Ellas dagbok

Ella81

Feel blessed
Jeg får starte en dagbok jeg og.
Svever på skyer om dagen etter jeg testet positiv :) Var hos legen i går og fikk bekreftet HCG stigning.
Det er tidlig ennå da og er pr i dag ikke mer enn 5+1,men har stor tro på at den sitter.
Tenk at etter 7 år prøving så er jeg endelig gravid igjen :) Jeg er så lykkelig at jeg knapt tør tro det :)
Foreløpig eneste symptomene jeg har er litt "mensmurring" i korsryggen, som har avtatt de siste dagene. Og har veldig mye hetetokter,som jeg har hatt siden uken før ventet mens.
*lykkelig*
 
I dag har jeg satt opp stickers på veggen. Hatt denne liggende noen år og syntes den er så søt.
muralpaavegg.jpeg
 
I dag har jeg vært på lunsj ute med ei venninne og måtte stoppe innom Lindex for å snuse litt.
Måtte bare plukke med meg denne,den var så søt :)
1babytoy.jpeg
 
Bikket 6 uker i dag <3 Føler meg takknemlig for hver dag som går :)
 
Vi har dratt en tur på campingvogna vår på nesbyen og skal være her halve høstferien. Klar for masse avslappning og høstkos <3
Turer opp til Gol senere i dag for å handle litt. I morgen skal vi ha piknikk i skogen og det gleder jeg meg veldig til. Elsker naturen nå på høsten og fargene ute er helt magiske å se på:)
 
I dag har jeg begynt å pusse opp ene innebyggde skapet på babyrommet. Revet litt gammel tapet og sparklet. I morgen går ny tapet inn. Moro å småpusle litt :D
 
Passert 7 uker nå..7+1 for å være eksagt. Merker jeg er mer kvalm om dagen, men ingen oppkast (foreløpig hvertfall)så det er bra...merker også at det er mer og mer jeg ikke tåler lukten av og det er uvant.
 
9 uker i morgen :) Sukk.....jeg går bare rundt og smiler for meg selv om dagen...sipper litt innimellom og hahaha
Ikveld drar gubben ut og henter et gammelt stellebord i tre og jeg skal pusse og male om.
Fant ingen i fargen jeg ville ha for det meste i dag syntes jeg bare er hvitt...så da fant jeg en som jeg tenkte jeg kunne gjøre om. Blir moro å pusle litt med utover høsten.
Har et garderobeskap også uten dør som er innebygget i veggen på barnerommet, det har jeg sparklet og pusset. Og har igjen resten av en tapet jeg skal kle inni....

Har en tidlig ultralyd om 2 uker og både gleder og gruer meg til hva jeg får se.
Helt ærlig blir jeg litt nervøs når jeg leser om så mange som mister så tidlig, så ille at jeg har måtte slutte å lese trådene fordi det går så inn på meg. Krysser alt jeg har for at det utvikler seg bra og holder seg fast inni der <3
 
Hengt opp noenbilder.... rastløs i dag så måtte gjøre noe
 
10 uker igår:) Føler tiden går saaaakte til uke 12.
 
Ultralyd idag! Krysser fingrene for at alt ser greit ut <3
 
11 uker!!
Juuhuu!!
Vært litt småstresset etter ultralyden. Tok celleprøve og etter det har jeg hatt mensvondt blødd bittelitt.
Gynekolog sa det var normalt men man blir jo litt sånn småredd alikevel. Får forsøke å slappe av.
 
Skittentøyskurv til babyrommet , ikke den mest praktiske men supersøt
ImageUploadedByBV Forum1415110276.605865.jpg
 
Back
Topp