Emilie’s dagbok ❤️

Så trist[emoji20] ikke gi deg!

Trøsteklem[emoji173]️
 
Uff, vet hvor grusomt det er. Lov å sørge nå, og så ønsker jeg deg styrke til å kjempe videre. Frykten for at det aldri kommer til å gå er det som gjør prosessen så tung, synes jeg, men det er svært lite sannsynlig. Ikke gi deg, du skal bli mamma til slutt [emoji173]️
 
Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen[emoji22] Stor klem [emoji173]

Ånei, det var veldig leit... Det gjør så vondt med neg tester. Du skal bli mamma, det gjelder å ikke gi seg! God klem[emoji173]️

Ånei, det var trist å høre :(
Stor klem [emoji173]️

Så trist[emoji20] ikke gi deg!

Trøsteklem[emoji173]️

Uff, vet hvor grusomt det er. Lov å sørge nå, og så ønsker jeg deg styrke til å kjempe videre. Frykten for at det aldri kommer til å gå er det som gjør prosessen så tung, synes jeg, men det er svært lite sannsynlig. Ikke gi deg, du skal bli mamma til slutt [emoji173]️

Dere er gode damer [emoji173] Har heldigvis hatt forholdsvis en fin dag her i syden. Tenker at jeg må se fremover og nyte sommeren med øl, vin, koserøyk og god mat :) så er jeg klar for nytt forsøk til høsten. Alle gode ting er tre, er det ikke det de sier?

Tenker imidlertid å ta to ulike tester i morgen tidlig for sikkerhetskyld, før jeg hiver innpå en forfriskende kald øl på stranda.
Glemte å skrive symptomer i går -

12dpo:
3-4 Mensmurringer (kommer spesielt når jeg snur og vender meg)
Oppblåst
Kanskje en ørliten lyserosabrun flekk på papir (kveld).
Negativ test
 
Ånei! :( Så vondt å få den negative testen, og ekstra vondt når en har den god-følelsen :( Klem❤
 
Testen var negativ i går kveld. Jeg er trist, lei meg og synes verden er urettferdig.. hva om jeg aldri kommer til å bli gravid igjen?.. hva om jeg aldri får bære frem mitt eget biologiske barn??

Jeg som hadde virkelig troa på at det gikk denne gang... er så skuffa!

Uff, skjønner at du er skuffet.... Det er ikke enkelt dette her.....
Jeg tror det er viktig å føle på de følelsene som kommer for lettere å kunne hente seg inn igjen senere og gjøre seg klar til ny kamp.
Jeg har mang en gang grått både med hvite tester i handa eller etter å ha forlatt sykehuset etter abort....
Men jeg har fått en nydelig sønn også og han er verdt alt!!!
Lengre fremme er det en sjel som venter på deg også, på mammaen sin.
Bare ikke gi opp selv om alt virker mørkt og håpløst akkurat nå :Heartbigred

Sender en styrkeklem.
 
Uff, skjønner at du er skuffet.... Det er ikke enkelt dette her.....
Jeg tror det er viktig å føle på de følelsene som kommer for lettere å kunne hente seg inn igjen senere og gjøre seg klar til ny kamp.
Jeg har mang en gang grått både med hvite tester i handa eller etter å ha forlatt sykehuset etter abort....
Men jeg har fått en nydelig sønn også og han er verdt alt!!!
Lengre fremme er det en sjel som venter på deg også, på mammaen sin.
Bare ikke gi opp selv om alt virker mørkt og håpløst akkurat nå :Heartbigred

Sender en styrkeklem.

Så utrolig bra skrevet, gledeståre [emoji4] Ja, håper virkelig at det en en sjel som venter på meg også. Synes det er surrealistisk å tenke at jeg kommer til å bli mamma. Denne prøvingen er tøff og beinhard. Men om en baby blir resultatet så er det absolutt verdt alt strevet.
 
13 dpo:
2-3 Mensmurringer
Opplåst

Har fått pittelitt tilbake troa i kveld etter å ha lest om first response testen på nett. Skal visst ikke ha vært så sensitiv som den ser ut til å være. Disse er visst tatt på samme dag 12dpo:
e402cb66a4bd8fda8baa93f6e2d6c70b.jpg

Så er litt spent på testen i morgen. Har handlet inn en digital, så da får vi det endelige svaret. Er jo mest sannsynlig negativ, men godt å få det skikkelig bekreftet.
 
Da er det håp for denne runden og da [emoji1317]
Og hvis ikke, kanskje alle gode ting er tre, som det var her [emoji172]
 
13 dpo:
2-3 Mensmurringer
Opplåst

Har fått pittelitt tilbake troa i kveld etter å ha lest om first response testen på nett. Skal visst ikke ha vært så sensitiv som den ser ut til å være. Disse er visst tatt på samme dag 12dpo:
e402cb66a4bd8fda8baa93f6e2d6c70b.jpg

Så er litt spent på testen i morgen. Har handlet inn en digital, så da får vi det endelige svaret. Er jo mest sannsynlig negativ, men godt å få det skikkelig bekreftet.

Jeg vet om flere som har fått positiv test fra 13-15dpo, så man skal ikke gi opp før " the red lady sings". Jeg skjønner likevel at man blir litt motløs 12 dpo....
Min første eskimo ble ikke positiv før 13 dpo ;) og det var svaaakt.
Håper litt til for deg.

Ååååå hvor jeg unner deg en sånn overraskelse!!!

:smiley-angelic001

:love7
 
Negativ i dag også :/ Krysser fingrene for at alle gode ting er tre.
 
14 dpo:
Noe mensmuring
15dpo:
begynnende spotting.

Snakket med sykehuset ang negativ test og neste forsøk. Sa at jeg ville ha kort protokoll neste gang, da dette har fungert best i forhold til antall eggfollikler. Sa også at jeg ønsket å komme i gang tidligst mulig, men de hadde ikke ledig før i uke 42 :( men at de skulle sette meg opp på en liste dersom de fikk noen avbestillinger før den tid. Håper jo selvfølgelig på en ventespire innen den tid, men ser at sjansen er liten.

Tenker at jeg skal fokus på bryllupsplanlegging, helse og trening, frem til neste forsøk. Har gått ned 5kilo siden april, men ønsker å gå ned 5 til. Koser meg fremdeles i syden med øl og god mat :)
 
Så leit det ikke gikk denne gang :( krysser fingrene for en ventespire hos deg, hvis ikke er alle gode ting 3:Heartred synd med de lange ventetidene.. men kjekt med bryllupsplanlegging da og så flink du er med vekten :)
 
Så leit at det ikke gikk denne gangen heller, Emilie[emoji20] Føler virkelig med deg! Håper at alle gode ting er tre for deg eller enda bedre - at du får en hjemmelaget i mellomtiden [emoji2] Så hyggelig å ha et bryllup å se frem til mens du går igjennom dette. Når er den store dagen? [emoji2]
 
Så utrolig leit at det ikke gikk denne gangen Emilie :(
Håper så inderlig at de får deg inn før uke 42, utrolig kjedelig å måtte vente så lenge.

Ønsker deg en fantastisk flott og god sommer, og masse lykke til med bryllupsplanlegging - så koselig :)
 
Lenge siden jeg har vært innom her nå, men trengte å koble litt av. Har hatt en ganske grei sommer til nå egentlig, selv om været ikke har vært det beste her på Vestlandet. Syklusen etter forrige forsøk har i grunnen vært litt som været egentlig. Mye yr (brunligspotting). Skjønner meg ikke på hele syklusen egentlig, men ganske sikker på at jeg hadde EL forrige helg. Hadde 2/3 dager med Elslim og EL-smerter. I dag og i går ble spottingen mørkebrun, som før mens. Så det virker som jeg får mensen snart. Andre som har opplevd slike sykluser etter lang protokoll?
IMG_9948.jpg
Kanskje det kan være en ide med lutinus?
 
Lenge siden jeg har vært innom her nå, men trengte å koble litt av. Har hatt en ganske grei sommer til nå egentlig, selv om været ikke har vært det beste her på Vestlandet. Syklusen etter forrige forsøk har i grunnen vært litt som været egentlig. Mye yr (brunligspotting). Skjønner meg ikke på hele syklusen egentlig, men ganske sikker på at jeg hadde EL forrige helg. Hadde 2/3 dager med Elslim og EL-smerter. I dag og i går ble spottingen mørkebrun, som før mens. Så det virker som jeg får mensen snart. Andre som har opplevd slike sykluser etter lang protokoll? Vis vedlegget 229833 Kanskje det kan være en ide med lutinus?

Etter lang protokoll var syklusen min også helt på bærtur, men ble vesentlig bedre igjen allerede neste syklus :)
 
Woop Woop! Jeg er tilbake etter en deilig ferie. Begynner i ny jobb på mandag og krysser fingrene for at dette blir et bra skoleår. Ellers var syklusen min etter lang protokoll var helt på bærtur. Spotting så og si hver dag [emoji53]. Heksa kom på mandag og jeg er på CD 3.
Like kjedelig hver gang tanta kommer. Har jo fremdeles et ørlite håp om at vi kan klare det på egenhånd igjen.

MEN, jeg fikk tidenes gladnyhet i går; sykehuset ringte å lurte på når jeg hadde fått mens og jeg fortalte at den kom i går. Sykepleieren sier da at det passer jo PERFEKT, for de har fått en avbestilling i uke 34 og da lurte de på om jeg kunne tenke meg å begynne på sprøyter i morgen [emoji4][emoji86] JIPPI [emoji3] Så da slipper jeg å vente helt til uke 42 [emoji4] woho!!! :)

Fikk protokollen i posten i dag og den er så og si helt lik det første prøverørsforsøket. Starter med 2* 150 mikrogram Elonva i dag og så skal jeg ta klexane hver dag fra og med i dag til og med (forhåpentligvis) uke 9 [emoji4][emoji1360]. Cetrotide settes fra søndag av og på mandag begynner jeg på menopur 300ie[emoji3]
 
Woop Woop! Jeg er tilbake etter en deilig ferie. Begynner i ny jobb på mandag og krysser fingrene for at dette blir et bra skoleår. Ellers var syklusen min etter lang protokoll var helt på bærtur. Spotting så og si hver dag [emoji53]. Heksa kom på mandag og jeg er på CD 3.
Like kjedelig hver gang tanta kommer. Har jo fremdeles et ørlite håp om at vi kan klare det på egenhånd igjen.

MEN, jeg fikk tidenes gladnyhet i går; sykehuset ringte å lurte på når jeg hadde fått mens og jeg fortalte at den kom i går. Sykepleieren sier da at det passer jo PERFEKT, for de har fått en avbestilling i uke 34 og da lurte de på om jeg kunne tenke meg å begynne på sprøyter i morgen [emoji4][emoji86] JIPPI [emoji3] Så da slipper jeg å vente helt til uke 42 [emoji4] woho!!! :)

Fikk protokollen i posten i dag og den er så og si helt lik det første prøverørsforsøket. Starter med 2* 150 mikrogram Elonva i dag og så skal jeg ta klexane hver dag fra og med i dag til og med (forhåpentligvis) uke 9 [emoji4][emoji1360]. Cetrotide settes fra søndag av og på mandag begynner jeg på menopur 300ie[emoji3]

Så fantastisk da!!!!

Utrolig kjekt at du får starte nå! Det må bety LYKKE :hello2

Jeg unner deg SÅ masse et godt forsøk denne gangen og at spiren sitter!

Du virker full av håp og motivasjon og det tror nå jeg er veldig viktig å ha med seg i " oppskriften" :flower
 
Så gøy å få en sånn jumpstart! :D
Lykke til!!
 
Back
Topp