Emilie’s dagbok ❤️

I dag kom endelig tanta på besøk :) krysser fingrene for at dette er siste besøket av fru rød på minst ett år. Tenker alltid det samme hver gang jeg kjøper O.B : håper dette er siste pakken jeg kjøper på godt over ett år. Å denne gangen skal det stemme! :)

Endelig! :D
Jeg tenker også alltid som deg. Håper dette er siste boksen med folat, håper dette er siste pakken med tampax osv osv :p
 
Godt tanta kom! Nå blir det lenge til neste gang:)
 
Hurra for tantebesøk, måtte dette bli siste gang på lenge[emoji177]
 
Endelig! :D
Jeg tenker også alltid som deg. Håper dette er siste boksen med folat, håper dette er siste pakken med tampax osv osv :p

Endelig kom heksa! Da satser vi på at det er siste gang på lenge :)

Godt tanta kom! Nå blir det lenge til neste gang:)

Hurra for tantebesøk, måtte dette bli siste gang på lenge[emoji177]

Ja, godt å være i rute med denne tanta, eller rettere sagt heksa som poppi skrev. For denne gang var det virkelig en heks som kom. Var noen skikkelige menssmerter hun hadde med seg i bagasjen denne gang! Føltes ut som en fødsel var på gang, ikke at jeg vet hvordan det føles, men jævlig vondt var det i allefall. Godt jeg var kommet hjem fra jobb ellers hadde nok disse ungene lurt på hva denne pustingen og pesingen skulle være godt for :p Godt jeg har planlagt at jeg ikke skal ha noe mer slikt besøk før langt uti 2018 :)
 
Rart tantebesøk denne gangen. Hadde det kun i 2 dager. Torsdag 18.5 og fredag 19.5. Spottet en uke i forkant, og har spottet siden fredag. Kanskje det er bruken synarela som gjør det? Andre som kun har hatt en kort blødning under stimulering?
 
Wihoo! Kom på at det er 2 uker til sprøytestart i dag! [emoji4]
 
Wihoo! Kom på at det er 2 uker til sprøytestart i dag! [emoji4]

Shit, som tiden flyr! Blir så spennende dette :)
Jeg begynner om 12 dager, så er bare et lite hestehode foran deg ;)
 
Rart tantebesøk denne gangen. Hadde det kun i 2 dager. Torsdag 18.5 og fredag 19.5. Spottet en uke i forkant, og har spottet siden fredag. Kanskje det er bruken synarela som gjør det? Andre som kun har hatt en kort blødning under stimulering?
Jeg spotta i 4 dager før jeg fikk en mensen som var kortere enn vanlig. Var nok sprayen som gjorde det har jeg tenkt :)
 
Lenge siden en oppdatering fra meg nå. Er lite nytt.. Spruter fortsatt i nesa og er heldig som ikke har noen bivirkninger :) snart en uke til både bursdag og sprøytestart :) gleder meg skikkelig! Måtte den neste uka gå fort.

Om to gode uker er det ul og jeg håper at det er mange fine eggfollikler der. Er jo litt spent ettersom det er lang protokoll denne gang og det var en vellykket kort protokoll sist. Redd for beskjeden om at det er få follikler på UL, men det kan jo gå veldig bra også med enda flere follikler enn sist. Må jo nesten bare stole på at legene vet best og at dette kommer til å gi gode resultater :)

Har egentlig fått litt håp igjen. Tror faktisk at det kan gå veien for oss snart :) Tenk så fantastisk det hadde vært å fått en positiv test denne gang :) årh, jeg håper virkelig [emoji120].
 
Lenge siden en oppdatering fra meg nå. Er lite nytt.. Spruter fortsatt i nesa og er heldig som ikke har noen bivirkninger :) snart en uke til både bursdag og sprøytestart :) gleder meg skikkelig! Måtte den neste uka gå fort.

Om to gode uker er det ul og jeg håper at det er mange fine eggfollikler der. Er jo litt spent ettersom det er lang protokoll denne gang og det var en vellykket kort protokoll sist. Redd for beskjeden om at det er få follikler på UL, men det kan jo gå veldig bra også med enda flere follikler enn sist. Må jo nesten bare stole på at legene vet best og at dette kommer til å gi gode resultater :)

Har egentlig fått litt håp igjen. Tror faktisk at det kan gå veien for oss snart :) Tenk så fantastisk det hadde vært å fått en positiv test denne gang :) årh, jeg håper virkelig [emoji120].

Håper virkelig med deg!
Mars blir en herlig måned å få barn i ❤️
 
Lenge siden en oppdatering fra meg nå. Er lite nytt.. Spruter fortsatt i nesa og er heldig som ikke har noen bivirkninger :) snart en uke til både bursdag og sprøytestart :) gleder meg skikkelig! Måtte den neste uka gå fort.

Om to gode uker er det ul og jeg håper at det er mange fine eggfollikler der. Er jo litt spent ettersom det er lang protokoll denne gang og det var en vellykket kort protokoll sist. Redd for beskjeden om at det er få follikler på UL, men det kan jo gå veldig bra også med enda flere follikler enn sist. Må jo nesten bare stole på at legene vet best og at dette kommer til å gi gode resultater :)

Har egentlig fått litt håp igjen. Tror faktisk at det kan gå veien for oss snart :) Tenk så fantastisk det hadde vært å fått en positiv test denne gang :) årh, jeg håper virkelig [emoji120].

Blir så spennende med lang protokoll! Håper virkelig det gjør susen hos deg. Hvilken sprøyte skal du snart i gang med?
Og veldig enig med deg, må virkelig bare stole på legene og at de vet best.
 
Blir så spennende med lang protokoll! Håper virkelig det gjør susen hos deg. Hvilken sprøyte skal du snart i gang med?
Og veldig enig med deg, må virkelig bare stole på legene og at de vet best.

Ja, håper virkelig det :) i alle fall når jeg leser at det har gitt resultater hos deg :) Jeg begynner på menopur 400ie, så en hestedose med andre ord :p
 
Ja, håper virkelig det :) i alle fall når jeg leser at det har gitt resultater hos deg :) Jeg begynner på menopur 400ie, så en hestedose med andre ord :p
Oi dæven det var en skikkelig hestedose ja! [emoji28] Krysser fingrer for at det gjør susen da [emoji4]
 
Oi dæven det var en skikkelig hestedose ja! [emoji28] Krysser fingrer for at det gjør susen da [emoji4]

Hadde visst lest feil. menopur 450ie skal jeg ta :p heftig dose gitt! [emoji23] Du da? Hva går du på nå igjen?
 
Hadde visst lest feil. menopur 450ie skal jeg ta [emoji14] heftig dose gitt! [emoji23] Du da? Hva går du på nå igjen?
Jeg går "bare" på gonal-f 150ie. Har justert opp til 175ie etter ul kontroll sist fredag, men er jo fortsatt en ganske lav dose [emoji28]
 
Skal du virkelig ta så stor dose? :wideyed: Hvorfor? :p

Edit: Pga lav amh? :)

Ja, på grunn av lav AMH. Reagerte litt når jeg så hvor stor dose jeg skulle ha. Hadde jo en dose på 350ie forrige gang. Skal uansett ringe inn i morgen for jeg lurer på noe helt annet, så tenkte å dobbeltsjekke med de da :)
 
Ja, på grunn av lav AMH. Reagerte litt når jeg så hvor stor dose jeg skulle ha. Hadde jo en dose på 350ie forrige gang. Skal uansett ringe inn i morgen for jeg lurer på noe helt annet, så tenkte å dobbeltsjekke med de da :)
Det stemmer sikkert, men skader ikke å dobbeltsjekke :)
 
Back
Topp