Elektrisk vugge/vippestol til baby

Ransua

Gift med forumet
Hei,

Noen her med erfaring? Hvilken vugge har dere?

Jeg har en baby på en måned som hylgråter så fort jeg legger henne ned. Hun har vært sånn fra starten av. Hun klarer å ligge i toppen 5-7 minutter alene. Hvis noen har tips til hvordan jeg kan venne henne til å ligge alene tas de imot med stor takk!! Må også få henne til å ligge alene i sin seng.
 
Jenta vår blir urolig hvis vi bare legger henne ned. Vi legger henne med smokk og tuller henne inn i ett teppe så armene ligger "låst" inntil kroppen hennes. Blir rolig med det samme og sovner ikke lenge etter :) etterhvert som hun sover godt spytter hun ut smokken og du kan løsne på teppet. Kunne ikke vært foruten denne måten å roe hennes veivende armer på :p
Har dere prøvd dette?
 
Samme er det ungen min også. Hyler med en gang!
Smokk vil hun ikke ha. Den bare spyttes ut med en gang uansett hvor mye vi prøver. Hun hater å ha pledd på seg. Vi har forsøkt å pakke henne inn slik du beskriver, men det er helt krise Skjønner ikke hvordan vi skal få henne til å ligge alene.
 
Samme er det ungen min også. Hyler med en gang!
Smokk vil hun ikke ha. Den bare spyttes ut med en gang uansett hvor mye vi prøver. Hun hater å ha pledd på seg. Vi har forsøkt å pakke henne inn slik du beskriver, men det er helt krise Skjønner ikke hvordan vi skal få henne til å ligge alene.

Hvordan smokk har dere? Vi hadde for stor smokk til vår lille, fikk byttet den ut og alt ble bedre.
 
Har smokk fra MAM. Kjenner ikke til andre smokk - er det stor forskjell på de?
 
Last edited:
Smokker fra NUK :) De er flate på en side som skal gjøre at de får bedre "grep". Bruker bare de :)ImageUploadedByBV Forum1474651974.417012.jpg
 
Ok - skal få testet ut en sånn. Hørte at MAM-smokk skulle være så bra for ungen at jeg ikke har tenkt over at det finnes andre ulike typer.
 
Når hun er så liten er det best å vente med å legge henne i vuggen til hun sover tungt. Det hører du på pusten. Først sover de lett og våkner lett, og så går de over i en tyngre søvnfase. Da kan du legge henne ned. Du kan også investere i en Meitai, hvis du er veldig rastløs. Jeg har en som kan brukes fra babyen er 1 mnd gammel. Den har vært gull verdt. Ungene har roet seg med en gang, og man kjenner nesten ingen vekt av babyen når du bærer den. Så er det bare til å legge henne oppi vuggen når hun sover tungt og godt.
 
Jeg har en som vibrerer, men nå har jeg ikke dette problemet, så vet dessverre ikke om det hjelper, men virker som hun liker den veldig godt iallfall :) den hjelper iallfall veldig bra når hun har vondt i magen :)
 
Back
Topp