Emmaljunga city cross - trangt med vinterpose?

Miffy2017

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Har en Emmaljunga city cross som skal brukes som sovevogn i barnehagen. Men synes den virker så trang, i bredden! :eek: Synes at ungen fyller ut hele vogna (i bredden) selv nå med lette sommerklær. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få plass til en tykk voksi vinterpose i vognen og med ungen oppi. Hun ligger veldig godt og kompakt oppi der allerede! Er det slik eller er det feil vogn for oss? Kan ingenting om Emmaljunga, men valgte den fordi at mange mener at den er bra som sovevogn fordi den var stor og kunne legges flat. Har kanskje city cross en mindre sportsdel enn edge f.eks? VI bruker Stokke til vanlig og har brukt sportsdel med vinterpose nå i vinter og hun ligger veldig fint i den. Masse plass i bredden :) Evt så må vi bare selge Emmaljungaen og bruke Stokke som sovevogn i bhg. Er et par ting som irriterer meg med Emmaljungaen :sour:
 
City cross er vel den vogna fra Emmaljunga med minst bag så at noen har anbefalt den som sovevogn kan jeg ikke forstå, vi har hatt city cross til de tre siste å den blir alt for liten med vognpose på vinteren til vår kar i allefall.
 
Den er vel den samme men understell og bag er forskjellige
 
Går heeeelt fint...
 
Back
Topp