Ekstremt sulten!

Andy1892

Forelsket i forumet
6+3 i dag. Jeg er så sulten hele tiden! En halv time etter jeg har spist gnager sulten i magen igjen. Er det mulig da? :arghh: Knasker gulrøtter og andre nøtter til den store gullmedaljen.. Er heldigvis ikke kvalm (ennå?). Flere som føler seg som et matmonster?
 
Sniker fra november, men jeg hadde også helt sinnsyk matlyst i første trimester. Tenkte konstant på mat, var skikkelig slitsomt å ha det sånn. Gikk heldigvis over i andre trimester :)
 
Jeg spiser en del ja, tørr ikke bli sulten for da blir jeg kvalm, så her er det bare å putte i seg litt nå å da.. [emoji23]
 
Spiser også hele tiden. Men det er fordi jeg blir kvalm så snart jeg blir litt sulten så må helst spise hele tiden for å slippe kvalmen[emoji31]
Hval here i come [emoji28][emoji85][emoji229]
 
Kanskje du trenger mer protein eller fett i kosten din? Kan være lurt å se på sammensetningen. For mye/lite av det ene eller det andre kan gi sultfølelse kort tid etter måltidet.

Feks;
Jeg kan spise 2 knekkebrød med leverpostei og paprika/agurk, og kan bli sulten etter en times tid.

Spiser jeg 2 knekkebrød med ost og skinke/makrell i tomat, og har avokado på, så blir jeg ikke sulten før etter 3-4 timer.

Se litt på hva du spiser, og om du kan velge Grovere, bruke mer grønnsaker osv.
 
Kanskje du trenger mer protein eller fett i kosten din? Kan være lurt å se på sammensetningen. For mye/lite av det ene eller det andre kan gi sultfølelse kort tid etter måltidet.

Feks;
Jeg kan spise 2 knekkebrød med leverpostei og paprika/agurk, og kan bli sulten etter en times tid.

Spiser jeg 2 knekkebrød med ost og skinke/makrell i tomat, og har avokado på, så blir jeg ikke sulten før etter 3-4 timer.

Se litt på hva du spiser, og om du kan velge Grovere, bruke mer grønnsaker osv.
Takk for tips :happy: Spiser havregryn med melk til frokost, og tre knekkebrød med makrell i tomat til lunsj. Gulrøtter, cashewnøtter og banan til mellommåltider (når sulten gnager).. mulig jeg trenger mer fiber, tåler ikke mel så får ikke spist skikkelig fiberrikt brød. Skal skaffe meg blåbær og mørk sjokolade, tror jeg leste et sted at de er naturlige på fiber:happy:
 
Sniker fra november, men jeg hadde også helt sinnsyk matlyst i første trimester. Tenkte konstant på mat, var skikkelig slitsomt å ha det sånn. Gikk heldigvis over i andre trimester :)
Det er ikke så gøy nei, men tar heller dette enn kvalmen! Godt å høre at det går over, det gjelder vel stort sett alt vi opplever nå:happy:
 
Jeg og :sorry: Og jeg spiser ikke kveldsmat eller ofte. Nå trør jeg imat knekkebrød eller ostesmørbrød på kveldstid...Jeg er faktisk sulten når jeg gjør det og:wideyed:
 
Jeg og :sorry: Og jeg spiser ikke kveldsmat eller ofte. Nå trør jeg imat knekkebrød eller ostesmørbrød på kveldstid...Jeg er faktisk sulten når jeg gjør det og:wideyed:
 
Veldig sulten, men lite som frister å spise, og blir kvalm hvis jeg ikke spiser ofte! Så det blir mye junk for tida...nudler, kjeks og godteri. Uff...men det går vel over om noen uker.
 
Til, 8 uker nå og fortsatt ilende sulten. Og om det hadde vært så vel at jeg kunne stilnet sulten med knekkebrød.
 
Er også nesten konstant sulten, og dersom det går for langt tid før jeg spiser så blir jeg dårlig! :eek:
 
Sulten hele tiden! Hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm. [emoji13][emoji13]
 
Jeg har vært omvendt helt frem til slutten av uke 6. Ikke sulten, ikke lyst på noe. Mat har bare vært nødvendig å få i seg.

Nå er det litt bedre :) Men har fortsatt ikke lyst på noe spesielt. Mye frukt som mellommåltider :)
 
Sulten heeeele tiden jeg og. Har sinnssykt behov for karbohydrater, særlig i form av brød og pasta og sånn. Håper det går over før jeg legger på meg altfor mye. :bored:
 
Jeg er ikke bare sulten, jeg er så fysen at det grenser til galskap.... jeg er egentlig ikke så veldig matglad av meg, men nå har jeg omtrent lyst til å stappe i meg selv om jeg er mett :knegg:

Har skikkelig cravings etter salt, krydret og sterk mat. Søte ting frister (heldigvis) ikke så mye
 
Veldig sulten, men lite som frister å spise, og blir kvalm hvis jeg ikke spiser ofte! Så det blir mye junk for tida...nudler, kjeks og godteri. Uff...men det går vel over om noen uker.

Jeg kunne spist junkfood dagen lang..... pommes frites, pizza, halloumiburgeren på Max... *drømmer seg bort*
 
Back
Topp