[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Får en ekstra uke på spray, da Porsgrunn var fullbooka i uke 19, så uttak og innsett i uke 20 [emoji5]

Oh gosh ... det er rundt da jeg jeg skal også. Skal ringe inn mens ca 6 april og uttak og innsett rundt 17 mai .


Tror jeg også havner i 17 mai uka [emoji28] spraystart 13.4 og sprøytestart 03.05. De sa ikke noe om uttak, bare at ca 10 dager med sprøyter var vanlig [emoji85]
 
Har nok innsett i uke 19 eller 20 her også[emoji5] avhenger av hvor lang denne syklusen blir! Noe som vet sånn ca hvor langt ut i syklusen man setter inn blasto!? Skal ha stimulert fryseforsøk, oppstart av progynova første mensdag! Står jeg skal på ultralyd på dag 12,13 eller 14!
 
Her blir det spray fra 9april og sprøyter i start av mai. [emoji7] Den ultralyden som er satt opp etter en tid på sprøyter er den man kan ha hos gyn på eget hjemsted, det er bare en undersøkelse?
 
Har nok innsett i uke 19 eller 20 her også[emoji5] avhenger av hvor lang denne syklusen blir! Noe som vet sånn ca hvor langt ut i syklusen man setter inn blasto!? Skal ha stimulert fryseforsøk, oppstart av progynova første mensdag! Står jeg skal på ultralyd på dag 12,13 eller 14!

Deilig å kunne ha fryseforsøk :) dersom slimhinnen din er fin ved UL planlegger dere dagen for innsett. Siden du har innsett av blasto må du starte på progesteron 5 dager i forkant slik at slimhinne og blastocyst er "samkjørte". Jeg startet f.eks opp med progesteron på fredag og hadde innsett av blasto på tirsdag :)
 
Deilig å kunne ha fryseforsøk :) dersom slimhinnen din er fin ved UL planlegger dere dagen for innsett. Siden du har innsett av blasto må du starte på progesteron 5 dager i forkant slik at slimhinne og blastocyst er "samkjørte". Jeg startet f.eks opp med progesteron på fredag og hadde innsett av blasto på tirsdag :)

Aha, takk for svar[emoji3] er det slik at de kan tine flere enn ett og fryse igjen dersom det er flere som overlever opptining!? De skal jo sette inn bare ett, og kjipt om det ene ikke overlever opptiningen[emoji51]
 
Aha, takk for svar[emoji3] er det slik at de kan tine flere enn ett og fryse igjen dersom det er flere som overlever opptining!? De skal jo sette inn bare ett, og kjipt om det ene ikke overlever opptiningen[emoji51]

På vår klinikk tiner de ett og ett. Blastoer overlever ofte opptining, og selve tiningen går såpass raskt at om det første faller fra tar de bare opp et nytt :)
 
På vår klinikk tiner de ett og ett. Blastoer overlever ofte opptining, og selve tiningen går såpass raskt at om det første faller fra tar de bare opp et nytt :)

Godt å høre[emoji5] spent kjenner jeg, skal bli godt å komme igang!!
 
Nå kom TR, 2 dager før forventet..! Da må jeg ringe inn i morgen, men er det tidsnok å ta blodprøve fredag? Jeg mener, ettersom tr kom klokken 23 onsdag, og blodprøve skal tas dag 2 eller 3..?
 
Jeg er kommet i gang med progynova stimulering. Skal etter planen havne i 17.mai uka jeg også. Føles fortsatt ganske lenge til. Måtte disse ukene med progynova gå fort :)
Hva gjør dere for å få tiden til å gå? :)
 
Nå kom TR, 2 dager før forventet..! Da må jeg ringe inn i morgen, men er det tidsnok å ta blodprøve fredag? Jeg mener, ettersom tr kom klokken 23 onsdag, og blodprøve skal tas dag 2 eller 3..?

Fikk du ringt inn i dag? Fikk du noen svar?
 
Fikk du ringt inn i dag? Fikk du noen svar?

Jeg fikk ringt inn[emoji173] Fikk svar, ogher er foreløpige datoer:
19.4. Start Supricur nesespray
4.5. UL
Uke 20 sannsynlig egguttak og innsett

Skal ta blodprøve i morgen.... Gruer meg[emoji33]
Men jeg er også glad for å være i gang[emoji173]

Du da?
 
Back
Topp