[emoji106]

Fettkule kanskje? Jeg har flere sånne rundt omkring på kroppen. Kan bare kjenne dem, da. Ikke se dem. Er den bevegelig?
 
Ser ut som hovne lymfer ja. Har han nylig vært, eller er han forkjøla?
 
Hvordan kjennes den ut? Hard, myk? Kan den flyttes på?
Kan være hoven lymfeknute ja, men også fettkul eller talgkjertel.
Er han syk? Så lenge allmenntilstanden er bra kan du bare se det an. Ring legevakt om du blir bekymret.
 
Veldig vanlig med hovne kjertler og lymfekuler hos barn, det betyr at de jobber. ;)
Be legen ta en titt om du er bekymret, men dette er helt normalt når det er normalt, for å si det sånn. ;)
 
Takk for svar[emoji4] er veldig hard klump, kan flytte litt frem og tilbake på den. Har time hos legen på tirsdag, så tar han med da. Godt å få beroliget høygravide hormoner [emoji25]
 
Takk for svar[emoji4] er veldig hard klump, kan flytte litt frem og tilbake på den. Har time hos legen på tirsdag, så tar han med da. Godt å få beroliget høygravide hormoner [emoji25]

Jeg tok opp emnet om alle klumpene jeg har hos legen en gang og hun sa at så lenge den er bevegelig er det ingen fare. :)
 
Min fikk hovne lymfekuler etter vannkopper (imunforsvar som har jobbet på høygir). De så sånn ut, men er jo alltid greit å få sjekket hos legen.
 
Back
Topp