Emmaljunga Nxt90 og vognpose

Pinnsvinfrua

Forelsket i forumet
Sensommerlykke 2017
Er det noen som kan anbefale vognpose til nxt90 bagdel? Har en voksi classic, men den er alt for stor. Baby kommer i august, og vi bor i nord- så regner med behovet for pose kan komme allerede i september [emoji28]
 
Dere som har nxt90, er dere fornøyde med vogna? Positive og negative erfaringer?
 
Prøvde med voksi move, mens synes den var hakket for kort igjen. Ble nesten litt romslig igjen [emoji28]

2018mamma; så langt bare testet her ute og hjemme(uten baby) og vi elsker den [emoji1] den er ikke for stor, ikke for liten. Lett å bære med seg. Vi er fornøyd [emoji4]
 
2018mamma; så langt bare testet her ute og hjemme(uten baby) og vi elsker den [emoji1] den er ikke for stor, ikke for liten. Lett å bære med seg. Vi er fornøyd [emoji4]

Ok. Bare hørt at den virker veldig stiv på ulent terreng (grus, sti osv) pga den ikke har demping. Har veldig lyst på den, men litt usikker pga trillekomforten.
 
Ok. Bare hørt at den virker veldig stiv på ulent terreng (grus, sti osv) pga den ikke har demping. Har veldig lyst på den, men litt usikker pga trillekomforten.

Vi har asfalt og grus utfor her, ingen problem. Har ingenting å sammenligne med da, så kan godt være de som har erfaring med demping merker noe, men det man ikke kjenner til vet man ikke om? Eller no sånt [emoji28]
 
Kan anbefale reflex lun vognpose, passer perfekt nedi og til vinteren som kommer [emoji4] med stramming oppe, og forlenger når man går over til sportsdel.
 
Har ingen ting å sammenligne med. Men er veldig fornøyd med den. Har brukt den på grusvei, traktorvei og asfalt. Er kjempe fornøyd :) jeg valgte den pga den er lett og understellet ikke tar så stor plass når det er sammenslått! Har liten bil! har ikke kommet så langt at behovet for pose har kommet. Lille gutt er bare 3 uker :)
 
Kan anbefale reflex lun vognpose, passer perfekt nedi og til vinteren som kommer [emoji4] med stramming oppe, og forlenger når man går over til sportsdel.
Passer denne posen perfekt, står på nett at den er 90cm uten forlenger? :/ Har denne vogna, og forstår ikke at bagen er så mye mindre enn andre vogner...
 
Passer denne posen perfekt, står på nett at den er 90cm uten forlenger? :/ Har denne vogna, og forstår ikke at bagen er så mye mindre enn andre vogner...

Passer perfekt her hvertfall [emoji4] blir ikke klumpete eller for mye pose som jeg opplevde voksi ble [emoji4]
Så også det sto 90 cm på nett- men ingen problem her.
 
Så hærlig! Har du mulighet å dele bilde? :D

3e9e74ac43f555c500f1530f34ea2815.jpg


Målte posen også- og kommer fram til at den er ca 85- og baggen 77. Siden den er dun blir den jo litt komprimert også [emoji4] føler den er det beste alternativet for oss hvertfall. Med en bilstolpose mistet vi så mye plass da den ble veldig kort.
 
3e9e74ac43f555c500f1530f34ea2815.jpg


Målte posen også- og kommer fram til at den er ca 85- og baggen 77. Siden den er dun blir den jo litt komprimert også [emoji4] føler den er det beste alternativet for oss hvertfall. Med en bilstolpose mistet vi så mye plass da den ble veldig kort.
Takk! Det så veldig bra ut :D Da vet jeg hva jeg skal ha til høsten :)
 
Back
Topp