En av de tyngste dagene..

Fisken90

Blir kjent med forumet
hei alle dere.

Ser meg nødt til å melde meg inn her etter en av mine verste dager i går.

Vi mistet vårt lille bøllefrø etter 9 fullgåtte uker i en MA, utifra det vi har regnet oss frem til skulle jeg vært like over 11 uker nå.
Det føles ut som om noen river hjerte ditt rett ut og setter tilbake ett som går er i tusenvis av biter. Det er så spesielt vondt siden vi har prøvd i vel 1 år uten å lykkes i forkant av dette.

Så da blir det ett sykehusopphold i morgen med medisinsk abort.

En stor klem til alle dere som sitter/har vært i samme situasjon. Gud så vondt det gjør akkurat nå..

Dere som har vært gjennom dette, hvor lang tid gikk det før kroppen var "i rute" igjen?
 
Så trist å høre. Det er en beintøff beskjed å få :-( Håper dere har god støtte i hverandre og familie/venner i den tunge tiden.

Mistet også i MA (foster 9 uker, fant det ut ved 11 uker) og var i rute ganske raskt. Eggløsning etter 15 dager og mensen nøyaktig 4 uker etter utskrapning. Hormonene var ute av kroppen etter 2-3 uker, da følte jeg meg «normal» igjen.

Men det var en del hormonell ubalanse også etter det, med mer pms etc, men syklusen kom raskt i gjenge. Masse lykke til! Plutselig er dere gravide igjen [emoji8]
 
Så trist å høre. Det er en beintøff beskjed å få :-( Håper dere har god støtte i hverandre og familie/venner i den tunge tiden.

Mistet også i MA (foster 9 uker, fant det ut ved 11 uker) og var i rute ganske raskt. Eggløsning etter 15 dager og mensen nøyaktig 4 uker etter utskrapning. Hormonene var ute av kroppen etter 2-3 uker, da følte jeg meg «normal» igjen.

Men det var en del hormonell ubalanse også etter det, med mer pms etc, men syklusen kom raskt i gjenge. Masse lykke til! Plutselig er dere gravide igjen [emoji8]
Jeg håper sånn du har rett! Vi har ingen fra før og ønsker oss veldig.
Takk for oppløftende ord. :love2
 
Fikk den samme beskjeden i går jeg også, MA, skulle vært 12 uker til søndag..

Jeg får ikke fjerna den i magen før mandag, gruer meg så mye..
 
Føler så med deg, det er utrolig trist og tøft å miste.
Kan dessverre ikke svare på det andre du spør om da jeg selv venter på at kroppen skal komme i gjenge igjen.
Stor trøsteklem til deg❤️
 
Trist å lese, klem til deg!
Fikk en slags mensen nøyaktig en mnd etter kirurgisk abort. ca fire mnd siden. sliter med pms, og pmsen er nok blitt verre etter aborten. Slet og med mye tanker og følelser, men det har blitt bedre de siste 1-2 mnd. vi reagerer og takler på forskjellige måter.
Håper det klaffer snart for dere:)
 
Leit dere mistet.
Har ikke vært gjennom utskraping, men måtte ha Cytotec ved uke 10 for over et år siden. Hadde rester som ble påvist 7 uker etterpå, men deretter var syklusen ganske normal etterpå
 
Så utrolig trist å høre... Mange klemmer til deg!
 
Mange klemmer til deg! :Heartred Det er kjempetungt å miste. Trodde ikke jeg skulle komme meg gjennom det, men det ble bedre etter hvert (det hjalp litt for min del når hormonene forlot kroppen). Kroppen minn var i rute igjen ganske raskt etterpå. Menstruasjon ca 4 uker etter utskrapningen.. Sender deg mange styrketanker, og håper dere kommer dere gjennom dette sammen :Heartred
 
For meg, tok det 4 eller 5 uker for kroppen å ta mens tilbake(mistet 3 ganger :( men alltid før uke 6). Sender klemmer til dere! Lykke til videre!
 
Takk for alle klemmer og gode ord <3

Ferdige på sykehuset og kommet oss hjem nå. Godt å være ferdig, men likevel rart og tomt.
 
Uff så trist. Ja det er het jævlig å miste slik. Men må bare tenke at neste gang skal det gå bra. Jeg hadde SA i uke 6. Hadde eggløsning 15 dager etter (etter første blødningsdag i SA og mensen som vanlig 14 dager etter eggl) ble desverre ikke gravid igjen da. noe jeg virkelig håpet på siden jeg hadde hørt at man var ekstra fruktbar.
 
Så trist :( Unner ingen å gå igjennom det jeg opplevde før jul. Her kom mensen tilbake nøyaktig 1 mnd etter cytotec-kuren var tatt. Gravid igjen med en gang. Og det gjør så vondt alt sammen, til og med å bli gravid igjen. Store klemmer fra en som fortsatt har en brist i hjertet.
 
Back
Topp