en hilsen fra en tidligere krigleder med dårlig samvittighet....

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Jeg må bare beklage at jeg ikke har kjørt påmelding eller noe... jeg har rett og slett ikke engang vært i nærheten av babyverden!
Jeg har forsøkt å finne noe slags motivasjon til å starte opp som krigleder igjen, men med hektiske dager (og dessverre den oppstarten som ble sist) så finner jeg rett og slett ikke motivasjonen til å kjøre dette nå!

Ble veldig glad når jeg nå logget inn å så at Sara som var krigleder før jeg har tatt over igjen!!!
Sara er meget dreven så hun vet jeg jo kjører dette igang godt :) Tittet innom for å tilby meg å være med på opplæring av ny krigleder eventuelt - men dette er det jo tydeligvis ikke behov for for øyeblikket :)

Igjen - beklager at det har vært så stilt fra meg...
 
Null problem. Jeg har gjort dette før og gjør det igjen men ser gjerne at en "nestleder" melder seg og kan få enkel opplæring for å evt ta over etterhvert, jeg blir neppe med sånn mange runder etterhverandre tror jeg.

Det føles også litt falskt å stile som leder og styre dette her når jeg altså reelt sett ikke når dere andre opp til knærene engang
1)Jeg er egentlig reelt sett normalvektig og trenger bare å skjerpe vanene mine
2)Det var jo sånn det var da jeg første gang var med for noen år siden også. Jeg bare klarer det visst ikke...

Men hey, vi prøver igjen. Dette er siste uken med kakao til frokost på en stund!
 
Back
Topp