3 vil bli 4❤️

Neg i dag og så håpet har gått litt ut av meg.. Vet det er tidlig enda, bare rugedag 8 men de to gangene jeg har blitt gravid har jeg fått positiv tidlig. Får manne meg opp til en ny runde nå da!

Så leit Mammadrøm ❤
Skikkelig dårlig gjort å sende deg opp i syvende himmel bare for å dra deg ned igjen...
Håper at det fortsatt kan snu, men jeg forstår jo godt hvorfor du tenker som du gjør ❤
Klemifleng❤❤
 
Så leit Mammadrøm ❤
Skikkelig dårlig gjort å sende deg opp i syvende himmel bare for å dra deg ned igjen...
Håper at det fortsatt kan snu, men jeg forstår jo godt hvorfor du tenker som du gjør ❤
Klemifleng❤❤
Ja det var dårlig gjort.. Takk for klemmen❤️
 
I dag kom mensen på rugedag 9 som den alltid gjør ved negative forsøk, så da er det bare å manne seg opp til nytt forsøk. Har liksom visst det siden i går, så det går fint.
 
I dag kom mensen på rugedag 9 som den alltid gjør ved negative forsøk, så da er det bare å manne seg opp til nytt forsøk. Har liksom visst det siden i går, så det går fint.

Ånei :(
:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Veldig trist kjære deg...
 
Ånei:( Det var skikkelig synd:( Blir det å fortsette på fertilitetssenteret?
 
Takk fine dere❤️ Er satt opp på uttak på riksen i uke 13, men teller meg frem til at uke 15 blir mer riktig ift mens. Hvis de ikke har kapasitet da blir det et nytt forsøk på fs!
 
Æsj! Så utrolig kjedelig. Men godt at du er ved godt mot og at du faktisk ganske så snart skal i gang igjen! Tenk så fort disse 5 første ukene av året har gått :) Neste gang går det vet du ;)
 
Sliter litt med negative tanker etter nok et mislykket forsøk. Hadde en drøm om at det skulle være lettere å få søsken enn nr 1 ettersom kroppen da har vært gravid og født et barn. Men den gang ei... Det er ett år siden vi startet med søskenforsøk og veien til nr to er mer kronglete enn med første. Neg frys, avbrutt fersk, neg fersk og neg fersk. Ingen egg på frys og da går forsøkene fort. Spent på tilbakemelding fra riksen i morgen om neste forsøk og om de tenker noe nytt til neste gang!
 
Neste forsøk blir på riksen med uttak i uke 13! Starter på spray 22/2! Trodde de gjerne ville ha en mens i mellom før nytt forsøk, men siden jeg bare fikk ut 5 egg gikk det fint:) Det hjelper veldig på psykisk at vi slipper å vente mellom forsøk!
 
Last edited:
Så godt å høre kjære deg at dere får starte opp igjen så raskt :)
Herregud, nå må det da gå!

Heier med hele meg!
 
Så bra at du får starte opp så fort da :) Håper dette blir deres siste og at spiren sitter!
 
Takk dere❤️ Hadde vært deilig om dette ble siste forsøk, men har ikke trua dessverre. Håper på flere egg ut og bedre befruktning denne gangen:) Vi var heldig som kom igang så raskt da!
 
Takk dere[emoji173]️ Hadde vært deilig om dette ble siste forsøk, men har ikke trua dessverre. Håper på flere egg ut og bedre befruktning denne gangen:) Vi var heldig som kom igang så raskt da!

Åh nei det var synd :( nå får man håpe neste så sitter lille skatt, for gravid kan du bli :) så gjelder at den sitter nå og må innrømme at det har jeg troen på [emoji173]

Så bra du får så tidlig oppstart da :) det var en god lesning!
 
Åh nei det var synd :( nå får man håpe neste så sitter lille skatt, for gravid kan du bli :) så gjelder at den sitter nå og må innrømme at det har jeg troen på [emoji173]

Så bra du får så tidlig oppstart da :) det var en god lesning!
Så hyggelig at du har troen❤️ Ja, gravid kan jeg jo bli, så det burde vel være mulig igjen?
 
Så hyggelig at du har troen[emoji173]️ Ja, gravid kan jeg jo bli, så det burde vel være mulig igjen?

Det burde absolutt være mulig :)jeg har så troen på deg og en skatt til ;)
 
Lenge siden jeg har vært her inne! Heier på deg på neste forsøk!!![emoji173][emoji173]
 
Back
Topp