Emmaljunga vogn-hvilket understell?

Vi har kjøpt svingbare lufthjul, duo S black air :) Eneste kriteriet jeg hadde til vognen var det understellet! Ble en super viking :) Jobber i bhg og har prøvd ulike vogner på tur og syntes at svingbare er det aller beste uansett underlag.

Ser ut til at det blir det her også... Vi har diskutert vogn en hel evighet her i huset og blir jo aldri enig... Av og til kunne jeg ønske mannen ikke var fullt så engasjert :p men skal vel ikke klage...

Har du testet dette understellet i mye snø? Er så skeptisk til at hjulene er mindre foran og alle stedene snøen kan sette seg fast...
 
Hei
Er det noen som har erfaring med Emmaljunga Edge duo s punkteringsfrie ecco hjul understell? Var bremsen veldig hard og bråket mye?
 
Hei
Er det noen som har erfaring med Emmaljunga Edge duo s punkteringsfrie ecco hjul understell? Var bremsen veldig hard og bråket mye?

Vi har den, og ja - bremsen er noe hard (må rugge litt for at den ska gå ned), og den smeller litt når du låser hjula. Min gutt har vendt seg til det, men husker det var litt styr i starten med at han våkna når jeg satte på bremsen [emoji13]
 
Hei
Er det noen som har erfaring med Emmaljunga Edge duo s punkteringsfrie ecco hjul understell? Var bremsen veldig hard og bråket mye?

Vi har punkteringsfrie ecco hjul på vårt understell, å ja bremsa vår er hard når man låser å låser opp :eek: samt at jeg må rugge vogna litt frem å tilbake for å forsikre meg at den er i lås... Men håper det ikke er sånn på alle :eek: Men ut i fra det så er vi veldig fornøyde med punkteringsfrie hjul på vogna :)
 
Back
Topp