Emilie’s dagbok ❤️

Oj! Så sykt likt [emoji13] Håper det er et godt tegn [emoji4] jeg er superspent selv.

Føler tiden går ekstremt sakte. Vil teste, men samtidig ikke. Vil heller leve litt i håpet enn å få en negativ test. Troen på at det er noe som har skjedd inni der veksler enormt, ca annen hver time. I dag har det vært lite tro, litt som i går. Var det slik for deg også eller hadde du en god følelse hele veien?

Skulle så veldig gjerne sagt at jeg hadde en god følelse hele veien, men det var dessverre ikke slik. Følte akkurat det samme som du går igjennom nå, håp og fortvilelse om en annen.
 
Shit, det er bare tre dager igjen til testing! Gruer meg og gleder meg på samme tid. Gruer meg til negativ test, men gleder meg til svaret fordi kan det jo hende at den er positiv og at det er noe som spirer og gror der inne. Selv om det er helt grusomt å gå å vente, så har jeg funnet ut at det er litt fint å gå å vente i uvissheten også. Det er jo der håpet er. På torsdag er sannsynligvis håpet borte...
 
Shit, det er bare tre dager igjen til testing! Gruer meg og gleder meg på samme tid. Gruer meg til negativ test, men gleder meg til svaret fordi kan det jo hende at den er positiv og at det er noe som spirer og gror der inne. Selv om det er helt grusomt å gå å vente, så har jeg funnet ut at det er litt fint å gå å vente i uvissheten også. Det er jo der håpet er. På torsdag er sannsynligvis håpet borte...

Håpet er der alltid [emoji171]
Jeg tenker likt som deg når jeg er i rugetida. Bedre å leve i uvissheten enn å få negativ test. Men den ene gangen når du får positiv test, så er all ventingen og spenningen verdt det! [emoji5] Og den dagen kommer!
 
Huff for en berg og dalbane dette er... Det kom en liten slimdråpe med et hint av brunt når jeg var på do i stad og plutselig var all tro og håp ute... fortalte det til mannen som sa at hvis jeg skulle være så negativ og tenkte at dette forsøket var gått i vasken, så kunne jeg like godt bare slutte med sprøytene og lutinusen da. Brøt selvfølgelig sammen, hulket og strigrein.. syntes svaret hans var skikkelig teit! Måtte le litt av meg selv etterpå [emoji23] Det er jo egentlig fortsatt håp!
 
Rugedag 10:
Mensmurringer
Rare stikninger/strekninger i livmor
Ikke så ømme bryster

3 dager igjen til testdag.
 
Håper du får to streker på torsdag:) Jeg er så imponert over at du klarer å vente med testingen når du kunne fått svaret nå:)
 
Er så spent for deg nå jeg! Mange fine symtomer har du [emoji5]
 
Har vært spotting i dag i form av rosa og brunlig utflod ved toalettbesøk... har mista håpet helt.... sikker på at det ikke gikk denne gangen heller... dritt... hater kroppen min... [emoji22] dagen har bestått av gråting og soving. Drittlei.. tar test i morgen.
 
Har vært spotting i dag i form av rosa og brunlig utflod ved toalettbesøk... har mista håpet helt.... sikker på at det ikke gikk denne gangen heller... dritt... hater kroppen min... [emoji22] dagen har bestått av gråting og soving. Drittlei.. tar test i morgen.

Nei og nei! [emoji20]
Forstår du har det vondt...
 
Ånei, det gjør så vondt når man mister håpet sånn... Så lenge det bare er spotting kan det fortsatt være håp!
 
Sender deg en klem og håper på en fin overraskelse i morgen :Heartred
 
Rugedag 11:
Mensmurringer
Stikninger
Trøtt
Rosa og brun spotting på papir under toalettbesøk.
Har mistet all håp og tro [emoji53]

Tester i morgen.
Clearblue Early kjøpt inn.
309e21afd46e41112cd89ad1e0d505c6.jpg

Dersom den er negativ i morgen er det over og ut! Godt jeg har påsken å komme meg til hektene på.
 
Lykke til med testingen i morgen! ❤️
 
Lykke til i morgen [emoji171] håper på ett påskemirakel [emoji92]
 
Lykke til [emoji4][emoji4]
 
Lykke til med testingen i dag :)
 
7d7273e021e8a3056a94ec823fe0ae4f.jpg


Var som jeg fryktet, blenda.... det gjør så ufattelig vondt.. når skal det bli vår tur? Dustekropp... er så lei meg nå [emoji22]
Da er det bare til å vente på tante rød...

Hvor lenge må en vente mellom ferskforsøk? Håper virkelig at jeg rekker et før sommeren. Dersom ikke sykehuset har kapasitet, blir det nok ett forsøk på hausken. Orker ikke tanken på å vente helt til august. Føler jeg og eggstokkene mine har dårlig tid...
 
7d7273e021e8a3056a94ec823fe0ae4f.jpg


Var som jeg fryktet, blenda.... det gjør så ufattelig vondt.. når skal det bli vår tur? Dustekropp... er så lei meg nå [emoji22]
Da er det bare til å vente på tante rød...

Hvor lenge må en vente mellom ferskforsøk? Håper virkelig at jeg rekker et før sommeren. Dersom ikke sykehuset har kapasitet, blir det nok ett forsøk på hausken. Orker ikke tanken på å vente helt til august. Føler jeg og eggstokkene mine har dårlig tid...
Æsj! Så utrolig trist :( Men den som venter på noe godt! Vanskelig å tenke sånn akkurat nå men. Gravde meg greit langt ned under kjelleren etter mine mislykkede forsøk selv, men kom meg opp på hesten igjen etter en liten uke. Og du ser jo allerede fremover, mot et nytt forsøk og det er positivt :)
Jeg vet det er litt ulik praksis på dette med ferskforsøk! Etter mitt første mislykkede ferskforsøk, hadde jeg bortfallsblødningen og begynte på blødningen etter den. Men etter mitt andre mislykkede måtte jeg ha to blødninger i mellom og startet på den tredje. Så da kommer det vel an på syklusen din, hvor lang den er, men det ser vel litt knapt ut! :(
 
Back
Topp