3 vil bli 4❤️

Tok en ny test i dag som var negativ.. Da har jeg altså fått en falsk positiv, trodde ikke det var mulig. Det var dårlig gjort mot en prøver det.....
 
Hææ? Huff:( Men det kan jo fortsatt være tidlig da:)
Den var kjip ja Men kan være tidlig enda, så får ikke gi opp helt enda!
 
Tok en ny test i dag som var negativ.. Da har jeg altså fått en falsk positiv, trodde ikke det var mulig. Det var dårlig gjort mot en prøver det.....
Hæ, så rart!! Kan du ha fått falsk negativ da? Tatt flere tester? Håper at morgendagens test er positiv [emoji173][emoji173]
 
Hæ, så rart!! Kan du ha fått falsk negativ da? Tatt flere tester? Håper at morgendagens test er positiv [emoji173][emoji173]
Vet ikke jeg, det var bare veldig rart. Også så tydelig og fin som streken var.. Får ta en ny test i morgen eller på fredag. Trøsten er han gode, fine gutten min som er 2 år i dag❤️
 
Nei så snodig o_O og ikke minst kjipt...
Håper den kommer tilbake ❤

Gratulerer med gutten i dag! :)
 
Når tok du testen? Jeg fikk negativ på morgenen og positiv på dagen eller kvelden :) krysser for deg!!!!
 
Når tok du testen? Jeg fikk negativ på morgenen og positiv på dagen eller kvelden :) krysser for deg!!!!
Den positive testen tok jeg i går kveld. I dag morges var den negativ. Takk for at du krysser!
 
Den positive testen tok jeg i går kveld. I dag morges var den negativ. Takk for at du krysser!

Ta på kvelden , for du er nok kanskje som meg... negativ på morgenen og positiv på kvelden. Dette må gå veien, så jeg skal krysse alt jeg kan!
 
Krysser fingrene og håper det bare var en falsk negativ test[emoji169][emoji169] Mange som pleier å ha sterkere test på ettermiddagen/kvelden[emoji4]
 
Ta på kvelden , for du er nok kanskje som meg... negativ på morgenen og positiv på kvelden. Dette må gå veien, så jeg skal krysse alt jeg kan!
Fikk neg i går kveld også, så det må ha vært en feil med testen... Det var kjipt det!! Men er jo bare på rugedag 8 i dag, så har enda et ørlite håp!
 
Hvordan går det med deg? ❤
 
Håper det bare er for tidlig[emoji173] husk det er mange som ikke tester positivt før senere ;)
 
Neg i dag og så håpet har gått litt ut av meg.. Vet det er tidlig enda, bare rugedag 8 men de to gangene jeg har blitt gravid har jeg fått positiv tidlig. Får manne meg opp til en ny runde nå da!
 
Back
Topp