Emilie’s dagbok ❤️

Heier på deg Emilie og på nytt forsøk! [emoji5] Håper det går seg til med mannen og jobben og uken dere har fått forespeilet, eller kan få endret.
Blir spennende med litt andre medisiner og med hcg -støtte! [emoji847]
 
Du er så sterk og flink til å se fremover!
Er sikker på at du blir en meget bra mamma en dag [emoji173]️
Prøver i alle fall så godt jeg kan [emoji173] Hadde det veldig tøft i vinter/vår. Men nå er jeg kvitt depresjonen og klarer å se fremover. Håper virkelig på det å bli en god mamma en dag.

Heier på deg Emilie og på nytt forsøk! [emoji5] Håper det går seg til med mannen og jobben og uken dere har fått forespeilet, eller kan få endret.
Blir spennende med litt andre medisiner og med hcg -støtte! [emoji847]
Tusen takk [emoji4] Jeg trenger all heiing jeg kan få

Fikk mensen på fredag og snakket dermed med sykehuset om flytting av forsøket til etter uke 38. Det var heldigvis ingen problem og vi fikk ny tid i uke 40. Skal derfor ha en litt annerledes protokoll. Skal begynne på progynova om en uke og gå på den en uke før jeg setter elonva, gonal-f og Cetrotide. Ul kontroll blir 29.09 :)
 
Hei! Har lest gjennom dagboken din og ville bare legge igjen en liten hilsen. :) Jeg vet hvor trist det er med avbrutte forsøk.. Heier på dette neste forsøket og håper virkelig at det snart er deres tur! :)
 
Etter en uke på progynova, har jeg nå satt 2*150 mikrogram Elonva. Det vil si at jeg er offisielt i gang med et nytt forsøk. [emoji4] Bare to uker til forsøk :) Godt å være i gang! Føler jeg går litt i dvale/ventemodus når jeg ikke stimulerer[emoji12]. Krysser fingrene for at dette er siste gang Åh, så fint det hadde vært [emoji171]
 
Etter en uke på progynova, har jeg nå satt 2*150 mikrogram Elonva. Det vil si at jeg er offisielt i gang med et nytt forsøk. [emoji4] Bare to uker til forsøk :) Godt å være i gang! Føler jeg går litt i dvale/ventemodus når jeg ikke stimulerer[emoji12]. Krysser fingrene for at dette er siste gang Åh, så fint det hadde vært [emoji171]

Så spennende[emoji3] masse lykke til[emoji173]️[emoji173]️
 
Dagene går fort! Nå er det bare en god uke igjen til forsøket. Begynner på gonal-f 400e i morgen og så blir det ul på torsdag. Håper på mange fine egg
 
Dagene går fort! Nå er det bare en god uke igjen til forsøket. Begynner på gonal-f 400e i morgen og så blir det ul på torsdag. Håper på mange fine egg

Så spennende! Lykke til med oppstart av forsøk i morgen! [emoji4] Jeg har pleid å syns det går så fort når man først er i gang.
 
Dagene går fort! Nå er det bare en god uke igjen til forsøket. Begynner på gonal-f 400e i morgen og så blir det ul på torsdag. Håper på mange fine egg

Lykke til søta ❤️
 
Masse lykke til[emoji171][emoji169]
 
Dagene går fort! Nå er det bare en god uke igjen til forsøket. Begynner på gonal-f 400e i morgen og så blir det ul på torsdag. Håper på mange fine egg

Masse lykke til med oppstart på nytt forsøk[emoji173]️
 
Lykke til med oppstart [emoji173]️
 
Lykke til med nytt forsøk!:Heartred
 
Heia heia :D ❤️

Håper vi begge er litt mer heldige i oktober enn hva vi har vært de forrige månedene..
 
Så spennende[emoji2] Masse lykke til[emoji254]

Så spennende! Lykke til med oppstart av forsøk i morgen! [emoji4] Jeg har pleid å syns det går så fort når man først er i gang.

Lykke til søta [emoji173]️

Masse lykke til[emoji171][emoji169]

Masse lykke til med oppstart på nytt forsøk[emoji173]️

Lykke til med oppstart [emoji173]️

Lykke til [emoji8]

Lykke til med nytt forsøk!:Heartred

Heia heia :D [emoji173]️

Håper vi begge er litt mer heldige i oktober enn hva vi har vært de forrige månedene..

Lykke til med oppstart[emoji5]

Tusen takk for det, alle dere fine damer [emoji173]
. Begynte plutselig å spotte i går og freaket helt ut, redd for at hele forsøket har gått i vasken. Ringte sykepleier som beroliget meg at det var naturlig å blø litt dersom man hadde gått på progynova i starten. Men i dag har jeg blødd enda mer, sånn start på mens-lignende blødning. Så nå frykter jeg at alt håp er ute... [emoji22]. Er jo egentlig nå jeg skal få mens i syklusen også (er på syklusdag 27, men stimuleringsdag 10). Skal heldigvis på ul om en time for å få sjekket dette ut. Har kjent at det har vært aktivitet i eggstokkene også, så synes det er veldig rart... håper på gode nyheter!
 
Tusen takk for det, alle dere fine damer [emoji173]
. Begynte plutselig å spotte i går og freaket helt ut, redd for at hele forsøket har gått i vasken. Ringte sykepleier som beroliget meg at det var naturlig å blø litt dersom man hadde gått på progynova i starten. Men i dag har jeg blødd enda mer, sånn start på mens-lignende blødning. Så nå frykter jeg at alt håp er ute... [emoji22]. Er jo egentlig nå jeg skal få mens i syklusen også (er på syklusdag 27, men stimuleringsdag 10). Skal heldigvis på ul om en time for å få sjekket dette ut. Har kjent at det har vært aktivitet i eggstokkene også, så synes det er veldig rart... håper på gode nyheter!
Spent på hvordan det gikk. Håper på gode nyheter fra deg.
 
Hvordan har det gått i dag? Håper blødningene ikke har noe å si for forsøket...
 
Spent på hvordan det gikk. Håper på gode nyheter fra deg.

Hvordan har det gått i dag? Håper blødningene ikke har noe å si for forsøket...

Da har jeg vært på ul for kontroll. Blødningen hadde heldigvis ikke noe å si for forsøket [emoji119], men det var ikke noe imponerende resultat å se. På høyre side var det en follikkel på 24mm og en på 10mm, mens på venstre hadde jeg en follikkel på 28mm, en på 17mm og en for 12mm. Så litt nedfor nå....
Får krysse fingrene for at det er egg i alle folliklene denne gangen da. Blir i alle fall uttak på mandag.
 
Back
Topp