Emilie’s dagbok ❤️

CD 14. Positiv eggløsningstest. La inn aksjer i går og skal hoppe i høyet igjen i morgen [emoji4]
58f4d75b52c60686f761b5d7ba6d6935.jpg
 
Halvveis negativ test i går og negativ test i dag :) tenker EL var i går og at jeg er 1 dpo i dag :)
 
Krysser fingrene for en liten ventespire på deg[emoji4][emoji175] Blir spennende fremover[emoji4]
 
Sykehusbrev i posten [emoji4]skal begynne på lang protokoll og det blir forsøk i uke 25!! :) nå ble jeg kjempeglad [emoji4] Begynte på synarela allerede i dag [emoji1360] iiiik - nå skjer det ting [emoji4]
 
Sykehusbrev i posten [emoji4]skal begynne på lang protokoll og det blir forsøk i uke 25!! :) nå ble jeg kjempeglad [emoji4] Begynte på synarela allerede i dag [emoji1360] iiiik - nå skjer det ting [emoji4]
Så herlig, gratulerer så mye med oppstart [emoji1]
 
Sykehusbrev i posten [emoji4]skal begynne på lang protokoll og det blir forsøk i uke 25!! :) nå ble jeg kjempeglad [emoji4] Begynte på synarela allerede i dag [emoji1360] iiiik - nå skjer det ting [emoji4]

Så gøy! Blir lenge på spray du da?
Jeg er også satt opp i uke 25, men jeg begynner på spray først om to uker ;)
 
Da blir vi nesten likt igjen og denne gangen skal det gå for oss begge:) Jeg skal sette inn i uke 24.
 
Sykehusbrev i posten [emoji4]skal begynne på lang protokoll og det blir forsøk i uke 25!! :) nå ble jeg kjempeglad [emoji4] Begynte på synarela allerede i dag [emoji1360] iiiik - nå skjer det ting [emoji4]
Så bra! Masse lykke til!
 
Så herlig, gratulerer så mye med oppstart [emoji1]

Takk :) deilig å være i gang igjen. Hvordan går deg ? Du har begynt på spray?

Så gøy! Blir lenge på spray du da?
Jeg er også satt opp i uke 25, men jeg begynner på spray først om to uker ;)
Ja, blir lenge på spray. Fikk jo brevet i posten der det sto at jeg skulle ringe inn første blødningsdag. Som er om en uke, for så å begynne på spray, syklusdag 20. Skjønte virkelig ikke hvordan vi skulle få tid til lang protokoll da ettersom det var snakk om forsøk i uke 25. Så jeg ringte inn i går og lurte på om jeg ikke skulle begynne på spray med en gang i og med at jeg var på syklusdag 20. Sykepleieren responderte med at det var kjempebra at jeg ringte, slik at jeg fikk begynne med sprayen med en gang ellers hadde vi ikke fått noe prøverør for sommerstengt.

Da blir vi nesten likt igjen og denne gangen skal det gå for oss begge:) Jeg skal sette inn i uke 24.
Oj, så spennende [emoji4] Ja, denne gangen skal det virkelig gå for oss begge [emoji171]

Så bra! Masse lykke til!

Tusen takk :)
 
Takk :) deilig å være i gang igjen. Hvordan går deg ? Du har begynt på spray?


Ja, blir lenge på spray. Fikk jo brevet i posten der det sto at jeg skulle ringe inn første blødningsdag. Som er om en uke, for så å begynne på spray, syklusdag 20. Skjønte virkelig ikke hvordan vi skulle få tid til lang protokoll da ettersom det var snakk om forsøk i uke 25. Så jeg ringte inn i går og lurte på om jeg ikke skulle begynne på spray med en gang i og med at jeg var på syklusdag 20. Sykepleieren responderte med at det var kjempebra at jeg ringte, slik at jeg fikk begynne med sprayen med en gang ellers hadde vi ikke fått noe prøverør for sommerstengt.


Oj, så spennende [emoji4] Ja, denne gangen skal det virkelig gå for oss begge [emoji171]



Tusen takk :)

Så sykt bra at du ringte inn og sjekket med dem!! [emoji33]
Snakk om flaks at du ikke fikk brevet noe senere!!
Blir en lang spray periode på deg da!
Jeg startet selv med nesesprayen nå sist søndag 30 april. Skal ha uttak/ innsett uke 22, så ikke mye før deg [emoji5]

Krysser alt jeg har for at det går for oss alle nå [emoji4]
 
Så sykt bra at du ringte inn og sjekket med dem!! [emoji33]
Snakk om flaks at du ikke fikk brevet noe senere!!
Blir en lang spray periode på deg da!
Jeg startet selv med nesesprayen nå sist søndag 30 april. Skal ha uttak/ innsett uke 22, så ikke mye før deg [emoji5]

Krysser alt jeg har for at det går for oss alle nå [emoji4]

Ja, var skikkelig bra at jeg ringte [emoji4][emoji1360] Tenk om jeg hadde droppet det og ventet til mensstart, da hadde det ikke blitt noe forsøk før i august på oss...

Så gøy! Har du fått noen bivirkninger? Er skikkelig spent på hvor mange egg vi får ut på lang protokoll [emoji4]
 
Sykehusbrev i posten [emoji4]skal begynne på lang protokoll og det blir forsøk i uke 25!! :) nå ble jeg kjempeglad [emoji4] Begynte på synarela allerede i dag [emoji1360] iiiik - nå skjer det ting [emoji4]
Oj dette har jeg ikke fått med meg[emoji7] Du er jo igang jo[emoji106][emoji106][emoji106] Nå skal det blir spire[emoji169]
 
Ja, var skikkelig bra at jeg ringte [emoji4][emoji1360] Tenk om jeg hadde droppet det og ventet til mensstart, da hadde det ikke blitt noe forsøk før i august på oss...

Så gøy! Har du fått noen bivirkninger? Er skikkelig spent på hvor mange egg vi får ut på lang protokoll [emoji4]

Huff, får frysninger bare ved tanken. Her gjelder det å være på ja! Hadde jo litt samme greia, hvor papirene mine var på avveie. Hadde jeg ikke ringt er det ikke godt å si hva som hadde skjedd [emoji33]

Har ikke fått noen bivirkninger foreløpig, Så tror jeg slipper unna det verste forhåpentligvis [emoji4]
Krysser fingrene for at det går greit med deg også [emoji5]
 
En uke på spray er unnagjort. Merker ingen bivirkninger [emoji1360][emoji4]. Men har hatt ubehag i eggstokker de siste 2 ukene. Noen som vet hva det kommer av?
 
I håp om ventespire har jeg blitt testetøs ;)[emoji13] Begynte så tidlig som 6dpo [emoji23]. Tatt hver dag - 6dpo øverst, så 7dpo, 8dpo og 9dpo (i dag). Skimter skygge på samtlige..
b57a5833759f8068ef18c392251661cb.jpg
 
Test i dag - 10dpo. Akkurat som jeg så litt farge på skyggen i dag. Sikkert bare ønsketenkning.[emoji13] Noen som ser noe?
1a4ad532c477c8afef730aacde283a21.jpg
f9675e506e2fcea10c134529cbffdf1a.jpg
 
Test i dag - 10dpo. Akkurat som jeg så litt farge på skyggen i dag. Sikkert bare ønsketenkning.[emoji13] Noen som ser noe?
1a4ad532c477c8afef730aacde283a21.jpg
f9675e506e2fcea10c134529cbffdf1a.jpg
Jeg klarer dessverre ikke se noe. Men nå er ikke jeg noe flink på strektyding da [emoji28]

Går der greit med nesesprayinga?
 
Jeg klarer dessverre ikke se noe. Men nå er ikke jeg noe flink på strektyding da [emoji28]

Går der greit med nesesprayinga?

Hehe, er jo 99% sikker på at det ikke er no, men så var det den ene prosenten da [emoji13]. Nesesprayen går greit. Men føler meg ikke så trygg med den alltid, som med sprøyter, for jeg føler liksom at jeg ikke alltid får nok spray i neseborene om du skjønner? [emoji4] Hvordan går det med deg ?[emoji1]
 
Hehe, er jo 99% sikker på at det ikke er no, men så var det den ene prosenten da [emoji13]. Nesesprayen går greit. Men føler meg ikke så trygg med den alltid, som med sprøyter, for jeg føler liksom at jeg ikke alltid får nok spray i neseborene om du skjønner? [emoji4] Hvordan går det med deg ?[emoji1]

Skjønner veldig godt hva du mener, føler meg ikke alltid like trygg selv på den sprayinga [emoji28]
Men må bare håpe og tro at jeg blir nedregulert. Jeg skal ikke inn på noen kontroll før sprøytestart heller, så må jo bare håpe på det beste [emoji12]
Ellers er formen fin, har ikke hatt noen bivirkninger [emoji1]
 
Testetøsa er på plass. 11dpo. Hjerte mitt hoppet litt i stad. Ser en strek med farge, men så kommer fornuften.. tror det bare er skygge. Noen andre som ser?
IMG_9152.JPG
 
Last edited:
Back
Topp