Emilie’s dagbok ❤️

Stooor klem til deg❤️
 
Uff.... for noe dritt!!! [emoji37]
Jeg vet hvor tøft og vondt det er når negativ test lyser mot meg..
Mitt beste tips er å prøve å fokusere på andre ting frem til neste forsøk. Lage seg ett hyggelig mål. For min del å gå ned i vekt, men det kan jo være å lære seg å strikke eller ett nytt språk. Eller bare prøve å være mer med venner eller ha en date med kjæresten med jevne mellomrom, slik at man finner glede i hverdagen. Det er lov å sørge og gå i kjelleren, men du finner veien opp igjen og snart er du i gang med nytt forsøk.
Hos Riksen må man vel ha en mens etter ferskforsøk (i tillegg til denne). Altså, da får du starte på syklusen som starter om 2 mnd (juni). Men det er vel forskjellig praksis fra sted til sted.

Sender deg massevis av trøsteklemmer og skulle egentlig ønske jeg kunne trylle deg gravid... [emoji171][emoji92]
 
Nei og nei så dumt :(
Klem ❤️
 
Uff, så trist det ble negativt. Gjør noe kjekt i påsken, ikke ligg i senga og vær lei deg. Det gjør fort alt enda verre.

Så må man bare børste av seg gjørma å prøve igjen. Det føles håpløst ut der og da, jeg vet så alt for godt....
Bare det å prøve igjen kan gi deg en graviditet, og plutselig sitter det en spire der :Heartred

Beste ønsker for fortsettelsen :flower
 
Åhnei for noe dritt!! :( Jeg håpte virkelig med deg denne gangen.
Skal ikke komme med noen velmenende ord - hele denne prosessen og mørja vi må igjennom er helt jævlig, rett og slett.
Men ikke gi opp. En dag blir det din, og min, sin tur, selv om det ser fryktelig mørkt ut nå.
 
Takk for alle gode tanker og klemmer [emoji173] Dere er gode :) Har hatt en helt Ok påske på hytta.. må bare se fremover mot neste forsøk. En gang må det jo gå! Håper inderlig at vi får til et forsøk før sommerstengt.

Har tenkt å fokusere på trening og gå ned i vekt. Snopestopp fra og med i morgen til sommerferien. Håper jeg klarer å gå ned i alle fall 5kg.

Er på CD 3 i dag og tenkte kanskje å teste ut Femar en siste gang denne syklusen. Tenk så fantastisk det hadde vært å fått til en ventespire!
 
Takk for alle gode tanker og klemmer [emoji173] Dere er gode :) Har hatt en helt Ok påske på hytta.. må bare se fremover mot neste forsøk. En gang må det jo gå! Håper inderlig at vi får til et forsøk før sommerstengt.

Har tenkt å fokusere på trening og gå ned i vekt. Snopestopp fra og med i morgen til sommerferien. Håper jeg klarer å gå ned i alle fall 5kg.

Er på CD 3 i dag og tenkte kanskje å teste ut Femar en siste gang denne syklusen. Tenk så fantastisk det hadde vært å fått til en ventespire!

Lykke til med hjemmeprøving! Heier på ventespire :)
 
CD 4 i dag. Har begynt på letrozol i dag. Håper at EL kommer som den skal og det hadde virkelig ikke vært feil med en ventespire.

Snakket med sykehuset i dag og sykepleieren sa at hvis det klaffet så var det muligheter for et forsøk i uke 25 :) legen skulle se over protokollen og så skulle vi få planen i posten. Gjett om jeg ble glad :) krysser fingrene for at syklusene mine er normale og ikke tuller de neste månedene.

Har i dag startet prosjekt FIT for sommer 2017. Snopestopp frem til sommerferien og trening (evt turgåing) minst 4 dager i uken.

Var oppe på vekta etter middag i dag og jeg likte virkelig ikke tallet jeg så [emoji53]
1fbbd4824f07963b6ea283f969491d9e.jpg


Om jeg klarer å gå ned 5 kilo er jeg fornøyd, men om jeg klarer å gå ned 1 kg i uka de neste 10 ukene skal jeg jammen meg kjøpe meg en fatboy hengekøye!
 
Så leit det ikke gikk sist. God du har en plan hvertfall! Håper på en ventespire for deg! [emoji4]
 
CD 4 i dag. Har begynt på letrozol i dag. Håper at EL kommer som den skal og det hadde virkelig ikke vært feil med en ventespire.

Snakket med sykehuset i dag og sykepleieren sa at hvis det klaffet så var det muligheter for et forsøk i uke 25 :) legen skulle se over protokollen og så skulle vi få planen i posten. Gjett om jeg ble glad :) krysser fingrene for at syklusene mine er normale og ikke tuller de neste månedene.

Har i dag startet prosjekt FIT for sommer 2017. Snopestopp frem til sommerferien og trening (evt turgåing) minst 4 dager i uken.

Var oppe på vekta etter middag i dag og jeg likte virkelig ikke tallet jeg så [emoji53]
1fbbd4824f07963b6ea283f969491d9e.jpg


Om jeg klarer å gå ned 5 kilo er jeg fornøyd, men om jeg klarer å gå ned 1 kg i uka de neste 10 ukene skal jeg jammen meg kjøpe meg en fatboy hengekøye!

Krysser virkelig fingrene mine for at du rekker ett forsøk til før sommerstengt!
Uke 25 er bare 2-3 uker etter meg :)
 
Krysser virkelig fingrene mine for at du rekker ett forsøk til før sommerstengt!
Uke 25 er bare 2-3 uker etter meg :)

Så spennende [emoji4] hvordan går det med deg? Er du på nesespray? Krysser fingrene for oss begge
 
Gikk en lang og fin tur i går [emoji7][emoji295]️
1186df9f048d5701a3e2cd14b6c9e595.jpg

Elsker finværet [emoji295]️
 
Gikk en lang og fin tur i går [emoji7][emoji295]️
1186df9f048d5701a3e2cd14b6c9e595.jpg

Elsker finværet [emoji295]️
For ett fantastisk sted, og flott bilde [emoji7]
Prøvde å se om jeg kunne kjenne meg igjen, men gjør ikke det [emoji12]

Jeg starter med nesesprayen om 11 dager! Plutselig gikk tiden veldig fort! [emoji44]

Krysser fingrene jeg også for at det går bra for oss begge neste gang [emoji4]
 
For ett fantastisk sted, og flott bilde [emoji7]
Prøvde å se om jeg kunne kjenne meg igjen, men gjør ikke det [emoji12]

Jeg starter med nesesprayen om 11 dager! Plutselig gikk tiden veldig fort! [emoji44]

Krysser fingrene jeg også for at det går bra for oss begge neste gang [emoji4]

Ja, er kjempeflott der. Bildet er tatt i Etne. Bor ikke der, men jeg og to venninner gikk på tur der [emoji4] Så spennende å snart være i gang! Håper virkelig for deg at alt går etter planen og at det blir en spire som blir til en februarbaby.
 
Har virkelig gått inn for fit for sommer. I løpet av helga har jeg gått 7mil. Satt skrittrekord i dag.
851b38db9f47ed1a80acb6d5e24fc627.jpg
 
Har virkelig gått inn for fit for sommer. I løpet av helga har jeg gått 7mil. Satt skrittrekord i dag.
851b38db9f47ed1a80acb6d5e24fc627.jpg
OMG, wow!! [emoji44]
Det er sykt imponerende, flinkis!! [emoji122][emoji122]
 
Har virkelig gått inn for fit for sommer. I løpet av helga har jeg gått 7mil. Satt skrittrekord i dag.
851b38db9f47ed1a80acb6d5e24fc627.jpg

Wow!! [emoji2] imponerende!!! [emoji43]
 
Back
Topp