Emilie’s dagbok ❤️

[emoji173]️ Krysser alt jeg har for egget ditt[emoji173]️
 
[emoji173]️[emoji173]️ klem [emoji173]️[emoji173]️ krysser alt som krysses kan for at det er gullegget[emoji173]️[emoji173]️
 
Dere er så gode [emoji173] Det gikk dessverre ikke denne gangen. Fikk telefon om at egget ikke var blitt befruktet. Får ny telefon i morgen for å bekrefte dette. Kan jo hende at det har en sen befruktning sol sist, men sjansen for det er jo minimal. Er så lei...
 
Dere er så gode [emoji173] Det gikk dessverre ikke denne gangen. Fikk telefon om at egget ikke var blitt befruktet. Får ny telefon i morgen for å bekrefte dette. Kan jo hende at det har en sen befruktning sol sist, men sjansen for det er jo minimal. Er så lei...
Så trist[emoji173][emoji173] Stor klem fine du[emoji173]
 
Dere er så gode [emoji173] Det gikk dessverre ikke denne gangen. Fikk telefon om at egget ikke var blitt befruktet. Får ny telefon i morgen for å bekrefte dette. Kan jo hende at det har en sen befruktning sol sist, men sjansen for det er jo minimal. Er så lei...

Så trist å høre :(
Sender deg en styrkeklem ❤️
 
Dere er så gode [emoji173] Det gikk dessverre ikke denne gangen. Fikk telefon om at egget ikke var blitt befruktet. Får ny telefon i morgen for å bekrefte dette. Kan jo hende at det har en sen befruktning sol sist, men sjansen for det er jo minimal. Er så lei...

[emoji22][emoji22][emoji22] sender deg en klem[emoji173]️[emoji173]️
 
Så trist [emoji26] Sender deg en stor klem [emoji8][emoji173]️
 
Så utrolig leit. Håper dere legger en god plan videre. Det er det eneste som hjelper i en slik situasjon[emoji177]
 
Ah så kjedelig! Samme skjer meg med kort protokoll. Lang protokoll funker bedre. Hva hadde du nå? Var 4 av posene tomme?

Ja, fire var tomme [emoji53]Første gang jeg hadde kort protokoll hentet de ut 8 egg og jeg fikk satt inn to egg. Så hadde jeg en lang protokoll og der var var det 4 eggfollikler, men tre var tomme. Var "heldig" med det egget, for selv om det hadde hatt en sen befruktning så hadde det delt seg fint og jeg fikk satt det inn. Ettersom jeg hadde vært så heldig ift egg ved kort protokoll første gang, håpet jeg på at kort protokoll denne gangen også ville gi et godt antall.. men slik er det tydeligvis ikke.
 
Uff.. [emoji17] det var leit å lese... Men alt håp er heldigvis ikke ute, og vi må bare satse alt på at det ene egget er laget av gull [emoji169]
Dere skal bli mamma og pappa en dag, det er jeg sikker på, og håper det er om ca 9 mnd.

Håper på at vi får bli mamma og pappa en dag. Det er min største drøm! [emoji173] Krysser fingrene for at vi får komme kjapt i gang igjen alle gode ting er fire...?
 
Så trist[emoji173][emoji173] Stor klem fine du[emoji173]

Så trist å høre :(
Sender deg en styrkeklem [emoji173]️

[emoji22][emoji22][emoji22] sender deg en klem[emoji173]️[emoji173]️

Så trist [emoji26] Sender deg en stor klem [emoji8][emoji173]️

Så utrolig leit. Håper dere legger en god plan videre. Det er det eneste som hjelper i en slik situasjon[emoji177]

[emoji173][emoji173][emoji173] tusen takk for alle hjertet og klemmer Det varmer hjertet på en tøff dag som i dag. Håper vi får komme raskt i gang igjen og at vi får en god plan som gir mange egg neste gang [emoji173] Ingenting jeg ønsker meg mer enn å bli mamma[emoji171]
 
Sender en varm klem:Heartred Ikke lett å være i dette sirkuset her:(

Nei, det er helt sant [emoji173] Kan til tider være skikkelig tøft... snakk om berg og dalbane. Men den dagen jeg sitter med et nurk i armene er nok alt verdt det.
 
❤️❤️
 
Håper på at vi får bli mamma og pappa en dag. Det er min største drøm! [emoji173] Krysser fingrene for at vi får komme kjapt i gang igjen alle gode ting er fire...?

Alle gode ting er tre, på det fjerde SKAL det skje[emoji173]️[emoji8]

håper fortsatt på alle gode ting her men[emoji12]
 
Håper på at vi får bli mamma og pappa en dag. Det er min største drøm! [emoji173] Krysser fingrene for at vi får komme kjapt i gang igjen alle gode ting er fire...?

Alle gode ting er 3, men på det 4. skal det skje!

Det var på fjerde (fersk) forsøk det gikk for oss [emoji171] ikke mist håpet vennen... sender mange gode klemmer
 
Alle gode ting er tre, på det fjerde SKAL det skje[emoji173]️[emoji8]

håper fortsatt på alle gode ting her men[emoji12]
Ja, på det fjerde skal det skje [emoji4]

Da er alt definitivt verdt det. Og mye av den lange veien blir glemt, heldigvis
Håper virkelig det [emoji4]

Alle gode ting er 3, men på det 4. skal det skje!


Det var på fjerde (fersk) forsøk det gikk for oss [emoji171] ikke mist håpet vennen... sender mange gode klemmer

Åh, håper virkelig det [emoji173] Så fantastisk det hadde vært om det klaffet for oss også på fjerde forsøk [emoji173] Krysser fingrene [emoji4]
 
Har vært lite lyd fra meg den siste uka. Var tøft å ikke ha noe egg å sette inn... Men det går bedre meg med nå.
Snakket med legene på fredag og de sa at jeg antagelig fikk starte rett på nytt forsøk. Vi snakket også om å prøve ut andre hormoner og jeg spurte om jeg kunne gå på hcg-støtte etter innsett av egg.
Fikk brev i går med den nye protokollen. Skal gå på gonal-f isteden for menopur + hcg støtte (ovitrelle) på dag 3 og 7 etter innsett (Jippi [emoji4]). Ellers er det likt som forrige gang med 2* elonva og Cetrotide.

legene har booket oss inn slik at vi starter rett på ett nytt forsøk, og det er jo kjempebra. Problemet er bare at de har booket tid til forsøket i uke 38 og den uka er mannen dessverre på kurs i Oslo.... Kjedelig om det betyr at vi må vente en syklus til før neste forsøk. Jeg som helst skulle vært gravid for lengst er bittelitt utålmodig [emoji13]Så jeg prøvde å ringe klinikken i dag for å høre om det var mulig å bytte uke til uka etter/før, men ingen svar. Får prøve igjen i morgen.. håper på at de har kapasitet i uke 37 eller 39 [emoji120]

Ellers -litt om kroppen den siste uka: har hatt sykt ømme bryst. Veldig merkelig, for jeg har veldig sjelden det (typ 2 ganger i året). Har hatt samme stikninger og strekninger som etter innsett og ved bruk av lutinus. Kommer også ett par vonde "kramper" i blant. Utfloden har vært klar og seig. Spottet litt i kveld ved toalettbesøk og så begynte jeg å blø litt ved ti-tiden. For se om det tar seg opp i morgen tidlig. Kanskje tante rød rett og slett er på vei inn døra?
Laaaaaaangt innlegg dette, men hadde en del på hjertet (eller hjernen) [emoji13]
 
Du er så sterk og flink til å se fremover!
Er sikker på at du blir en meget bra mamma en dag ❤️
 
Back
Topp