Emilie’s dagbok ❤️

Masse lykke til med uttak[emoji4][emoji173]
 
Gratulerer med Ovitrelle i kveld og nyt (nesten) medisinfri dag i morgen! [emoji847] Onsdag blir dagen DIN! [emoji176]

Lykke til med uttak i morgen:)

Lykke til i morgen Emilie [emoji111][emoji173]️

Masse lykke til med uttak[emoji4][emoji173]

Heier på eggene dine! Lykke til i morgen!

Tusen takk fine damer [emoji173] Håper på et godt resultat i morgen [emoji120]. Alle gode ting er 3 [emoji173]Gruer meg til selve uttaket for det gjorde så sinnsykt vondt sist, men har fått doblet dosen på morfinen, så håper det gjør susen.
 
Masse lykke til i morgen [emoji4]
 
Masse lykke til i morgen[emoji2] Håper litt mer dråger gjør susen [emoji6]
 
Masse lykke til i dag:):Heartpink
 
Lykke til Emilie [emoji179] det skal gå på det tredje!
 
Masse lykke til i dag :)
 
Da er jeg ferdig med uttaket. På ULen så de 5 fine eggfollikler, men det var kun ett jævla egg denne gangen også. Kjenner er jeg er sliten og lei meg. Har ikke akkurat høye forhåpninger på at det blir innsett..
Når skal det bli vår tur til å bli mamma og pappa? Blir det noen gang vår tur?
 
Uff så leit. Krysser fingre og tær for innsett og gullegg!!
 
Så kjedelig[emoji53] Men jeg håper dette er gullegget [emoji177][emoji177]
 
Å nei, så kjedelig. Nå skal man ikke svartmale alt ennå, men forstår godt du er pessimistisk. Kan ikke være lett å holde motet oppe. Har de noen tanker om endringer av stimuleringen for å kunne få bedre uttelling?
En mager trøst, men det trengs bare ett.
Sender deg en klem:Heartred
 
Ånei, så leit... Skjønner du er lei deg og motløs nå. Håper dette egget er en stayer!
 
Uff.. [emoji17] det var leit å lese... Men alt håp er heldigvis ikke ute, og vi må bare satse alt på at det ene egget er laget av gull [emoji169]
Dere skal bli mamma og pappa en dag, det er jeg sikker på, og håper det er om ca 9 mnd.
 
Klem ❤️❤️❤️
 
Så leit å lese, men signerer dr andre her og håper det ene egget er gullegget [emoji173]
 
Back
Topp