med spesielle behov?[emoji4]
Blir helt svimmel jeg...
Fått søkt grunnstønad for to av barna, skal nå starte på hjelpestønad[emoji4]
 
Har også grunnstønad og hjelpestønad. Noen kan få pleiepenger og overgangsstønad. Ville tatt kontakt med NAV for et veiledningsmøte for å få vite hva du kan ha krav på om du er usikker :)
 
Behandlere og helsepersonell skal også vite litt ift øk rettigheter. Evt sosionom på barneavd.

Vi har grunnstønad grunnet kronisk sykdom, samt utvidet sykt barn dager.

Fått litt info via BUP og sykehuset nå[emoji4]
Og nettopp fått innvilget grunnstønad for de to gutta[emoji1]
 
Noen som har fått innvilget diverse stønader pga sine barn med spesielle behov?[emoji4]
Blir helt svimmel jeg...
Fått søkt grunnstønad for to av barna, skal nå starte på hjelpestønad[emoji4]
Ta kontakt med nav for veiledningsmøte eller be ppt/habilitering eller hvor dere er blitt utredning om hjelp med søknadspapirene ;)
 
Screenshot_20190719-095236_Facebook.jpg Du kan også få støtte til klær :) Barn med adhd sliter ofte mye mer klær, sko, laken osv eller glemmer/mister dem. Tidligere måtte man levere kvitteringer men nå etter nye regler tror jeg det holder med ord fra lege angående situasjonen. ADHD foreningen kan en del om dette, du kan få mye god informasjon der.
 
Vis vedlegget 303819 Du kan også få støtte til klær :) Barn med adhd sliter ofte mye mer klær, sko, laken osv eller glemmer/mister dem. Tidligere måtte man levere kvitteringer men nå etter nye regler tror jeg det holder med ord fra lege angående situasjonen. ADHD foreningen kan en del om dette, du kan få mye god informasjon der.
Ja, grunnstønad har vi fått innvilget:) og hjelpestønad sats 2.
 
Back
Topp