Emosjonell berg- og dalbane..

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Ja, i går var det ny ul igjen. Sist gang jeg var på sykehuset ble det bestemt at jeg skulle legges inn allerede nå, så det har jeg brukt de siste ukene på å psyke meg opp til. Vi har prøvd å løse logistikkproblemer i hverdagen med å involvere svigers, jeg har gjort alle babyinnkjøp og vasket alle klær og gjort klart her hjemme.

Vel; i går hadde venen som har ligget rett foran mormunnen flyttet seg litt til siden. Så i stedet for å gå midt foran panna på babyen, så lå den nå litt på siden på hodet (sist gang lå han ikke med hodet ned da, men ved en fødsel ville det blitt sånn. Nå lå han med hodet ned). Spesialisten trodde ikke sine egne øyne, for han har fra oul hatt null tro på at det ville endre seg. Så nå ble innleggelse utsatt i minst to uker til, så ny vurdering og ul da. Det ligger fortsatt an til keisersnitt, men med et ørlite håp om vaginal fødsel. Vet ikke om jeg skal le eller grine av dette. [emoji85] Kjenner jo jeg begynner å skru opp håpet om fødsel nå da, samtidig som jeg er veldig redd for at de ikke skal være 100% sikker... Problemet er om den venen brister, for da dør lillegutt på veldig kort tid. (For dere som ikke husker: Jeg har to morkaker, en foran og en bak, og mellom de går det en vene med fosterblod. Og den venen har til nå ligget rett over der lille skal ut)

Nå må jeg bare jobbe med meg selv for å innstille meg på at dette kan gå begge veier. Da kan det være 4 uker igjen, eller det kan være dobbelt så lenge. [emoji85]
 
Masse lykke til [emoji173] her har min også flyttet på seg vist til siden av hodet [emoji4]men jeg hadde bare en vanlig blodåre imellom da.
Skal inn igjen om 3 uker igjen for å se om den har flyttet seg mer for da blir det vaginalt [emoji1] kan ha vaginal nå å men morkaken kan komme i klem så blødninger kan skje og da blir det stor sjanse hks.
 
Masse lykke til! [emoji173] blir spennende å følge med. Husk at uansett vaginal fødsel eller keisersnitt så får du samme premien til slutt [emoji7]
 
Takk for lykkønskninger, dere[emoji4] Blir spennende dette. Jeg begynner å håpe på vaginal fødsel, men mannen (som har vært med på to hks tidligere) på ingen måte ønske å ta sjansen på det. Vi får se hva ekspertene sier om et par uker[emoji6]
 
Hvordan går det med deg?

Masse gode klemmer :)

Jo, takk som spør, det går da bra med meg. Har brukt litt tid på å justere meg i hodet etter siste ul, og har innfunnet meg med at situasjonen er så uavklart. Men på ul om litt over en uke må de bestemme seg altså. [emoji6] Lillegutt har det i alle fall bra i magen. [emoji4]
 
Back
Topp