Emilie’s dagbok ❤️

Spennende [emoji173][emoji173]
 
Spennende symptomer :D
 
Krysser fingrene for positiv test i morgen! :)
 
Spent på testen i morgen! Krysser fingrene for en gledelig nyhet:)
 
Lykke til med test imorra [emoji3][emoji3][emoji173]️
 

Spennende [emoji173][emoji173]

Tvi, tvi! Håper på positiv test i morgen.

Spennende symptomer :D

Krysser fingrene for positiv test i morgen! :)

Spent på testen i morgen! Krysser fingrene for en gledelig nyhet:)

Lykke til med test imorra [emoji3][emoji3][emoji173]️

Tusen takk alle sammen :) [emoji173] Jeg grugleder meg til test i morgen. Testen tas på kvelden for vi skal på båttur tidlig i morgen så jeg orker ikke å stresse. Skummelt å si, men jeg har godfølelsen. Har på følelsen at jeg er gravid, så kommer til å bli skikkelig skuffa i morgen dersom jeg ikke er det... huff, det er en tanke jeg ikke orker å tenke på...[emoji53] Krysser alt som kan krysses og ber på mine knær at det er en spire inni der [emoji171]
 
11dpo:
Mensmurringer
Oppblåst
Den siste uka har det generelt vært lite lutinusrester som har kommet ut igjen. Har ikke vært farge på lutinusen sånn som sist heller. Håper det er ett godt tegn :)
 
11dpo:
Mensmurringer
Oppblåst
Den siste uka har det generelt vært lite lutinusrester som har kommet ut igjen. Har ikke vært farge på lutinusen sånn som sist heller. Håper det er ett godt tegn :)
Krysser fingrene for pos test i morgen [emoji173][emoji173]
 
Nå er jeg spent på kveldstesten din ✨
 
Spent:)
 
Innom å sjekker dagboken din nå tidt og ofte :) Håper virkelig du har fått positive nyheter! :Heartred
 
Venter i spenning [emoji4]
 
Testen var negativ i går kveld. Jeg er trist, lei meg og synes verden er urettferdig.. hva om jeg aldri kommer til å bli gravid igjen?.. hva om jeg aldri får bære frem mitt eget biologiske barn??

Jeg som hadde virkelig troa på at det gikk denne gang... er så skuffa!
 
Testen var negativ i går kveld. Jeg er trist, lei meg og synes verden er urettferdig.. hva om jeg aldri kommer til å bli gravid igjen?.. hva om jeg aldri får bære frem mitt eget biologiske barn??

Jeg som hadde virkelig troa på at det gikk denne gang... er så skuffa!
Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen[emoji22] Stor klem [emoji173]
 
Ånei, det var veldig leit... Det gjør så vondt med neg tester. Du skal bli mamma, det gjelder å ikke gi seg! God klem❤️
 
Ånei, det var trist å høre :(
Stor klem ❤️
 
Back
Topp