"El-slim" i flere dager etter EL?

lianita

Gift med forumet
Hei jenter..
Trenger litt hjelp her nå.
Hadde EL for ca 1 uke siden, og alt var normalt.
Men El slimet stopper ikke opp jo...Kommer nesten hver gang jeg er på do..
 
Noen andre som har hatt det sånn?? Alle EL tester jeg har tatt nå er negative..
 
 
 
jeg har hatt det sånn mange ganger...
 
Dette henger ikke helt på greip...
 
EL-SLIM får man FØR el, og el kommer den siste dagen med slikt slim, eller den første dagen uten. Med mindre du har meget sikre grunner for å vite at du har hatt EL før slimet tørker opp, ville jeg ikke stolt på det (og nei, jeg anser ikke negative el-tester som sikkert tegn på el, og slett ikke "dagtelling", du bør som et minimum ha temping som støtter din antatte EL-dato).
 
Derimot, husk at "rester" etter sex ofte kan minne om EL-slim og det kan være meget vanskelig å se forskjell.
 
Jeg har ikke hatt det sånn tidligere..
Hadde alle vanlige symptomer på el for over en uke siden når jeg skulle ha det, og slimet stoppet opp i kanskje et par dager.
Men nå er det ganske mye som kommer hver dag, akkurat som det bruker å være før EL.
 
Jeg kan da ikke ha EL nå en uke før mensen...
 
 
 
Nei, du har ikke el en uke før mensen.
 
Så dersom mensen kommer om ei uke (eller du tester positivt om ei uke) så hadde du nok el for eik uke siden.
 
Dersom du har el nå, så kommer ikke mens (eller ikke-mens) før om to uker. Forsinket EL gir forsinket mens.
 
Liker ikke at ting ikke er normalt når man har så lyst til å bli gravid=)
Men takk for gode svar...Og Stella, du er god å ha du[;)]
 
Får krysse fingrer for positiv test, kanskje det er et nytt symptom på gang[:)]
 
Eg hadde el slim i 5 dager, og el kom 4 dager etter min beregning, den var litt forsinket, så eg brukte opp den siste el testen dagen før eg kjente at eg hadde el. lykke til
 
Jeg fikk skikkelig EL slim ved EL som normalt.. men nå en uke etter EL kan jeg merke at utfloden er mye mer slimete enn normalt... Ikke som EL men på en annen måte...
 
Vi bare satser på at alt annet enn normalt betyr noe bra vi. [:D]
 
Back
Topp