EL-slim

Ninus1

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Septemberlykke 2021
Jeg forstår meg ikke helt på dette med EL-slim...

Skulle hatt EL en gang mellom torsdag-mandag (ifølge Flo/natural cycles). Tirsdag kveld hadde jeg plutselig masse EL-slim, men kun én gang jeg var på toalettet. Tirsdag var syklusdag 9 så det var isåfall ganske tidlig. Rakk ikke å «perform» før i onsdag kveld, så da var vel toget gått? :(

Håper på noen tilbakemelding fra noen som har litt mer peil enn meg! :)
 
Jeg forstår meg ikke helt på dette med EL-slim...

Skulle hatt EL en gang mellom torsdag-mandag (ifølge Flo/natural cycles). Tirsdag kveld hadde jeg plutselig masse EL-slim, men kun én gang jeg var på toalettet. Tirsdag var syklusdag 9 så det var isåfall ganske tidlig. Rakk ikke å «perform» før i onsdag kveld, så da var vel toget gått? :(

Håper på noen tilbakemelding fra noen som har litt mer peil enn meg! :)

Jeg er ingen ekspert, men pleier i hvert fall å ha el-slim 3-5 dager før el skjer.
 
EL trenger etter min erfaring ikke alltid å være samme dag som EL-slim :) Slimet kan komme noen dager før EL!
Håper det klaffet.
 
Jeg forstår meg ikke helt på dette med EL-slim...

Skulle hatt EL en gang mellom torsdag-mandag (ifølge Flo/natural cycles). Tirsdag kveld hadde jeg plutselig masse EL-slim, men kun én gang jeg var på toalettet. Tirsdag var syklusdag 9 så det var isåfall ganske tidlig. Rakk ikke å «perform» før i onsdag kveld, så da var vel toget gått? :(

Håper på noen tilbakemelding fra noen som har litt mer peil enn meg! :)

Jeg har El slim i noen dager, kan godt komme en god del dager før jeg har El,så tror ikke du skal være redd for at toget er gått.
Man vet jo selvfølgelig aldri sikkert, vi er alle ulike,men sjansen for at det har klaffet er der helt klart :)
 
Back
Topp