Emilie’s dagbok ❤️

Testetøsa er på plass. 11dpo. Hjerte mitt hoppet litt i stad. Ser en strek med farge, men så kommer fornuften.. tror det bare er skygge. Noen andre som ser? Vis vedlegget 225296
007b019d4c683907c86e67d057a0e47b.png
Så spennende [emoji7] ser strek men ser ikke om det er farge [emoji4] Vanskelig å få med farge på bilde da[emoji4] Krysser alt for sterkere strek snart [emoji11]
 
To bilder til
794853a9781f59e67973ec3c378a22ad.jpg
d34bd01d05336313fa496d5eab9050bd.jpg

ser dere noe?
 
Ser strek på den nederste, men veldig usikker på om det er farge :/
 
Jeg ser noe men vet ikke riktig med farge jeg heller... Går du på spray? Og hvor mange DPO er du?
 
Jeg ser noe men vet ikke riktig med farge jeg heller... Går du på spray? Og hvor mange DPO er du?

Ja, går på spray og er 11dpo. Tror det bare er en tullestrek! [emoji13] man ser det man vil se [emoji13] Garantert blenda i morgen.
 
Ja, går på spray og er 11dpo. Tror det bare er en tullestrek! [emoji13] man ser det man vil se [emoji13] Garantert blenda i morgen.

Blir spennende å se!
 
Spent på testen i morgen jeg:joyful:
 
Som de andre sier vet jeg ikke om det er farge på strekene, har dessverre hatt noen slike og ikke vært gravid (meeget stor testetøs her også). Men det kan jo hende! Lykke til med ny testing [emoji173]
 
Blir spennende å se!

Spent på testen i morgen jeg:joyful:

Som de andre sier vet jeg ikke om det er farge på strekene, har dessverre hatt noen slike og ikke vært gravid (meeget stor testetøs her også). Men det kan jo hende! Lykke til med ny testing [emoji173]

Testen i dag var blenda.. så det var bare en dum skygge [emoji53] har begynt å spotte også, så ingen ventespire her i gården altså. Heldigvis ikke lenge igjen til neste forsøk :) om 6 uker skjer det [emoji4]
 
Testen i dag var blenda.. så det var bare en dum skygge [emoji53] har begynt å spotte også, så ingen ventespire her i gården altså. Heldigvis ikke lenge igjen til neste forsøk :) om 6 uker skjer det [emoji4]
Lykke til med stimuleringen og alt som skal skje i løpet av de neste ukene! :)
 
Kjipt, men på den annen side så er du snart i gang igjen! Gleder meg til å stikkes sammen i juni ;)
 
Kjipt, men på den annen side så er du snart i gang igjen! Gleder meg til å stikkes sammen i juni ;)

Det gjør jeg også :) krysser fingrene for at det går rette veien for oss i juni. :)
 
En måned til UL og 22 dager til sprøytestart! Wihoo, nå er det ikke lenge igjen.
 
Nå går det fort [emoji1]



Krysser fingrene for at resten av mai og juni blir travel slik at dagene går unna :) Begynner å få litt troa på neste prøverør[emoji4]. Det er deilig :) Juni er jo min favorittmåned for da har jeg bursdag :) i tillegg får jeg sommerferie den 19.juni og det betyr at mesteparten av rugingen foregår i varmere strøk. Åh! Som jeg gleder meg til sommer og sol [emoji295]️.
 
Krysser fingrene for at resten av mai og juni blir travel slik at dagene går unna :) Begynner å få litt troa på neste prøverør[emoji4]. Det er deilig :) Juni er jo min favorittmåned for da har jeg bursdag :) i tillegg får jeg sommerferie den 19.juni og det betyr at mesteparten av rugingen foregår i varmere strøk. Åh! Som jeg gleder meg til sommer og sol [emoji295]️.

Ikke lenge igjen nå! [emoji3] Og det høres helt perfekt ut å ruge på ferie i varme strøk [emoji6][emoji295]️ Heier på dere og satser på at juni blir lykkemåneden [emoji8][emoji254]
 
Skjønner meg ikke helt på syklusen min denne gangen. Er på CD 33 i dag og fortsatt ingen mens. Aldri skjedd før.. Har bare spotting (som begynte på fredag). menssmerter i dag, men bare mørkebrunt utflod. Hmm, tenkte liksom at 17.mai endelig var dagen, med RØDT, hvitt og blått [emoji13]
 
Skjønner meg ikke helt på syklusen min denne gangen. Er på CD 33 i dag og fortsatt ingen mens. Aldri skjedd før.. Har bare spotting (som begynte på fredag). menssmerter i dag, men bare mørkebrunt utflod. Hmm, tenkte liksom at 17.mai endelig var dagen, med RØDT, hvitt og blått [emoji13]

I dag kom endelig tanta på besøk :) krysser fingrene for at dette er siste besøket av fru rød på minst ett år. Tenker alltid det samme hver gang jeg kjøper O.B : håper dette er siste pakken jeg kjøper på godt over ett år. Å denne gangen skal det stemme! :)
 
Back
Topp