3 vil bli 4❤️

Travle tider, så rekker sjelden å legge spor her både i egen dagbok og i andres.. Startet på synarela i dag, så da var vi igang igjen! Begynner på menopur 17/3!
 
Travle tider, så rekker sjelden å legge spor her både i egen dagbok og i andres.. Startet på synarela i dag, så da var vi igang igjen! Begynner på menopur 17/3!

Fint å være i gang tenker jeg! :)
Går du alltid så lenge på spray før sprøyter?
 
Fint å være i gang tenker jeg! :)
Går du alltid så lenge på spray før sprøyter?
Nei, men for å få uttak i uke 13 som planlagt måtte jeg gå litt lenger på spray. Kjedelig, men er heldig som har få bivirkninger av sprayen:)
 
Hvordan går det med deg Mammadrøm?
 
Hvordan går det med deg Mammadrøm?
Det går bra takk:) Sprayer og sprayer og teller ned til sprøytestart 17/3! Det er liksom da man er skikkelig i gang. Så glad for å lese at du har fått dato for undersøkelsen:)
 
Nå har jeg bestemt meg for å sende prøve til serum om det ikke skulle gå på dette forsøket heller. Sender nok av både meg og mannen siden det er hans dårlige sædkvalitet som er årsaken til at vi må ha icsi. Vi fikk førstemann ganske raskt, men søskenforsøk tar tid.. Satt inn mange såkalte perfekte egg som ikke fester seg. Det ble plutselig lettere å gå gjennom dette forsøket når vi har denne planen i bakhånd:)
 
Det anbefaler jeg deg å gjøre[emoji4] Her sendte jeg kun av meg, men etter å ha oppgitt at mannen har nedsatt sædkvalitet fikk han en kur på 40 dager mens jeg fikk kun på 25 dager[emoji4]
 
Det anbefaler jeg deg å gjøre[emoji4] Her sendte jeg kun av meg, men etter å ha oppgitt at mannen har nedsatt sædkvalitet fikk han en kur på 40 dager mens jeg fikk kun på 25 dager[emoji4]
Ok, da holder det sikkert at jeg bare sender av meg og at jeg skriver at han har nedsatt sædkvalitet! Håper du får ut medisinen i dag:)
 
Starter på menopur i dag og kontroll neste fredag:) Alltid godt når man kommer i gang med sprøytene! Håper vi får ut et fint antall egg denne gangen og at vi får litt flere befruktede egg enn vi har gjort de siste gangene..
 
Spent på dine vegne! :D
Veldig klar for å tuppe deg ut herfra og over på terminforum :p
 
Oh my god!!! Da alarmen for menopur gikk kl 20.30 i kveld og jeg skulle hente den på peishylla hvor jeg har satt den hele tida var den ikke der... Jeg leita febrilsk rundt og skjønte ingenting. Begynte nesten å grine og så for meg avbrutt forsøk.. Spør mannen min om han har flytta på den og ser han blir litt rar. Han hadde kastet den da han trodde det var noe sønnen vår hadde lekt med. Mannen opp i søppelbøtta ute og fant frem posen, rota rundt i posen før han til slutt fant den. For en lettelse!!! Ellers utrolig oppblåst og spent på kontroll i morgen:)
 
Veldig oppblåst, ellers fin form! Spent på kontrollen i morgen om det ser ut til å bli noen egg!

Oppblåst er som regel et godt tegn på at NOE er på gang, så håper det er bra med egg der og at gullegget er i blant dem :)

Shit! Godt dere fant igjen medisinen! Ble nesten litt svett i panna bare av å lese om det :p

Masse lykke til på UL! Heier med hele meg! :D
 
Oppblåst er som regel et godt tegn på at NOE er på gang, så håper det er bra med egg der og at gullegget er i blant dem :)

Shit! Godt dere fant igjen medisinen! Ble nesten litt svett i panna bare av å lese om det :p

Masse lykke til på UL! Heier med hele meg! :D
Ble rimelig stressa ja.... Håper oppblåst er et godt tegn og at det ser ut til å bli noen egg:)
 
Oh my god!!! Da alarmen for menopur gikk kl 20.30 i kveld og jeg skulle hente den på peishylla hvor jeg har satt den hele tida var den ikke der... Jeg leita febrilsk rundt og skjønte ingenting. Begynte nesten å grine og så for meg avbrutt forsøk.. Spør mannen min om han har flytta på den og ser han blir litt rar. Han hadde kastet den da han trodde det var noe sønnen vår hadde lekt med. Mannen opp i søppelbøtta ute og fant frem posen, rota rundt i posen før han til slutt fant den. For en lettelse!!! Ellers utrolig oppblåst og spent på kontroll i morgen:)
Å heisann! Da hadde jeg blitt så stressa og forbanna at jeg vet nesten ikke hvordan jeg hadde reagert:hilarious: Godt han fant det igjen og at du fikk satt sprøyta di!
 
Å heisann! Da hadde jeg blitt så stressa og forbanna at jeg vet nesten ikke hvordan jeg hadde reagert:hilarious: Godt han fant det igjen og at du fikk satt sprøyta di!
Hoho, det gikk en kule varmt her kan du si:) Veldig letta når han fant den da:)
 
Back
Topp