3 vil bli 4❤️

Sender deg en stor klem pg ønsker deg masse lykke til med frys :) Veldig bra at du får frys allerede før sommeren :)
 
Så godt å høre! [emoji5] tar du blodprøven tidlig på morgenen på Riksen er svarene som regel klare på ettermiddagen [emoji1360]
 
Så godt å vite at dere rekker et forsøk før sommeren! :) Håper det blir en fin spire ut av det!
 
Sender deg en stor klem pg ønsker deg masse lykke til med frys :) Veldig bra at du får frys allerede før sommeren :)
Takk for klemmen❤️ Det er skikkelig kjipt med negative forsøk... Vi har jo en skjønn fryseprins, så har trua på frys:) Hvordan er formen din?
 
Så godt å høre! [emoji5] tar du blodprøven tidlig på morgenen på Riksen er svarene som regel klare på ettermiddagen [emoji1360]
Tenkte å ta den tidlig, men de har bare tlftid frem til 11 i morgen, så spørs om den er klar til da.
 
Så godt å vite at dere rekker et forsøk før sommeren! :) Håper det blir en fin spire ut av det!
Ja det var en lettelse at vi slipper å vente helt til høsten:)
 
Tenkte å ta den tidlig, men de har bare tlftid frem til 11 i morgen, så spørs om den er klar til da.

Stenger de tlf SÅ tidlig i morgen?! Pga påsken?
Da er jeg redd du ikke rekker å få svar, hvis ikke de er super raske på laben da...
Anbefaler uansett å være på blodprøve-avd før det åpner. Vi var der kl. 7.27 og ble nr 20 i køen... rakk akkurat timen hos gyn kl 8.30... [emoji15]
 
Stenger de tlf SÅ tidlig i morgen?! Pga påsken?
Da er jeg redd du ikke rekker å få svar, hvis ikke de er super raske på laben da...
Anbefaler uansett å være på blodprøve-avd før det åpner. Vi var der kl. 7.27 og ble nr 20 i køen... rakk akkurat timen hos gyn kl 8.30... [emoji15]
Ja, skikkelig dumt at de stenger tlf så tidlig i morgen:-/ Spørs om jeg rekker svar ja! Takk for tips, får være der i god tid før 08:)
 
Takk for klemmen[emoji173]️ Det er skikkelig kjipt med negative forsøk... Vi har jo en skjønn fryseprins, så har trua på frys:) Hvordan er formen din?
Jeg har også ganske trua på frys! :)

Formen min er super faktisk, takk som spør :) er inne i en god periode nå tror jeg! Har også lest at rundt nå er de ukene hvor man ofte har minst plager. Er i uke 21.

Hvor gammel er sønnen deres?
 
Jeg har også ganske trua på frys! :)

Formen min er super faktisk, takk som spør :) er inne i en god periode nå tror jeg! Har også lest at rundt nå er de ukene hvor man ofte har minst plager. Er i uke 21.

Hvor gammel er sønnen deres?
Så deilig at formen er så god:) Sønnen vår ble 2 år i februar, en herlig liten skrue!
 
Da fikk jeg faktisk svar på blodprøven, og den var negativ som ventet. Fryseforsøket blir i uke 24, så vi er veldig glade for det:) Da vi hadde fryseforsøk med sønnen vår så var det også i juni mnd, så satser på at det er vår lykkemnd❤️
 
Da fikk jeg faktisk svar på blodprøven, og den var negativ som ventet. Fryseforsøket blir i uke 24, så vi er veldig glade for det:) Da vi hadde fryseforsøk med sønnen vår så var det også i juni mnd, så satser på at det er vår lykkemnd❤️

Da ligger vi an til å bli rugevenner i juni vi da :)
Jeg har historisk sett også blitt gravid på den tiden, så nå håper jeg vi kan danse over på terminforum sammen :D
 
Da fikk jeg faktisk svar på blodprøven, og den var negativ som ventet. Fryseforsøket blir i uke 24, så vi er veldig glade for det:) Da vi hadde fryseforsøk med sønnen vår så var det også i juni mnd, så satser på at det er vår lykkemnd[emoji173]️

Så bra du får et forsøk før sommeren :) og ja jeg har trua på frysteegg jeg også [emoji7]
 
Da ligger vi an til å bli rugevenner i juni vi da :)
Jeg har historisk sett også blitt gravid på den tiden, så nå håper jeg vi kan danse over på terminforum sammen :D
Så moro, Avokado:) Ja nå skal vi ruge på små vårbabyer sammen❤️❤️
 
Så bra du får et forsøk før sommeren :) og ja jeg har trua på frysteegg jeg også [emoji7]
Takk for at du har trua:) Satser på at den sitter på neste!
 
Da ligger vi an til å bli rugevenner i juni vi da :)
Jeg har historisk sett også blitt gravid på den tiden, så nå håper jeg vi kan danse over på terminforum sammen :D

Jeg blir mest trolig rugevenn med dere i juni også [emoji4][emoji4]
 
Så bra dere får satt inn neste før sommeren![emoji173] Kanskje du lager best barn som kommer rett fra fryseren? :D Kommer til å like vintersport de barna dine:p
 
Så bra dere får satt inn neste før sommeren![emoji173] Kanskje du lager best barn som kommer rett fra fryseren? :D Kommer til å like vintersport de barna dine:p
Ja er veldig glad vi får sette inn i juni:) Hehe, Petter Stordalen og co må passe seg om noen år:) Hvordan går det med dere?
 
Back
Topp